Goffer ik wil gaan krabben vangen maar ben mn lampje vergeten
Sjeeeees, is het verbrand??
Schrikken wel!! Sterkte!
Andere vraag wel: ga je de kastanjes verwerken in een bepaald recept?
Nice!! Ik heb denk ik nog nooit kastanje op maar heb ze wel liggen. Wie weet ga ik er ook wat mee maken.
Wat leuk! Heb dat nog nooit gedaan maar staat al een tijd op mân wish list om te gaan doen. Mân nieuwe huis vraagt om hangende plantjes
ik heb gister echt iets grappigs meegemaakt. Er was een defecte trein en toen moesten we met heel veel mensen in de allerlaatste sprinter die naar de eindbestemming ging. Toen liepen we langs een coupe waar een machinist en wat conducteurs stonden en er loopt een man langs, gaat voor die ns mensen staan, doet zijn duim omlaag en roept: echt prut!! Vervolgens vraagt die machinist: waar werkt u? Die man: de overheid. Die machinist doet zijn duim omlaag en roept terug: echt prut!!
Hahaha ik ging echt helemaal stuk, die man flipte vervolgens wel helemaal de pan uit maargoed
Vandaag dacht ik er opeens weer aan dat ik vorig jaar de straat over stak via een zebrapad, bijna werd aangereden en dacht âoh jammer dat ik niet werd aangereden want anders had ik iig niet hoeven werkenâ. Ik ben dus ZO blij dat ik ontslag heb genomen en ergens anders ben gaan werken.
Een oud mannetje naast mij in de trein is heel modern met zân iPad en IPhone. Hij kijkt alleen al de hele reis to YouTube filmpjes over tuinieren. Het is zoo aandoenlijk. đ„č
iâm living proof hiervan!! niet happy in Nederland, wel in Berlijn dus fuck em!!! overigens is dat ook het geval voor veel van mân (nl of ander buitenlandse) vrienden hier!
dus welkom in deze hele leuke stad volgend jaar
Ik krijg fomo dat ik nog geen kastanjes geraapt heb
De zwanenprinses staat op Netflixđ. Het verbaast me hoeveel ik er nog van weet van vroeger.
Ik heb de avond van mijn leven.
Als je om half 2 in de nacht op een doordeweekse dag wodka nodig hebt dan weet je dat je een intense werkdag hebt gehad. Mijn God, denk dat ik meer besprekingen heb gehad dan daadwerkelijk aan mijn taken heb gewerkt. Maar ik geef mezelf 10 punten voor hoe ik alles gefixt heb
Godnondeju, ik heb beginnende keelpijn en dus om de 30 seconden schrapen en hoesten. Ik wil gewoon slapen
Wilde mijn PhD doen aan (minstens) een top 25 universiteit en die hebben we in Nederland niet. Een van de onderzoeksgroepen waar ik me aan wilde verbinden was aan de Uni in Hongkong en toen werd mijn project geselecteerd voor een volle beurs dus toen was de keuze gemaakt. Ik was ook niet eerder in de stad geweest lol, maar het bevalt me dus wel!
Ik moest net door de studenten cafe straat om naar mijn werk te gaan en het staat er nog vol dronken studenten.
Ik voel me volwassen.
Ik voel me dan juist altijd wat verdrietig dat die tijd voor mij voorbij is.
Ohh joh wat spannend en bizar!! Fijn dat het bevalt wel. Ben je inmiddels gepromoveerd?
Ik moet naar kantoor en dat moet normaal nooit in de ochtend dus voel me helemaal corporate girly, alleen jammer dat de starbucks nog dicht is
edit: ze zijn open!!! Hi psl
Oeh ik ga eind volgende maand met collegaâs!
Omg deze moet ik ook weer eens gaan kijken! Ik had die op videoband tot een van mijn ouders er iets overheen had opgenomen
Ik heb het ijskoud en ben moe dus wilde lekker thuiswerken en binnen blijven de hele dag maar helaas heb ik de hele dag allemaal dingen gepland waarvoor ik de deur uitmoet. En dan werkt het grauwe natte weer echt niet mee om enige motivatie te vinden om er toch wat van te maken. (de andere kant is dan wel dat ik het waarschijnlijk allemaal hartstikke leuk en gezellig vind zodra ik op mijn afspraken ben)