Wat je even kwijt wil #63

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #62 - #5184 door Bailey.

Eerdere discussies:

2 likes

First

Haha oké kleine forum achievement.

22 likes

Is er één of andere tampon schaarste? Bij de Dirk hadden ze 1 schapje met alleen mini’s (ik heb een klacht ingediend). Vervolgens ging mijn zus bij de action kijken, daar hadden ze tampons uit het assortiment gehaald & bij de Kruidvat was het huismerkschap helemaal leeg en waren er nog enkele ob’s.

Edit: dit was trouwens een oprechte vraag haha. Of was het gewoon stom toeval

1 like

Haal hier een fles van in huis.

8 likes

Dit vroeg ik me laatst ook af! Waren alleen maar minis dus toen maar een cup gekocht :smiling_face_with_tear:


Wat een kutcadeau

18 likes

Ik was m’n stupid walk for my stupid mental health aan het doen. En toen zag ik een man op een ligfiets met zo’n zichtbaarheidsvlaggetje. Zijn super chagrijnige hoofd in combinatie met het kindervlaggetje maakte me iets vrolijker.

54 likes

Ik denk dat ik serieus even wat tampons ga inslaan dan! Ik dacht dat het misschien pure toeval was, maar misschien dus toch niet. Ik heb er al op proberen te googelen maar kon niks concreets vinden

4 likes

Bij mijn kruidvat was vorige week ook het hele schap huismerk leeg. Maar ik ging er toen eigenlijk vanuit dat dag kwam doordat het 5 doosjes voor 5 euro was. Voor die aanbieding kwam ik ook :sweat_smile: ik ben toen naar etos gegaan en daar was echt nog genoeg te krijgen

3 likes

Bedankt voor de tips voor outfits (in het vorige topic) maar heb de verjaardag afgezegd hahah en me ‘ziek’ gemeld (brak dus). Lekker chillen zonder sociaal contact en met snacks.

4 likes

Mijn vader is mijn persoonlijke copyshop. Maar nu gijzelt hij mijn retourlabel tot ik hem een lokale frituursnack kom brengen. Dus raadt eens wie er nu bij de friture zit :upside_down_face::upside_down_face:

79 likes

Ongevraagd advies maar wat bij mij heel erg helpt is je oren masseren. In die kraakbeen rand een plek zoeken waar het gevoelig is (door erin te knijpen) en dat goed masseren, dan wordt het een stuk minder

4 likes

Ik ga voor het eerst alleen naar een concert! Kende niemand die het ook een leuke band vindt/fan is en vond het zonde om dan níet te gaan. Ben benieuwd hoe het is, I’ll report back haha

25 likes

Veel plezier! Welk concert?

1 like

Phoenix, in Paradiso! Franse band die je misschien kent van het liedje Listzomania? :slight_smile:

15 likes

Ah jaa zo leuk! Lang niet geluisterd.

3 likes

Leuk! Ik ken 3 vd 5 populaire nummers op spotify maar ben me niet echt bewust van de band. Ga ze eens luisteren :slight_smile:

3 likes

Ik hoop dat ze entertainment doen!!! Dat is echt m’n favooooo

4 likes

Waaaaat is dit. Tweede avond op rij dat mijn ogen nu al dichtvallen. :joy: Ga er ook gewoon lekker aan toegeven zo dadelijk.

4 likes

Ik heb al een paar jaar geen contact met mijn ouders. Dat was toen hun keuze/wens (en dat deed pijn), maar daar komen ze nu ineens van terug. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar het voelt helemaal niet goed om te doen alsof er niks aan de hand is en ik weet ook niet of ik ze kan ‘vergeven’. Net dacht ik, fack it, dus ik heb een belafspraak gemaakt met mijn vader om het erover te hebben. Trots op mezelf, maar ik vind het ook doodeng.

61 likes