Wat je even kwijt wil #63

Dus Stepford Wives met een toef incel.

4 likes

En een scheutje Griekse mythologie (Pygmalion)

Thanks @grace !!

6 likes

Ooo super leuk, klinkt echt interessant! Ik zou m lezen haha

5 likes

Waar kan ik pre-orderen? hahaha

8 likes

Ronde met hond die in het donker starten en eindigen en dan ook nog regenen. Vandaag kon ik er weinig leuks inzien.

1 like

Whaha omg tiktok staat echt vol met bs. Zag net dat iemand een huwelijksaanzoek deed voor een guy die pizza’s rate omdat ze fan van hem was? En hij staat er dan naast een pizza te vreten omg.

1 like

Ik ga mn wenkies laten microbladen. Helemaal spannend

8 likes

Oe wil je een foto posten van het resultaat?

1 like

Of vind je het jammer?

Echt een droom
(Hopelijk zijn ze niet heel ziek)

8 likes

Hmmm nee dat denk ik niet. Maar ik wil wel een review geven

4 likes

Spannend!! Ben benieuwd

3 likes

Man ik heb nieuwe gordijnen die lichtberduisterend zijn, en nou dat zijn ze écht. Lig nog in bed en hoor buiten mensen praten en ik dacht “hoezo sta je in je tuin te lullen als t nog pikkedonker en vroeg is???”
Maar het is 10u ‘s ochtends :disguised_face:

27 likes

Ugh heb echt 3 kutdromen achter elkaar gehad (man ging vreemd, kat verdronk en ging dood en de derde ben ik vergeten) dus nu lig ik echt met een sad kutgevoel in bed

7 likes

Ik heb morgen mijn eerste ski les en ik zit mijzelf helemaal zenuwachtig te maken. Sta ik daar straks tussen allemaal pubers te prutsen. Heb er gewoon spijt van dat ik tegen mijn vriend heb gezegd dat ik dit jaar mee ga op wintersport.

9 likes

Nee joh! Waarschijnlijk tussen de kleuters :slight_smile:
Haha sorry moet meteen denken aan mijn eigen/eerste ski-ervaring op de kinderpiste waar ik eruit werd geskied door letterlijk kinderen van 3

Wel heel leuk! Succes!

25 likes

Ik wil graag alvast op de perslijst/ pre-orderlijst/ early bird/ before plebs release whatever etc. Klinkt nu al top.

11 likes

Haha nee heb een groepsles voor mensen vanaf 13 jaar. Ellende

4 likes

@TantePollewop tiktok

4 likes

Zo leuk, dankjewel voor de reacties, @Solee ook

Hier kun je 'm dus al reserveren, maar als je de titel intypt bij Bol kun je het volgens mij daar ook reserveren.

Er staat ergens een indirecte mini shoutout naar een bepaald forum in haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

102 likes