Wat is een beetje de termijn voor een gebroken teen om te genezen? Ik heb ongeveer 6 maanden geleden keihard m’n kleine teen gestoten en heb er soms nog steeds pijn aan als ik bijvoorbeeld slippers draag of op blote voeten loop.
Gewoon doen. Leven is te kort voor saaie outfits.
Ik kon twee weken niet normaal lopen dus als ie echt gebroken is dan voel je dat wel
Ik heb dit echt lang gehad, denk wel… jaren? Maar door jouw berichtje bedenk ik ineens dat het nu al een tijdje gestopt is, hahaha.
Intapen of laten intapen?
Had vanavond onverwacht een gesprek over dat ik ziek ben geweest, overviel me totaal en kwam slecht uit mijn woorden en daarna gingen we sporten. Dus moest snel schakelen en nu heb ik er nog last van eigenlijk. Overviel me heel erg en was gewoon niet fijn.
Hij is helemaal dik en paars en kan er ook niet deftig op wandelen. Zo wat half manken.
Ik herinner me dat ik eens iets soortgelijks had en de huisarts dan ook niets heeft gedaan want aan een teen doen ze niets en hij zit tussen 2 andere tenen dus dan was intapen niet zo handig .
Die berichten van maanden pijn geven wel iets minder hoop
Ja dat duurde bij mij echt heel erg lang. Ik liep stage in de journalistiek en heb twee weken lang alleen maar bureauwerk kunnen doen. Daarna kon ik wel weer beter lopen.
En Westwood
Viviënne?
Ja! 81 jaar geworden
Ik heb al paar dagen maagzuur, dat kan een symptoom zijn van zwangerschap - wat ik hoop - maar ook van teveel slecht vreten deze vakantie en die kans is ook vrij groot
Mannen
Ik appte een date van een tijd terug met hey hoe is het, ik zou je graag nog eens zien. Krijg ik eerst terug: ja leuk, zullen we dit en dat doen? Dus ik stel voor om een datum te prikken. Krijg ik als reactie: ja, ik heb wel een vriendin dus dan neem ik een leuke vriend voor je mee
Sorry WAT?
Klaagpost incoming: ik heb ook die terror griep die rond gaat, en het is echt zo klote, zie al dagen alleen maar de vier muren van mijn slaapkamer en baal echt helemaal. Normaal heb ik wel iets van oorpijn of keelpijn of buikklachten maar nu is het alleen maar koorts, heb echt het gevoel dat die door mijn lichaam giert. Al mijn spieren zijn helemaal verkrampt, en het lijkt alleen maar slechter te gaan. Ik ben ook verdrietig dat ik nu niet kan opladen tijdens mijn laatste vrije dagen voor een heftige periode en dat ik oud en nieuw mis. Het enigste vooruitzicht is dat ik nauwelijks darmklachten heb dus kan tijdens o&n kipnuggets maken als het me lukt om uit bed te komen .
Nou ik snap je helemaal. Ik voel me sinds gisteren ook niet goed en heb ook mega spierpijn + verhoging. Dacht juist dat ik er goed af was gekomen omdat ik het begin December al had gehad.
Oh en ik heb dus ook alleen last van die klachten.
Begin deze maand had ik wel echt last van mijn longen en hoesten etc.
Ik heb besloten dat ik vandaag lekker thuis blijf en ga uitrusten. Kijk ik morgen wel verder hoe en wat.
Ik ben heel benieuwd welke dit is! Heb echt een pyjama nodig in mijn leven.
Ik zag net iemand een oliebol eten met mes en vork, waaaarom zou je dat doen. Mis je toch de helft vd hele beleving
Ok ik snijd soms ook mijn oliebol in stukjes om ze dan op te prikken met een vorkje. Mijn reden: gelijkmatige dikke laag poedersuiker op alle stukjes. Direct buiten de kraam gaat ie in z’n geheel naar binnen (altijd 50/50 kans op death by poedersuikerinhalatie).
Merci! Mijn lijstje voor Uniqlo wordt steeds langer zo haha.
Wakker worden en gelijk 13 keer niezen is toch wel bijzonder