Ik heb niet eens een pak stroopwafels gewonnen
Omg ik speel 1 maand mee met de postcodeloterij, net nog ff gisteren gefixt⊠Heb ik gewoon 250 euro gewonnen
En hoe voelt het om mijn droom te leven?
Love it. Dit wordt een topjaar
@Krabsalade weet niet of je ook aan het kijken bent maar Price wordt inmiddels zo uitgefloten dat hij net zo stond te gooien
Haha sta ik bekend als darts-liefhebber hier? Ik verbaas me soms wat mensen over me onthouden. Maar ik lig al in bed zonder tv, maar mân vriend stuurt net fotoâs door. Dit is gewoon show toch, hij kan die herrie inmiddels wel hebben toch.
Haha ja we zijn met zoân klein clubje dat het makkelijk te onthouden is! Ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij het niet gewend is inmiddels, maar blijkbaar heeft hij zijn meeste prijzen in lege zalen gewonnen dus dat zegt ook wel weer wat
Haha krijg net door dat ie het publiek wel weer provoceert nu die een leg wint. Denk dat ie toch precies weet wat ie doet. Rare gast.
Ik ben zo blij dat ik de afgelopen twee weken heb gewerkt. Het was mega rustig dus had weinig te doen dus het voelde al een beetje als vakantie. En nu heb ik echt twee weken vakantie. Love mezelf en mijn keuzes hahaha
Ik ben al uren Sissi aan het kijken, perfecte 1 januari activiteit!
Waarom kan ik ineens niet slapen wat is deze bullshit slapen is mijn jam, lukt zo goed als altijd
Edit: ja en natuurlijk gaat de kat ook nog ff NU schijten als ik hier net ga zitten, trut
Ik moet weer aan het werk vandaag en heb zo vizar weinig zin!
Ik heb nu al zin in de âgelukkig nieuwjaarâ praatjes op werk. Mooie opening om te vertellen over mijn ontslag.
Vandaag weer 300 keer op werk: âDE BESTE WENSEN HĂ!â
Ik heb zoân hekel aan de eerste werkdag in januari. Ik hoop ook maar dat ik de 3 zoenen kan ontwijken, nu âhet weer magâ.
Ugh ja. Ik vind âde beste wensenâ ook altijd zo suf klinken. 3 kussen ga ik sowieso niet doen. Ik zeg wel dat ik verkouden ben oid.
Had al weinig zin in werk vandaag, maar nu ik weet dat er mogelijk 3 kussen worden gegeven al helemaal wist niet dat dat een ding op de werkvloer is (eerste 1 januari op een kantoor voor mij)
Bij mijn oude werk deden ze dit zelfs bij elke verjaardag echt vreselijk
De beste rede om vandaag thuis te werken, de 3 zoenen ontwijken. Al ben ik bang dat ze morgen ook nog uitgedeeld worden =/.
Ik zie nu ineens dat ik allemaal random videoâs heb ontvangen op whatsapp van mensen die op een oud en nieuw feestje waren. Wat moet ik daarmee haha. Zo random vind ik dat altijd. Zie je 8 seconden ff wat dansende mensen ofzo wat moet ik daarmee lol omg 1 heeft echt een hele reeks gestuurd.