Ik moest meteen hieraan denken
Wat ontzettend fijn en lief dat ze zo aan je denken en met je meedenken
Sterkte met de bijwerkingen!
@Whoopdidoo Hier is het ook lekker rustig. Heb de hele dag inhoudelijk gezien nog niets aan werk gedaan. (Ja twee vragen beantwoord ofzo maar meer niet)
katten zijn echt de baas. De mijne is opgestaan om tegen me aan te gaan liggen dus nu heb ik geen excuus meer. Echt een verrader
Ik moet ook schoonmaken en klusjes doen die ik al weken/maanden uitstel. Ben wel bezig maar pfff. En blijf maar glitter opzuigen van oud en nieuw. Heb medelijden met de host van het feestje waar ik was
Precies hierom besloten thuis te werken vandaag en morgen en dan hopelijk zijn mensen het woensdag al wat kwijt, haha
Oké ik begin ook! Gelukkig geen glitters hier haha. Die organisator zal volgend jaar kerst nog glitters terugvinden denk ik
Pfff zo kapot. Oud en nieuw natuurlijk minder geslapen en het plan was om het gister dan rustig aan te doen. In de middag telefoontje gekregen dat het slecht gaat met de opa van mijn vriend en gisteravond op stel en sprong gegaan om afscheid te nemen. Dus ook vannacht weer een slapeloze nacht gehad Gelukkig deze week nog vrij.
Nou happy 2023 ik begin m’n jaar met uitslag op m’n voorhoofd dankzij de wenkbrauw wax xx
Ik was gister op Awakenings en het nummer van de peuter op de tafel werd gedraaid en niemand deed het dansje!?
Ik was ook maar heb dit gemist haha, misschien waren we toen buiten?
Hoe vond jij het verder?
Ik denk dat het Richie was.
Maar ik vond het niet zo. Ik was echt aan het sterven van een kater na vier uur slaap en stond de hele tijd de kokhalzen en de muziek ging veel te snel. Het had wel wat voeten in de aarde om daar doorheen te komen. En het vuurwerk was eng hahah ik vond Richie wel leuk draaien, die deed tenminste een beetje normaal rustig
Het jaar is net begonnen en ik ben zojuist toegevoegd aan een babyshowerorganisatie whatsapp groep.
Het hoeft al niet meer 2023.
Ik ga dit jaar echt meer bewegen, net al een keer extra naar de koelkast gelopen
Aah ja begrijpelijk dan, ook wel intens op 1 januari. Ik had gelukkig geen kater en vond het echt mega gezellig, hadden ook een fijn groepje mensen. Ik vond het harde dus juist ook chill haha en vuurwerk ook heel cool maar ook altijd wel eng
Bleh ik had ergens gesolliciteerd en zat bij de laatste twee en nu hebben ze de ander gekozen Het leek me zo leuk, ben ook helemaal klaar met m’n huidige werk maar nu moet ik weer helemaal iets anders zoeken wat me leuk lijkt en m’n zelfvertrouwen terugvinden voor nieuwe sollicitaties
Echt er zijn zoveel mensen ziek?! In mijn team zijn 5 van de 6 mensen ziek momenteel, ben de enige die nog overeind staat haha. Zal wel extra moeten gaan werken deze week denk ik, heel veel zin in, not.
Alles in mijn hotel is van le labo, love it.
Ik ben echt een emotioneel wrak. Mijn vriend had als verrassing een parfum gekocht waardoor ik al gelijk moest janken, bleek het de verkeerde geur te zijn en moest ik nog harder janken
Arme vent.
Hoe reageerde hij op je gehuil?
Haha hij snapt het wel, hij heeft inmiddels door dat dit overdreven gejank (deels) de extra hormonen zijn