Wat je even kwijt wil #63

Vroeg, donker, koud :sob: kan echt slecht wennen aan weer werken

6 likes

Pff ik had deze herfst zoiets van ik koop even lekker wat warme winterkleding. Want we gaan een koude winter te gemoet. Nou ik ga denk ik maar weer mn zomer kleding te voorschijn halen. Ik zweet me kapot steeds.

10 likes

Ja het is echt zo warm. Echt naar. Ben je onderweg naar berlijntje?

2 likes

Jaa he. En ik heb zulke leuke truien :sob::sob: jaa haha vandaar dat ik zo zweet lekker mn koffer naar het station gesleurt haha.

6 likes

Ik krijg net een wegwerpschort een blijkt dat ding helemaal niet te passen omdat ik te breed ben :clown_face:

4 likes

Ik hoop voor jou op Duitse kou! Veel plezier!!!

4 likes

Il heb het echt warm haha. Wel minder dan de afgelopen dagen dat wel.

4 likes

Berlijn is tof! Ga je voor de leuk of is het een moetje?

2 likes

Toen in om 6u buiten kwam voelde het echt niet als 3 graden alhoewel de thermometer het wel aan gaf, zelfs die kunnen we niet meer vertrouwen !!

4 likes

Helaas, het is hier ook zo rond de 10 graden :confused:

4 likes

Wat is met die emoji, ik kies gewoon de normale : / op mijn telefoon, maar hij maakt er die stomme blauwe van :rage:

3 likes

Flauw :frowning:

2 likes

Oke ik ga niet teveel spammen maar ik snapte de rijtuig dingen niet hahaha. Ik zit nu vet random ergens ik gok eerste klas… nja het zal wel. In dusseldorf ga ik beter opletten. 1 uurtje op een verkeerde plek zitten is nog wel te doen maar 5 uur…

3 likes

Ja

3 likes

afbeelding

afbeelding

Ik vind deze nog wel okƩ

11 likes

Volgende keer horse and carriage zoeken, dan krijg je wat andere resultaten

2 likes

Ik ga stuk om bigbird hahaha

2 likes

Het word zo wel een hele unieke reis naar Berlijn voor @Soy.peor

3 likes

Soy helemaal aan het shinen in jaar mondje no kostuum in Berlijn

5 likes

Besef dat daar iemand in zit die helemaal aan allemaal touwtjes trekt enzo om pinos neef zo te laten bewegen.

3 likes