Wat je even kwijt wil #63

De verfilming/serie die ze van het boek Lampje hebben gemaakt is echt heeeel mooi :pleading_face: tip

8 likes

Ik vind dit altijd zo’n triestige dag, zoals volgens mij zovelen. Zit ik hier alleen in een te groot en duur huis waar ik niet wil wonen, net een draak van een jaar achter de rug :clown_face: dus nu heb ik chill lekker veel Grieks eten besteld en ga ik The Holiday kijken ofzo.

30 likes

Wat een ellende, vanochtend om 8 uur gaan slapen en tussendoor alleen wakker geworden om seks te hebben en 2 ibuprofen te poppen. Werd net om half 5 echt wakker :sob: nu ontbijten met een oliebol, stralende start van het nieuwe jaar

26 likes

En er wordt weer geknald met vuurwerk hier hoor :roll_eyes:

4 likes

Ugh. Ik voel me echt overreden door een vrachtwagen

5 likes

Haha, de ene negatieve post na de andere hier vandaag. Gelukkig is de dag voor het grootste deel voorbij!

8 likes

Zo blij dat ik morgen vrij heb genomen, ben mezelf echt dankbaar :ok_hand:

11 likes

Pfff de hele middag al buikkramp en kamperen op de wc. Ik eet normaal zelden tot nooit vette happen, nu verdeeld over gisteren en vandaag 3 oliebollen gehad en ik word meteen gestraft :hot_face:

Wel props dat je de kracht had om te seksen!

12 likes

Wij hebben met een vriendinnen een nieuwjaarstraditie(nu al 3 jaar haha) om lekker naar het strand te gaan om uit te waaien en dit jaar hebben we ook een nieuwjaarsduik genomen!

Echt leuk om te zien hoeveel mensen daar hetzelfde doen :slight_smile: daarna nog lekker wat gedronken bij een strandtent en nu kan ik de hele avond puzzelen en in bad​:ok_hand:

18 likes

Thank you :sunglasses:

1 like

Voorjaarsschoonmaak kan altijd. Rain or shine, midden in de nacht, als je’m voelt voel je ‘m.

3 likes

Ik ben gisteren/vannacht op drie feestjes geweest waarvan de eerste niet leuk was en de tweede en derde wel. Vandaag van 11u tot 13u op geweest om te ontbijten/brunchen en m’n vrienden uit te zwaaien en verder ALLEEN maar in bed gelegen en met mezelf gechilld heeeeeeerlijk. Er staat een mega afwas in de keuken maar ik heb besloten het te negeren tot morgen. Komt vast goed.
2023 here I come :heart:

31 likes

Vanaf morgen weer aan het werk na een weekje vrij en stiekem had ik nog best een paar dagen langer vakantie willen hebben.

3 likes

Wat?!

2 likes

Geen idee wat hier staat :sweat_smile:

3 likes

Sorry guys, net geen miljonair geworden helaas.
Is ff verderop in het dorp :sob:

7 likes

Ik ben zeer teleurgesteld in je

1 like

Sowwy😭

2 likes

Echt hé, godver

1 like