Wat je even kwijt wil #62

Ondertussen een vlucht en hotel rijker. Still got some time. :ok_hand:t3:

7 likes

Ik ga vanmiddag als lunch een mega dikke gore VEGGIE burger bij de burger king halen. Zit me nu alvast te verlekkeren aan het menu op de site, can’t wait :heart_eyes:

41 likes

Aahhh het is gewoon gelukt, heb niet eens een tegenbod gekregen en gaat waarschijnlijk al deze maand in. Echt blij dat ik dit heb gedurfd.

Ook weer een reminder voor iedereen die ook twijfelt over salarisonderhandelingen enzo

73 likes

Ben echt brak na een weekend weg en het is compleet drama op werk met een stille reorganisatie die voor veel stress en onzekerheid zorgt en echt allemaal geen zin in dit.

2 likes

Het is echt belachelijk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jullie duimen lijken geholpen te hebbenšŸ˜

19 likes

Oke een minpuntje. Mn neef is aan het koken en roept de heletijd its a big suprise.
Komt tie aan met spaghetie. Heb zin om het in de zee te pleuren.

(Oke miss is t wel lekker maar spaghettie is geen suprise maar een teleurstelling)

17 likes

Wat fijn! Nieuw jaar, nieuwe en frisse start straks

1 like

Doe es niet zo eng.

Mitchell, de fuck.

Edit: *Bitch niet Mitchell

9 likes

Oke ik neem mn woorden terug. Ineens kwam er een pan met reuze garnalen en een kapot lekkere saus op tafel.

@Zemraluani ja sorry mitchel maar ik vind pasta echt overrated.

12 likes

Aw dankje voor het complimentā¤ļø

3 likes

Ben geschrokken van deze woorden over pasta. Maar jij leeft wel echt the (food)dream daar!

3 likes

Fuck mannen ik ben verliefd op muziek aan het worden :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik was gister voor het eerst van mijn leven bij de pedicure, omdat het echt hartstikke nodig was, want ik schaamde me gewoon voor mijn voeten haha. En toen ik het boekte dacht ik van…zo dit is echt duur man!. Echter, toen ik er eenmaal zat en haar bezig zag aan mijn voeten dacht ik echt van…Nee iedere euro heeft ze echt dubbel en dwars verdiend nu :rofl::rofl::rofl: Mijn voeten zien er nu gewoon weer presentabel uit en het was echt iets uit lord of the rings hiervoor hahaha

36 likes

Ik zit op kantoor te doen alsof ik aan het werk ben, echter doet mijn collega alles :sunglasses:

9 likes

Ik zag op TikTok dat een meisje dat met de trein naar Duitsland was gegaan omdat ze goed kan studeren in de trein en dat heb ik ook dus ik zit nu te kijken voor opties, maar vanaf Tilburg moet je weer zo vaak overstappen. Echt irritant.

3 likes

Ga naar Zwolle. Rechtstreeks en zit je in elk geval al 2u heen en terug. En via Arnhem naar Duitsland is vaak ook maar 1x overstappen.

4 likes

Nederlandse treinen zitten niet zo lekker maar dat is wel mijn plan B ja. Als ik nog een studenten ov had gehad was dit nog beter geweest. Ik moet gewoon even aan mijn scriptie schrijven!!!

Ik ben Nikki aan het kijken, jeetje wat heftig :sob: vond het niet zo gepast om in het serie topic te zetten dus vandaar hier

3 likes