Wat je even kwijt wil #63

Ik zit op dag 2 van een kater, wat een ellende

1 like

Heb m gepre-orderd. Kan niet wachten om je naast Sywert te zetten in mijn boekenkast :heart:

2 likes

Ik heb vanmiddag een bootfeest maar ik heb echt geen zin… ik weet ook niet waarom ik dacht dat het leuk zijn en ik kaartjes heb gekocht. Kan me weinig dingen bedenken waar ik nu minder zin in heb dan met 200 man in een afgesloten vochtige ruimte te smaken staan zonder dat je weg kunt

4 likes

Ik inderdaad ook. Meerdere boeken zelfs al. :blush:

@d12baby Tof! Grote uitgever ook trouwens :slight_smile:

2 likes

haha stronk

Nou @d12baby, dan weten we wat er in februari op de lijst staat voor de Boekenclub: Yoko Ogawa - De Geheugenpolitie

9 likes

ja een kerststronk!

image

7 likes

ja het klinkt allemaal heel fancy en fijne smaken enzo en stronk is een soort homp in mijn associatie :smile:

4 likes

ik vind homp en stronk we toepasselijk voor deze knappert die er uit ziet als een zeer mooie boodschap

2 likes

@Hippe_kikker het zijn toch powder brows geworden. Resultaat is super mooi maar wat een fucking lijdensweg. Ze kon pas bij de 2e ronde verdoven, geen idee waarom. Maar 1e ronde deed dus echt mega pijn. En nu brandt het ook de tyfus. Maar wel echt blij mee want het is mooi

4 likes

Je gaat er zo blij mee zijn! Succes met van de velletjes afblijven en schrik niet als er de eerste keer niet zoveel overblijft na het vervellen.

jamjam

Vind het echt even fucking ongelooflijk dat de wasdroger die nog geen anderhalf jaar oud wéér kapot is, laatst ook al 6 weken zonder gezeten door dit gezeik

1 like

Ik heb vandaag allemaal mensen eten cadeau gegeven voor kerst. Iedereen was er zo blij mee. :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

da’s alleen als je aambeien hebt

Ik was zo klaar met vandaag dat ik een paar uur verlof opgenomen heb. Er kwam niks uit mijn handen en dan duurt een dag lang. Ik ben content :blush:

12 likes

Wonen in het midden van de jungle heeft véél voordelen, maar de STRESS nu om concertkaartjes te bemachtigen terwijl zo’n 16 keer per dag de stroom en internet uitvalt…

12 likes

Ze doen de 2e ronde pas verdoven omdat je huid dan al open is (?) en de verdoving dan beter werkt. Althans dat werd mij verteld destijds, vond het ook echt een kutredenatie want het deed echt zeer. Maar ben er wel nog steeds mega blij mee dus hoop dat dat voor jou ook geldt!

Ik heb dit al meerdere keren laten doen en ben nooit verdoofd en ging altijd ka-pot van de pijn :cry: durf ook eig niet terug maar ze moeten echt worden bijgewerkt

1 like

Ja dat weet ik maar ik snapte dus niet waarom. Ze had het iig ff kunnen proberen want dit deed echt fokking veel pijn

@Opheliac wajo heb jij meerdere rondes zonder verdoving gehad!?

2 likes