Wat je even kwijt wil #62

Ik kwam er dus paar dagen terug pas achter dat je wel gewoon voor een jaar de pil kan ophalen bij de apotheek. Mij hebben ze mij daar altijd toch echt gezegd dat het maar tot een half jaar kan.

Naja wel top. :partying_face:

1 like

Avonddienstje en dan weeeeekeeeend

4 likes

Ik ga verhuizen naar een plaats waar ik alleen maar doorheen gereden ben met de auto en ik heb via Google maps het hele dorp al uitgekamd :sweat_smile: ik weet waar de bakkerijtjes zijn, restaurantjes, hoe ik het makkelijkst bij het naastgelegen dorp kan komen waar mijn favoriete ijssalon ligt en ben nu al zo excited om er te gaan wonen!

50 likes

Het eerste wat ik doe als ik ga verhuizen of verhuisd ben is mijn nieuwe postcode door Thuisbezorgd en Ubereats gooien :clown_face::woman_shrugging:t4:

9 likes

Haha ook al gedaan, ga van een stad naar een dorpje verhuizen en daar zijn maar 6 bezorg mogelijkheden :rofl:

Maaaar op de weg van m’n werk naar huis liggen wel genoeg restaurants waar ik makkelijk af kan halen :grin:

4 likes

ER speelt weer met mijn prive. Ze gaan gewoon van de laatste naar de eerste aflevering. Alsof het niks is.

6 likes

Ik heb vandaag echt een geweldig bedrijfsuitje gedaan. Ontsnapt uit veenhuizen, tocht gewandeld door het bos, geboeid, ondervraagd, onderhandeld, waanzinnig leuk.

7 likes

Of de mensen in t huisje naast me zijn op dit tijdstip de auto aan t inpakken of hun auto wordt leeggeroofd. Wat t ook is hou op ik wil slapen :sob:

Ik had dit vorige week ook op een vakantiepark, gingen ze om middernacht hun auto in pakken. Doe ff niet je zit in een natuurgebied en also ik sliep!!

1 like

Ja echt fuckin irritant. Uiteindelijk reden ze om half 3 weg ofzo maar voor ik sliep :sob: en moet vandaag ook naar huis en ben nu al moe

2 likes

Mijn man werkt regelmatig in huizen van dit cliĆ«nteel, zeg maar mensen van een wat hogere ā€œstandā€ dan hij en ik zelf zijn, en hij zegt altijd: die mensen trekken zich nu eens van niks iets aan. Deur openen in ochtendjas en ongekamde haren is meer de regel dan de uitzondering. Lijkt me echt zalig om zo onbezorgd te zijn :see_no_evil:

5 likes

Ik heb echt geen motivatie vandaag. Ik wil gewoon chillen op de bank met midsummer murders op tv,maar nee, ik moet werken en studeren.

4 likes

Ik las ā€œik ging gisteren mijn baby ophalen via Marktplaatsā€ en was erg verward

11 likes

Op mijn werk staat ook ieder jaar een oliebollenkraam, met echt de lekkerste oliebollen die ik ken.
Vanwege bevallingsverlof kom ik er tot na de feestdagen niet en het is een uur rijden. Nu werkt m’n man op dezelfde plek en ik hoop dat, ondanks dat ik klaag over m’n zwangerschapskilo’s en hij ook wat kilo’s kwijt wil, dat hij een zakje mee naar huis gaat nemen.

Ja ik zou het ook gewoon kunnen vragen aan hem, dat komt in december wel.

9 likes

Ik krijg echt zo’n onheilspellend, naar gevoel bij het horen van dat muziekje onder deze reclame:
Een energiebedrijf levert toch alleen energie? - YouTube
Iedere keer als ik 'm hoor zit ik een beetje te walgen.

1 like

Mn treinreis van vandaag heeft me echt doen beseffen dat ik echt mn rijbewijs moet gaan halen. Wat een gedoe. Echt respect voor iedereen die in deze tijd nog trein moet reizen.

3 likes

Ik lig in bed kamp koningsbrugge te kijken en er zou om 16:00 een monteur komen voor de ventilatie, is hij er nu al ?!?!? Ik heb vandaag weekend meneer

2 likes

Qua files? Neem aan dat t buiten de spits wel meevalt toch. Plus je hebt gewoon meer mogelijkheden. En je zit dan alleen in je auto wat voor mij ook al 10 pluspunten zou zijn.

4 likes

Ik heb van Ottolenghi - OTK - Extra Good gekregen, en ik wil echt een dinertje geven nu. Al de hele tijd aan het bedenken wat ik dan allemaal ga maken eruit. Zo leuk.

9 likes

Ohh pff zo dom. 2e product voor €1 betekent niet (bijna) 50% korting, maar goedkoopste voor €1… pff ik had hier zo veel meer uit kunnen halen :pensive:

1 like