Wat je even kwijt wil #63

Persoonlijk vind ik het echt wel een grove fout. Ik had het netjes gevonden als ik vanuit de organisatie nog een excuus had ontvangen. Als ik mijn terugbetaling netjes had gekregen (of op z’n minst bericht zou krijgen wanneer ze verwachten mijn claim in behandeling te nemen), was het voor mij wel oké geweest, maar ik merk dat het feit dat er gewoon 0 communicatie is over mijn claim en er ook geen indicatie gegeven kan worden over wanneer ik geld terug kan verwachten, mij boos maakt. Misschien niet helemaal rationeel, maar toch.

3 likes

Ja in augustus waren die stakingen dus toen is er veel geclaimd bij de NS!

Oh en thanks voor reminder ik had laatst forse vertraging :smile:

2 likes

Ik heb onlangs 5 maanden gewacht op m’n geld terug :+1: dus bereid je maar alvast voor

1 like

Die medewerker kan er echt niets aan doen maar ik snap je boosheid richting NS echt heel goed.

3 likes

Oeeeh welke heb je?

2 likes

Deze

4 likes

Wat kut, heel veel sterkte :frowning:

4 likes

Ik voel me weer wat opgeknapt gelukkig. Corona testen gisteren en vandaag waren negatief dus als die van morgen ook negatief is gaan mijn plannen gewoon door.

Moet hier overigens wel iets mee want heb in juli rona gehad en begin deze maand griep. 🥹

Niet ik die net dr gezicht ging dermaplanen en nu een snee in haar wang heeft :woozy_face:

1 like

Ik ga morgen naar vrienden toe waar ik ben uitgenodigd, maaar ik ken alleen diegene waaar het is en verder niemand. En iedereen daar kent elkaar wel allemaal zeg maar. Nu ben ik zenuwachtig (+ voel me kut gewoon ff alles bij elkaar)

11 likes

Oh dat heb ik al zo vaak gehad, krijg altijd rare blikken als ik zeg dat ik m’n gezicht heb geschoren :joy:

1 like

Ik heb morgen in tijden weer eens een feestje dus ik besloot deze avond dat het tijd was om mijn wintervacht eraf te halen. Wat een werk is ontharen als je het niet bijhoud en mijn putje zit wss ook verstopt. De volgende keer wordt weer in Maart :laughing:

24 likes

Haha die zal ik ook wel krijgen ja. Lekker typisch ook weer, want ik moest van de week nog lachen om een kennis die ruzie had gehad met zijn scheermes en zich niet 1 maar gewoon 5x had gesneden. Zal wel karma zijn

4 likes

Of gewoon nooit meer doen. Embrace the fur!

5 likes

Naast die verkoudheid had het niet gehoeven om de hele tijd af/aan misselijk te zijn. :roll_eyes: Morgen vast en zeker ziek :sweat_smile:

1 like

Ik ben aan het werk en voel me sinds aanvang dienst zoooooo grieperig en beroerd :face_with_thermometer:

Dit wordt een lange nacht…

1 like

Ik zit live dat vreugdevuur te kijken en dit is voor het eerst dat ik het van begin tot einde zie! Haha. Ik vier het zelf altijd bij oma in scheveningen en kon de vonkenregen in 2019 vanuit haar tuin aanschouwen. Deze 10 meter is veel veiliger joh.

Ik ging zelf altijd maar 2 minuten kijken trouwens, het was daar altijd veel te schimmig.

2 likes

Bloeit er weer wat buiten. Eczeem ogen en niezen ondanks die cetrizine pilletjes hele jaar door.

2 likes

De laatste 24 uur van 2022.

En ik kijk ook echt al uit naar volgend jaar!

3 likes

Ik krijg ineens een melding dat pinnen buiten Europa op mijn bankpas is uitgezet. Ik heb dat zelf niet gedaan en aangezien het nu weekend is kan ik natuurlijk niet de klantenservice bellen. Weet iemand of dat automatisch uit gaat?

1 like