Wat je even kwijt wil #63

Even een tip: in interieur topic komen veel mensen die over deze dingen graag meedenken. Zou je daar even ‘melden’

5 likes

Er zijn te weinig markers gegeven om er dit jaar over te zeuren. Misschien halen we volgend jaar wel die quota

4 likes

Je kan bij de drogist omeprazol halen voor je maag zodat je wel een sterkere pijnstiller erbij kan slikken. Beterschap!

2 likes

Ik vrees er stiekem ook voor. Morgen mijn immuunsysteem maar eens flink boosten en thuiswerken. Heb op spierpijn na geen andere klachten.

Gisteren wel drie biertjes gedronken met een vriend dus misschien komt het daar door?

2 likes

Ja. Ze zijn inmiddels alweer wat uren bezig. Helaas.

Ik heb net een uur geslapen en nu kom ik mn bed niet uit, lig echt te lekker. Vannacht als ik weer wakker lig heb ik spijt he

1 like

Elke dag is zaterdag qua drukte in de week tussen kerst en oud en nieuw :skull:
Groetjes uit een veel te druk Utrecht

1 like

Kun je hem niet in A4’tjes uitleggen op tafel? Dan heb je er een beter beeld van.

Ik heb normaal niet vrij nu maar nu wel, ik ging naar de bios en het was zoooo druk in de stad (ook Utrecht). Ik vond het echt bizar, wist niet dat dat normaal was. Het was drukker dan de gemiddelde zaterdag in ieder geval.

3 likes

Loool ik zit iets te kijken over mensen die echt miljoenen hebben gewonnen en dan vragen ze wat ga je dr mee doen. Zegt een zon vent “Een spotify abonnement nemen.”
Zozo doe maar duur .

41 likes

Haha ik zat het net over te dromen. Maar het zou geen Spotify abonnement worden

2 likes

ellegirltalk
30 dec. '21
Laatste dag dat je aangifte inkomstenbelasting kan doen over 2016? 31 december 2021. Ik ben echt super erg op tijd. :+1:t4:

ellegirltalk
30 dec. '21
Ik ben wel de zorgverzekering vergeten kom ik nu achter. Dus dat kan ik morgen nog
doen :sob: Zou 2022 dan het jaar zijn waarin ik dingen eerder doe? Goed voornemen in ieder geval

Een keer raden wie morgen of overmorgen aangifte 2017 nog kan doen én uitzoeken of ik moet wisselen van zorgverzekering.
:roll_eyes:

40 likes

Ik ga volgende week op vakantie en moet dan mijn hond achter laten. Die gaat dan voor het eerst een week bij mijn ouders logeren. Ik kan alleen maar huilen als ik er aan denk en heb een steen in m’n maag, terwijl mijn ouders heel lief voor hem zijn en er altijd iemand thuis is voor hem.

4 likes

Ik heb een jurkje nodig voor een event en de dresscode is roze. Heb echt iets te veel Emily in Paris gekeken afgelopen week, zie heel veel toffe (zwaar over de top) roze jurken maar denk niet dat ik zó opvallend wil rondlopen haha. Maar van de andere kant: why not.

11 likes

Kreeg net een fitnessbal van 6 kilo op mijn gezicht :+1:

5 likes

Geïnspireerd door @grace heb ik een tijdje geleden besloten om m’n leefcomfort te vergroten.

Ik heb nu:

• lekkere warme + handige sloffen (Warmbat)
  • een superzachte badjas ipv mn oude droge ding
  • twee nieuwe goede bh’s ondanks dat ik een nieuwe leefstijl aanleer en daarmee kilo’s ga afvallen. Het moet ook nu goed zitten.
  • weer spotify premium
  • een cursus bij Lazyfit girl

Dus. Nu spaar ik nog voor goede oordopjes en dat was het eerst dan wel denk ik :grin:

72 likes

Ik heb tering veel fruit en gember plus citroen gehaald. Al kan ik het maar 3 dagen uitstellen. :joy:

Als ik echt ziek ben of positief test blijf ik gewoon thuis hoor. Heb nog een shitload aan testen in huis.

Nee serieus :sob:

1 like

Oh nee wat rot! En nu, ben je ok? Hoe kan dat nou gebeuren?

2 likes

Ik heb jouw updates gelezen in het breakup topic (toen ik laatst helemaal terugscrolde om terug te lezen) en vind dit zo’n fijn bericht! :smiling_face_with_three_hearts: Blij voor jou

1 like