Nothing
Ik ging afwassen en nu zijn er twee nachtkastjes geschilderd. Over de afwas hebben we het maar niet.
Ik heb er net een gedaan en voel me nu helemaal healthy en herboren lol #wilhelminahof, dus als je in de buurt woont van open water en het niet teveel moeite is zou ik het doen, maar anders lekker niets doen, volgend jaar weer een kans
Beste wensen!
Ik zou ergens blijven slapen, maar uiteindelijk hebben we de nacht doorgehaald, hebben we 3 complete Pink Floyd-albums geluisterd en ben ik om half 8 vanmorgen naar huis gefietst en toen gaan slapen Maar ik vond het best spannend dit jaar om mijn katten alleen te laten en dat is prima gegaan
En de eerste km’s van 2023 zitten er ook weer op.
Gisteravond bijna niets gegeten ook, dus van de week maar afspreken om het gehaalde eten op te eten.
Haha ja heb hier meerdere plekken in de buurt waar het kan! Dus misschien ga ik nog wel even. En anders wil ik morgen maarja dat gaat het punt misschien een beetje voorbij
Super leuk dat je het gedaan hebt!
Sowieso vallen de meeste vuurwerkslachtoffers onder de omstanders, dat realiseren zich veel mensen niet. En nu met die wind waren de risico’s nog veel groter natuurlijk Kreeg vanochtend ook al meteen meldingen over het grote aantal (oog)slachtoffers weer dit jaar. Echt verschrikkelijk voor je neef
Hopelijk zal het herstel en het aanpassen erop wel goed voorlopen.
Oh nee wat afschuwelijk!
Jee wat erg! Ik heb echt een hekel aan vuurwerk.
Ik heb niet zoveel met nieuwjaarswensen maar m’n broertje stuurde me vandaag ‘ik wens je alles wat je graag wilt hebben’ en ik vond het zo lief van 'm.
We hebben zo’n slechte relatie gehad, beiden naar de psycholoog geweest om daaraan te werken etc en nu steunt hij me echt en is trots op wat ik doe en dat betekent zoveel voor me
Helpt een shotje wodka tegen een kater?
ja
Ik zie zoo op om morgen weer te werken. Bleghh hopelijk snel een nieuwe leuke baan!
Er is nu iets over naakte molratten op sbs6
New year new griep
Gister tot mijn verbazing een geweldige avond gehad, nu een enorm leeg gevoel meh.
Klein beetje brak, met een twijfel zal ik dan toch maar goed van start gaan en zo ff gaan sporten al is het maar om half uurtje te wandelen op de loopband? Ergens wil ik skeeleren maar de wegen zijn in dit tijd van t jaar niet zo fijn daarvoor. Keuzes keuzes keuzes. En Waarschijnlijk het resultaat: Oh shit, het is alweer bedtijd. Morgen een nieuwe dag.
Ik ook bloedend het nieuwe jaar in heerlijk.
azula is echt sassy met haar hoedje love it
Ik heb vannacht foto’s gemaakt met vuurwerk in de wind en één foto eet ik precies zo m’n haar op dat ik exact op dit schilderij lijk
Ik kan zelfs geen bouillondrink binnenhouden. Ik drink nooit meer coctails en shotjes.