Wat je even kwijt wil #63

hoeft ook niet, @grace durft toch geen vlog te maken!!

1 like

Super leuk! Welke opleiding doe je? :smiley:
Fijne “School” vakantie.


Hier begint iedereen ondertussen ziek te worden om ons heen en gaat eerste kerstdag al niet meer door. Heel erg vind ik het niet dat het verplichte gedoe niet door gaat. Dit keer kon ik er niet onderuit.
Volgende week (met pijn en moeite, na een maand of twee heen en weer trekken.) vrij gekregen van werk. Normaal mogen we geen vrij in december maar de week na kerst is altijd zo rustig dat ik cijfers heb aangeleverd dat dit ook daadwerkelijk zo is de afgelopen twee jaar en dat twee anderen het dan makkelijk kunnen dragen.

Dit gedeelte was copywriting! Gewoon via de NHA, maar toch… Ik had niet verwacht dat ik het vol zou houden hahaha
En ik heb het al voor mijn werk kunnen gebruiken en dat werkte goed.

4 likes

Niets gewoon, je doet het wel mooi. :smiley:
Alleen maar mooi ook dat je het direct hebt kunnen gebruiken.

3 likes

Oh er gaat niks boven een boterham met een dikke laag boter en nutella!

6 likes

Ik heb corona :fearful: had al zo weinig zin in de feestdagen

8 likes

Ah shit, beterschap!

3 likes

Toch wel roomboter hè!

2 likes

Ik heb net in een veel te drukke stad nog last minute kerstcadeaus gekocht, maar daarna een taxi naar huis genomen 10/10

19 likes

Vanmiddag tijdens de lunch al bijna alles gehaald in de supermarkt voor deze week. Wat heerlijk zo voor de drukte aan. :partying_face: Moet alleen meer drinken halen want kon niet meer meenemen op de fiets.

2 likes

Ik had net een meeting en er was een vervelende man die zooo anders reageerde op vrouwen dan op mannen… echt bizar. Van mannen nam die dingen veel sneller aan, echt heel naar om te zien

1 like

Zit echt heeeerlijk bij de kapper, lekkere cappuccino erbij, blij dat ik mezelf dit gegund heb

12 likes

Is er al een: ik voel mij oud :sob: topic? Er is dus een Nederlandse boyband, FOURCE, die een afscheidsconcert doet voor een horde gillende fans met een orkest op tv. Maar ik heb nog nooit van ze gehoord.

6 likes

Nu we verhuisd zijn heb ik eindelijk een eigen werkkamer wat ik al helemaal fijn vind, maar ik zit nu onder een schuin dak met een veluxraam erin en nu het regent hoor ik dat zo tegen dat raam aan tikken en dat vind ik zo een ontspannen geluid en doet me weer helemaal aan vroeger denken. Zit dus echt super relaxed te werken nu.

32 likes

Ja is er!

3 likes

Aaah ik voel mij gezien. Nu nog een ‘geen sex’ topic en het forum is compleet.

28 likes

Hahahaha wtf. Bij mij staat er kerstkleding vrouwen. Ik zou echt nooit kerstkleding op ali bestellen maar oke.

misschien is er overlap en kan je het beide in dat topic bespreken?

8 likes

Bwehh de kat van mijn moeder is al 24 uur weg. Ik hoop zo dat ze terug komt. 3 jaar geleden is haar kat verdwenen en nooit meer teruggekomen. Dit mag echt niet nog een keer :frowning:

4 likes

ik mis dat velux raam echt op mijn huidige plek, dat was zo relaxerend als je ging slapen

in Het LHBTQI+ topic gaat het regelmatig over aseksualiteit

1 like