Wat je even kwijt wil #63

Haha ik zat het net over te dromen. Maar het zou geen Spotify abonnement worden

2 likes

ellegirltalk
30 dec. '21
Laatste dag dat je aangifte inkomstenbelasting kan doen over 2016? 31 december 2021. Ik ben echt super erg op tijd. :+1:t4:

ellegirltalk
30 dec. '21
Ik ben wel de zorgverzekering vergeten kom ik nu achter. Dus dat kan ik morgen nog
doen :sob: Zou 2022 dan het jaar zijn waarin ik dingen eerder doe? Goed voornemen in ieder geval

Een keer raden wie morgen of overmorgen aangifte 2017 nog kan doen én uitzoeken of ik moet wisselen van zorgverzekering.
:roll_eyes:

40 likes

Ik ga volgende week op vakantie en moet dan mijn hond achter laten. Die gaat dan voor het eerst een week bij mijn ouders logeren. Ik kan alleen maar huilen als ik er aan denk en heb een steen in m’n maag, terwijl mijn ouders heel lief voor hem zijn en er altijd iemand thuis is voor hem.

4 likes

Ik heb een jurkje nodig voor een event en de dresscode is roze. Heb echt iets te veel Emily in Paris gekeken afgelopen week, zie heel veel toffe (zwaar over de top) roze jurken maar denk niet dat ik zĂł opvallend wil rondlopen haha. Maar van de andere kant: why not.

11 likes

Kreeg net een fitnessbal van 6 kilo op mijn gezicht :+1:

5 likes

Geïnspireerd door @grace heb ik een tijdje geleden besloten om m’n leefcomfort te vergroten.

Ik heb nu:

• lekkere warme + handige sloffen (Warmbat)
  • een superzachte badjas ipv mn oude droge ding
  • twee nieuwe goede bh’s ondanks dat ik een nieuwe leefstijl aanleer en daarmee kilo’s ga afvallen. Het moet ook nu goed zitten.
  • weer spotify premium
  • een cursus bij Lazyfit girl

Dus. Nu spaar ik nog voor goede oordopjes en dat was het eerst dan wel denk ik :grin:

72 likes

Ik heb tering veel fruit en gember plus citroen gehaald. Al kan ik het maar 3 dagen uitstellen. :joy:

Als ik echt ziek ben of positief test blijf ik gewoon thuis hoor. Heb nog een shitload aan testen in huis.

Nee serieus :sob:

1 like

Oh nee wat rot! En nu, ben je ok? Hoe kan dat nou gebeuren?

2 likes

Ik heb jouw updates gelezen in het breakup topic (toen ik laatst helemaal terugscrolde om terug te lezen) en vind dit zo’n fijn bericht! :smiling_face_with_three_hearts: Blij voor jou

1 like

Ja het gaat goed hoor! Maar ik had wel even tranen in mijn ogen. Nou we moesten liggen op de grond en de bal omhoog duwen en daarna moesten we hem omhoog gooien en je buddy moest hem vangen. Hij hing soort van boven mij. Hij zou daarna de bal weer in mijn handen leggen en dan moest ik hem weer omhoog duwen.

Toen gingen we beginnen en hij had de bal vast boven mij en liet hem gewoon vallen terwijl ik mijn armen niet eens omhoog had :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het is denk ik afhankelijk van je doel hehe. Ik heb een fleece van Ten Cate, maar ik gebruik 'm alleen droog en niet na het douchen ofzo!
Mn man heeft eentje van dit merk, die is ook zacht en wel chill na het douchen + nu met korting zie ik
:
https://www.debijenkorf.nl/vandyck-prestige-badjas-van-katoenvelours-6168090092-616809009275001?gclid=CjwKCAiAkrWdBhBkEiwAZ9cdcHMZPMZOh0tYxfPow7vNgePda2tdMBlSkdg5mtGa58PWJnsx29NWZxoCV20QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

8 likes

Mocht ik zaterdag thuisblijven ga ik al mijn uitgaansgeld verbrassen aan jullie selfcare tips :joy:

7 likes

Jeeeeeetje wat slecht en schrikken. Valt me nog mee dat je er goed vanaf bent gekomen! Had veel erger af kunnen lopen. Wat een schrik.

5 likes

Ik heb van de week een super zachte bij de Hema gekocht

Superwarm ook

5 likes

@Oprah deze heb ik ook en is super! Badstof vanbinnen dus ideaal na het douchen, zacht buiten. Heel “stevig” ook, duidelijk goede kwaliteit.

2 likes

Heftig was toch wel echt een iconisch stuk

3 likes

Ik denk dat ik vandaag mijn teenn( die naast de dikke teen) gebroken heb. Was naar een zwembad met een wildwaterbaan.
Moet ik daar iets mee doen🧐?

Nee. Stevige schoenen dragen, verder kun/hoef je er niks mee

3 likes

Ze doen er niks mee in het ziekenhuis maar ik vond wel fijner om het zeker te weten

Stevige schoenen dragen als je gaat lopen.

1 like