Wat je even kwijt wil #63

Ja het gaat goed hoor! Maar ik had wel even tranen in mijn ogen. Nou we moesten liggen op de grond en de bal omhoog duwen en daarna moesten we hem omhoog gooien en je buddy moest hem vangen. Hij hing soort van boven mij. Hij zou daarna de bal weer in mijn handen leggen en dan moest ik hem weer omhoog duwen.

Toen gingen we beginnen en hij had de bal vast boven mij en liet hem gewoon vallen terwijl ik mijn armen niet eens omhoog had :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het is denk ik afhankelijk van je doel hehe. Ik heb een fleece van Ten Cate, maar ik gebruik 'm alleen droog en niet na het douchen ofzo!
Mn man heeft eentje van dit merk, die is ook zacht en wel chill na het douchen + nu met korting zie ik
:
https://www.debijenkorf.nl/vandyck-prestige-badjas-van-katoenvelours-6168090092-616809009275001?gclid=CjwKCAiAkrWdBhBkEiwAZ9cdcHMZPMZOh0tYxfPow7vNgePda2tdMBlSkdg5mtGa58PWJnsx29NWZxoCV20QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

8 likes

Mocht ik zaterdag thuisblijven ga ik al mijn uitgaansgeld verbrassen aan jullie selfcare tips :joy:

7 likes

Jeeeeeetje wat slecht en schrikken. Valt me nog mee dat je er goed vanaf bent gekomen! Had veel erger af kunnen lopen. Wat een schrik.

5 likes

Ik heb van de week een super zachte bij de Hema gekocht

Superwarm ook

5 likes

@Oprah deze heb ik ook en is super! Badstof vanbinnen dus ideaal na het douchen, zacht buiten. Heel “stevig” ook, duidelijk goede kwaliteit.

2 likes

Heftig was toch wel echt een iconisch stuk

3 likes

Ik denk dat ik vandaag mijn teenn( die naast de dikke teen) gebroken heb. Was naar een zwembad met een wildwaterbaan.
Moet ik daar iets mee doen🧐?

Nee. Stevige schoenen dragen, verder kun/hoef je er niks mee

3 likes

Ze doen er niks mee in het ziekenhuis maar ik vond wel fijner om het zeker te weten

Stevige schoenen dragen als je gaat lopen.

1 like

Wat is een beetje de termijn voor een gebroken teen om te genezen? Ik heb ongeveer 6 maanden geleden keihard m’n kleine teen gestoten en heb er soms nog steeds pijn aan als ik bijvoorbeeld slippers draag of op blote voeten loop.

Gewoon doen. Leven is te kort voor saaie outfits.

5 likes

Ik kon twee weken niet normaal lopen dus als ie echt gebroken is dan voel je dat wel

1 like

Ik heb dit echt lang gehad, denk wel… jaren? Maar door jouw berichtje bedenk ik ineens dat het nu al een tijdje gestopt is, hahaha.

1 like

Intapen of laten intapen?

2 likes

Had vanavond onverwacht een gesprek over dat ik ziek ben geweest, overviel me totaal en kwam slecht uit mijn woorden en daarna gingen we sporten. Dus moest snel schakelen en nu heb ik er nog last van eigenlijk. Overviel me heel erg en was gewoon niet fijn.

5 likes

Hij is helemaal dik en paars en kan er ook niet deftig op wandelen. Zo wat half manken.
Ik herinner me dat ik eens iets soortgelijks had en de huisarts dan ook niets heeft gedaan want aan een teen doen ze niets en hij zit tussen 2 andere tenen dus dan was intapen niet zo handig :woman_shrugging:t2:.
Die berichten van maanden pijn geven wel iets minder hoop

3 likes

Ja dat duurde bij mij echt heel erg lang. Ik liep stage in de journalistiek en heb twee weken lang alleen maar bureauwerk kunnen doen. Daarna kon ik wel weer beter lopen.

1 like

En Westwood :wilted_flower:

Viviënne?

2 likes