Wat je even kwijt wil #63

Bij een vriend van me had iemand een keer een glitterconfettikanon met O&N, hij vindt jaren later nog steeds af en toe wat in een spleet in de vloer of achter een kastje oid :joy:

12 likes

Hele dag mond gehouden over mijn ontslag. Tot een manager van een andere afdeling binnen kwam. Die vroeg of ik nog leuke plannen/doelen had voor dit jaar. (De rest zeiden alleen de beste wensen blabla. Hoe was het hihaho enzo). Was mijn spullen aan het inpakken dus totaal met wat anders bezig.

Ik lekker subtiel:
Ik heb ontslag genomen en kom nooit meer terug.

Die manager :

Mijn collega’s:

Ik: fijne avond allemaal

(En toen ging iedereen rotte tomaten gooien en gordijnen wassen.)

Nu verdomd trots en begint het echt te worden.

162 likes

Le Pigalle, niet super luxe ofzo maar wel santal 33 overal hahah. Had op een ander geurtje of wat variatie gehoopt (another 13 of lys 41 ofzo) maar vind santal 33 meh.

7 likes

Gelukkig niet, alleen mijn directe collega’s (vandaag 2). Verder maakte ook niemand aanstalten :muscle:

4 likes

Ik ben vandaag voor de tweede keer tante geworden. Mijn neefje van mijn andere broer wordt morgen 11 dus het heeft even morgen duren. Ben net op bezoek geweest en ze greep mijn vinger vast met haar mini handje…. Mijn hart :heart::pleading_face: Instant verliefd

Ohh en we hadden mijn neefje niets verteld. Dus hij kwam nietsvermoedend de slaapkamer binnen en zijn gezicht. Zo leuk, was echt pure vreugde toen hij zijn nichtje zag :smiling_face_with_three_hearts: Alles gefilmd dus lekker vaak terugkijken!

83 likes

Je klinkt als een hele lieve tante! Gefeliciteerd in ieder gebal! :two_hearts:

3 likes

Ik vond het echt ff pittig om vandaag naar kantoor te gaan na al die feestdagen bluh. Maar de kop is er weer af gelukkig!

3 likes

Je kan een pakje sigaretten gaan halen

16 likes

Ik heb ingesteld dat mensen me niet zomaar kunnen toevoegen aan een groep. Ik moet eerst toestemming geven/de uitnodiging accepteren. Heerlak.

7 likes

Ik heb inmiddels een geloof ik succesvolle campagne tegen rompertjes schilderen gevoerd, dus dat scheelt al een beetje.

6 likes

Vroeg, donker, koud :sob: kan echt slecht wennen aan weer werken

6 likes

Pff ik had deze herfst zoiets van ik koop even lekker wat warme winterkleding. Want we gaan een koude winter te gemoet. Nou ik ga denk ik maar weer mn zomer kleding te voorschijn halen. Ik zweet me kapot steeds.

10 likes

Ja het is echt zo warm. Echt naar. Ben je onderweg naar berlijntje?

2 likes

Jaa he. En ik heb zulke leuke truien :sob::sob: jaa haha vandaar dat ik zo zweet lekker mn koffer naar het station gesleurt haha.

6 likes

Ik krijg net een wegwerpschort een blijkt dat ding helemaal niet te passen omdat ik te breed ben :clown_face:

4 likes

Ik hoop voor jou op Duitse kou! Veel plezier!!!

4 likes

Huh maar het is 3 graden vandaag? Of bedoel je de afgelopen dagen?

En volgens mij is het meestal het koudst in januari en februari dus nog genoeg tijd om je truien te dragen!

Ik ben vandaag weer aan het werk naar m’n vakantie maar ben nog steeds moeeee van oud en nieuw. En heb m’n mail al bijgewerkt dus mag ik weer naar bed??

6 likes

Il heb het echt warm haha. Wel minder dan de afgelopen dagen dat wel.

4 likes

Berlijn is tof! Ga je voor de leuk of is het een moetje?

2 likes

Toen in om 6u buiten kwam voelde het echt niet als 3 graden alhoewel de thermometer het wel aan gaf, zelfs die kunnen we niet meer vertrouwen !!

4 likes