Wat je even kwijt wil #63

De kerstboom is al weg en nu is t huis weer zo gek.

3 likes

Ik moet van mijn psycholoog stoppen met gedachtes te hebben over mijn gedachtes. Ik moest er in het gesprek een beetje om lachen, maar nu bedenk ik mij dat ik mij hier dagelijks ook echt gek mee maak :sweat_smile:

27 likes

bij de meeste bedrijven (zo niet alle - wettelijk geregeld?) krijg je je vakantiedagen terug als je ziek bent

2 likes

Ik weet het! Ik heb dat van de zomer ook al gehad helaas, dus kijk het nu nog even aan. Maar wellicht voor anderen een tip inderdaad!

3 likes

Please reviews😍

4 likes

Ik heb vandaag 3 cliënten
 Ik weet dat ik in mijn omgeving vaak zeik over 8 clienten per dag maar dit is wel het andere uiterste :joy:

2 likes

@apeiros heb dit toevallig vanmorgen gegoogled en je moet je dan dus wel gelijk in je vakantie ziekmelden, niet dat je 2 weken later weer naar kantoor komt met die mededeling.

3 likes

Moet je wel een briefje van de huisarts toch?

4 likes

Ik ben bij de beroemde nachotent in Barcelona

49 likes

Ik heb vannacht amper geslapen dus wilde een dutje doen vanmiddag, maar wil ook een stukje op m’n motor rijden nu het niet regent en ik moet nog pakketjes ophalen en dingen af maken en puntje bij paaltje zit ik dus op de bank te forummen en doe ik
niks.

Update: heb een rondje gereden en lig nu in bed. De rest kan morgen wel weer

7 likes

Mijn appartementje voelt meteen als een balzaal, I love it

3 likes

Foto, praat makkelijker

7 likes

Ik ben zon omatje. Ik drukte op een knop in een lift
 ding deed niks. Kwam er een stelletje in en die legde mij lief uit dat ik met mn pasje die lift moest laten werken.
Wist ik veel ik kom nooit ergens.

2 likes

Ik gun echt iedereen zijn bordje met pasta met enorme stinkkaas wanneer ze daar van houden, maar liever niet in de spits ik de trein :sob: (ben maar weggelopen uit de coupe en ik ben niet de enige, dus misschien is het wel dé tip als je een rustig coupe wil)

5 likes
hop

Het was te druk dus lekker takeaway en in een parkje gegeten

69 likes

Ik ben al ruim 2,5 week ziek geweest, en had me eigenlijk weer beter gemeld op werk omdat ik dacht dat het wel ging. 2 verlofdagen gehad, zou morgen weer beginnen maar me net toch weer ziek gemeld. Gisteren en eergisteren echt zo lopen tobben en me mentaal slecht lopen voelen omdat ik me dan zo schuldig voel om me weer ziek te melden. Maar vanmiddag had ik even de was gevouwen en moest daarna echt weer even gaan zitten om bij te komen, hoest nog steeds heel veel en de hoofdpijn gaat maar niet weg. Sinds vanmiddag begint mijn keel weer zeer te doen dus ik denk wel dat ik de goeie beslissing gemaakt heb. En ik voel me ook echt opgelucht en mentaal meteen wat beter dat ik nog even tijd heb om aan te sterken. Zo irritant dat schuldgevoel dat hangt (bij mij iig) rondom je ziek melden :roll_eyes:

12 likes

Pfff balen zeg! Heel herkenbaar hoor, dat schuldgevoel. Maar ziek is ziek. Beterschap!

Mijn dochter heeft precies hetzelfde, 2 weken terug ziek geworden. Toch na enkele dagen weer werken om na 2 uur werken naar huis gestuurd te worden. Vandaag weer begonnen, en weer naar huis gegaan, verhoging hoofdpijn en spierpijn. Het houd gewoon niet op.

2 likes

Ja ik weet ook niet wat het is met deze griep, soort monster virus ofzo, het duurt zĂł lang! Ben nog nooit zo lang ziek geweest, en ook met pieken en dalen. Al 2 keer gedacht dat het wel weer ging, en dan zakte ik weer in en begon het weer opnieuw. Beterschap voor je dochter ook!

4 likes

Ik had nogal last van m’n buik, dus voordat we de auto instapten, liet ik nog een scheet. Blijkbaar had ik die geur de auto mee in genomen, want het stonk nogal. Dus ik zei zelf al “zo wat stinkt het hier joh”. Daar was m’n vriend het natuurlijk mee eens, maar hij kwam tot de conclusie dat het geen scheet was want het rook meer “alsof je langs een weiland rijdt, echt zo’n koeienlucht”

:flushed:

55 likes

Ik ben door een onbekendnummer toegevoegd aan een whatsapp groepover beleggen??? Klinkt als spam/piramide scam :roll_eyes: er zitten ook 50 mensen in. Is dit de nieuwe manier?

Goedendag iedereen! Ik ben Sophie, Deze groep is opgericht, om leden die geĂŻnteresseerd zijn in beleggen, dit beter te leren. Of als je al een handelaar bent, kunnen we samen de beleggingsfilosofie van Mr. Vries leren, technieken voor marktanalyse, en profiteren van zijn accurate handelssignalen.

En daarna dit: Ik probeer manieren te vinden om de winstgevendheid van mijn portfolio te maximaliseren, maar wat moet ik doen?

5 likes