Oke Pierre Hermes macarons > L’aduree macarons for sure
Ik snap nooit dat mensen geld hebben voor macarons. Zo prijzig en met één lullige hap is de lol er weer vanaf voor je smaakpapillen.
Ja wel duur maar vind lekker man
Ingreep geslaagd, ben benieuwd of het deze keer meer pijn gaat doen dan vorige schrapingen
M’n haar is geknipt en nu is het echt net zo’n duffe lengte. Maargoed het was nodig
Godver ook gepakt door die verkoudheid die 99% van de bevolking heeft. Al m’n energie op na het wassen van m’n haar en ik hoest zo’n beetje letterlijk m’n maaginhoud eruit
Saaame. Echt genieten dat ik precies nu een weekje vrij ben.
De geheime tip is: eclairs!
Haha precies hetzelfde hier
De kerstboom is al weg en nu is t huis weer zo gek.
Ik moet van mijn psycholoog stoppen met gedachtes te hebben over mijn gedachtes. Ik moest er in het gesprek een beetje om lachen, maar nu bedenk ik mij dat ik mij hier dagelijks ook echt gek mee maak
bij de meeste bedrijven (zo niet alle - wettelijk geregeld?) krijg je je vakantiedagen terug als je ziek bent
Ik weet het! Ik heb dat van de zomer ook al gehad helaas, dus kijk het nu nog even aan. Maar wellicht voor anderen een tip inderdaad!
Please reviews😍
Ik heb vandaag 3 cliënten… Ik weet dat ik in mijn omgeving vaak zeik over 8 clienten per dag maar dit is wel het andere uiterste
@apeiros heb dit toevallig vanmorgen gegoogled en je moet je dan dus wel gelijk in je vakantie ziekmelden, niet dat je 2 weken later weer naar kantoor komt met die mededeling.
Moet je wel een briefje van de huisarts toch?
Ik ben bij de beroemde nachotent in Barcelona
Ik heb vannacht amper geslapen dus wilde een dutje doen vanmiddag, maar wil ook een stukje op m’n motor rijden nu het niet regent en ik moet nog pakketjes ophalen en dingen af maken en puntje bij paaltje zit ik dus op de bank te forummen en doe ik
niks.
Update: heb een rondje gereden en lig nu in bed. De rest kan morgen wel weer
Mijn appartementje voelt meteen als een balzaal, I love it