Wat je even kwijt wil #62

Ik ben nu in de moestuin van een vriend van mn vader. En dit is echt mn droom. Alles is biologisch en smaakt heeerlijk. En dan heb je ook nog uitzicht op de bergen.

34 likes

Ik heb nierbekkenontsteking maar het duurt best lang voordat ik me beter voel. Dit is de derde dag van de kuur en heb nog steeds hoofdpijn en voel me zwak en misselijk. Al is de pijn in m’n zij wel minder dus het doet z’n werk wel haha.

2 likes

Ik ga morgen naar huis na vakantie en ik ga het zo missen dat de verwarming lekker warm staat :sob:

5 likes

Pff alweer wakker van een explosief bij een geldautomaat binnen zo’n 50 meter van mn huis vannacht ofzo :+1: alweer de 2e keer in 3 weken. Ben echt bang dat ze een keer te zwaar spul gebruiken

3 likes

Haha ja volgens mij hebben mn ouders die van ons stiekem gewoon weggegooid.

Echt een aanrader om nog eens te kijken!

1 like

Oh wejo deze hoorde ik ook… En woon er nog meer dan een kilometer vandaan. Echt eng ja! Die in Osdorp paar weken terug was ook zo heftig

2 likes

Hahaha precies dit

Toen ik 21 was ging ik nog wel eens door tot diep in de nacht en zat ik somehow de dag erna fris en fruitig op werk. Nu moet ik drie dagen bijkomen en als ik geluk heb maar 1 dag. 🄹

3 likes

Blij dat ik eindelijk mijn kleding op Vinted heb gezet, na heel lang (jaren) uitstellen. Na 1.5 week al 10 items verkocht :relieved:

15 likes

Ik ben net begonnen met de documentaire Nikki en het is nu al een tranendal. Vind het wel mooi gefilmd.

4 likes

Mijn tandarts is echt zo lief.

Ik had een tijdje terug vulling laten vervangen van een kies door een collega van haar maar ik was niet tevreden dus ik hoefde niet te betalen. Maar ik was net dus op controle bij mijn eigen tandarts en ik gaf aan dat er een rare smaak uit die kies komt sinds die man bezig is geweest en dat ik ook meer kies mis sindsdien.

Zegt ze tegen mij dat ze het kosteloos gaat repareren in januari. :heart: :cry: Zij is altijd zo lief voor mij (en ook voor andere patiƫnten gok ik zo). En ik heb weer gvd geen gaatjes. :scream: Hoe is dat mogelijk met mijn levensstijl.

14 likes

Ik kwam er dus paar dagen terug pas achter dat je wel gewoon voor een jaar de pil kan ophalen bij de apotheek. Mij hebben ze mij daar altijd toch echt gezegd dat het maar tot een half jaar kan.

Naja wel top. :partying_face:

1 like

Avonddienstje en dan weeeeekeeeend

4 likes

Ik ga verhuizen naar een plaats waar ik alleen maar doorheen gereden ben met de auto en ik heb via Google maps het hele dorp al uitgekamd :sweat_smile: ik weet waar de bakkerijtjes zijn, restaurantjes, hoe ik het makkelijkst bij het naastgelegen dorp kan komen waar mijn favoriete ijssalon ligt en ben nu al zo excited om er te gaan wonen!

50 likes

Het eerste wat ik doe als ik ga verhuizen of verhuisd ben is mijn nieuwe postcode door Thuisbezorgd en Ubereats gooien :clown_face::woman_shrugging:t4:

9 likes

Haha ook al gedaan, ga van een stad naar een dorpje verhuizen en daar zijn maar 6 bezorg mogelijkheden :rofl:

Maaaar op de weg van m’n werk naar huis liggen wel genoeg restaurants waar ik makkelijk af kan halen :grin:

4 likes

ER speelt weer met mijn prive. Ze gaan gewoon van de laatste naar de eerste aflevering. Alsof het niks is.

6 likes

Ik heb vandaag echt een geweldig bedrijfsuitje gedaan. Ontsnapt uit veenhuizen, tocht gewandeld door het bos, geboeid, ondervraagd, onderhandeld, waanzinnig leuk.

7 likes

Of de mensen in t huisje naast me zijn op dit tijdstip de auto aan t inpakken of hun auto wordt leeggeroofd. Wat t ook is hou op ik wil slapen :sob:

Ik had dit vorige week ook op een vakantiepark, gingen ze om middernacht hun auto in pakken. Doe ff niet je zit in een natuurgebied en also ik sliep!!

1 like

Ja echt fuckin irritant. Uiteindelijk reden ze om half 3 weg ofzo maar voor ik sliep :sob: en moet vandaag ook naar huis en ben nu al moe

2 likes