Er is ook een documentaire topic!
Na werk wezen skeeleren langs koeien en schapen echt heerlijk met de zon geen zin in regen en grijze dagen
Misschien voor nu goed nieuws voor jou
Ik ga don gelijk even een selftan doen yayy
Ik ben een paar dagen in Berlijn en het is weer zo fijn Best veel mensen in mân omgeving reageerden niet echt positief toen ik vertelde dat ik er heen wil gaan verhuizen in 2023. En nu ik er weer ben, denk ik alleen maar âjaaaaa
â dus ze zoeken het allemaal maar uit met hun âals je in Nederland niet gelukkig bent, ga je het ook niet ineens worden in je eentje in een stad 600 km hier vandaanâ. Ik moet het gewoon geprobeerd hebben.
Jaa
Zulke mensen heb je niet nodig in je leven, ga er idd lekker voor!
Ik heb pizza besteld want ik heb super goed nieuws gekregen! Ga hem lekker vanuit bed op eten met een serie
Ik hoor nog steeds teringherrie bij mijn bovenburen dus toen heb ik met een bezem staan bonken op het plafond in de hoop dat ze de hint begrijpen
Gvd ik heb net een scheet gelaten tijdens pilates, we moesten nog een half uur daarna, was een leuke eerste en laatste les daar
De vraag is of ze dat dan gaan horen
Ik hoop het. Als ik hun herrie hoor moeten ze mijne ook wel horen toch? Vooral omdat ik het tegen het plafond doe, dus hun vloer i guess.
Is het teveel gevraagd om me dagelijks een foto van mijn pupper te sturen? In plaats daarvan stuurt mijn vader een foto van zichzelf
Misschien wil hij graag uitgelaten wordenâŠ
Nou idd letâs normalise farts!
Is heel menselijk
Doettie maar lekker zelf
Dat je wekker gaat en denkt: fuck de auto en en kantoor, ik blijf nog een uur liggen Toch fijn dat Corona dat teweeg heeft gebracht.
dat is het natuurlijk ook maar zou je niet als je een scheet hoort tijdens een les denken âha een scheet/oei een scheet/amai een scheetâ?
Ik zou heel ff denken " A lap zeg hey" maar daarna ben ik t ook wel vergeten.
Het is nieuwe tatoeage tijd! Moet er wel 6 uur trein voor over hebben vandaag shhml.