Slaughterhouse net gedaan. Fucking vet, heel spannend. Denk op level van stay in the dark van DarkPark in Vlaardingen qua engheid. Maar heel gaaf, super goed gedaan, wat dingen die ik nooit eerder gezien heb ook. Echt een goede kamer. Sowieso in mijn top 3!
nou verschrikkelijk dus, dafalgan+dicolfenaczonnebril+pleister en het blijft pijn doen + lichtschuw waardoor ik blijf tranen, van miserie een pleister geplakt zodat ik toch iets donker kan kijken
Je moet in de instellingen even uitzetten dat onbekenden jou kunnen toevoegen aan groepchats.
Minneolas. Al is dat ook Russisch roulette qua pitten
Ik zag ze ook weinig, maar gisteren lagen ze bij Lidl. Niet goedkoop maar wel echt lekker, heel sappig. Helaas dus wel veel pitten.
Gedaan en heb het ook als bericht in de groep gedeeld!
Wel een heel rare manier van scam zeg!
Ik vind de sinaasappels nog wel heel lekker. Ten minste, die van de lokale groenteboer en Lidl wel, van Jumbo en AH zijn minder hier.
Ik ben om zoveel redenen blij als deze maand voorbij is.
Ughhh was op een optreden in een super volle ruimte en omdat ik te laat was kon ik mijn vriendin niet vinden. Dus stond ik maar wat op mijn eentje aan de ingang maar toen heeft de anxiety en introversie gewonnen en ben ik naar huis gegaan. 20 euro weggegooid! En dan belt ze opeens als ik al bijna thuis was. Ik voel me zo’n loser
Ik ben vorige week begonnen met medicatie, afgelopen zaterdag verhoogd en ik was vandaag zo waus dat het net was alsof ik een pilletje light had geslikt. Bizar hoor.
Misschien heb ik het helemaal gemist maar ben je er al achyer wie de vragen instuurde via lootje trekken?
Ik snap echt voor geen meter dat als ik naar het buitenland ga ik m’n treinen altijd supervroeg in de ochtend plan.
Nu ben ik onderweg naar Londen en ik kom daar aan om 8:30, dan is er nog bijna niks open en kan ik ook zeker nog niet inchecken in m’n hostel anyway, mijn eigen schuld hahaha
Er os vast wel een koffietentje of ontbijtplek open waar je even kunt chillen.
Zo, de laatste oliebol is op
Lol ik dacht dat ik 2 volle dagen had in Berlijn maar heb er blijkbaar 3. Heb dit al een tijdje terug geboekt dus wist het niet precies meer haha. Score!
Het is echt chill om zo chaotisch te zijn ik verras mezelf steeds.
Super leuk, wat staat er vandaag op de planning?
Ik ga een beetje wandelen en dan zie ik wel waar ik uitkom. Soieso straks even zon ov kaart ding halen en naar een koffie tentje haha.
Als je langs Shakespeare and Sons komt, daar kun je vet lekkere bagels halen en is ook een leuke boekenwinkel
Bij deze een ongevraagde tip die je ook in de wind mag slaan, Grüße
Oh, helemaal geen update meer gegeven inderdaad!
Ja, ik had het goed aangevoeld: het was mijn moeder! Ze zag dat je vragen kom stellen, dus heeft iedereen gewoon allemaal vragen gestuurd! En had zich idd expres stil gehouden in de groepsapp! Super grappig!
Daarnaast had ze ook nog anoniem aan mijn oom gevraagd of hij een douglas bon wilde nadat hij drie keer op de app zei geen bon te willen
Ik kreeg wel in de laatste week nog een keer rare vragen en mijn moeder zei dat ze dat niet was, maar zij en mijn tante(die lootjes trekken hadden gemaild) gingen samen naar een kerstmarkt, dus ik heb vermoedens dat mijn tante er achter kwam dat het echt niemand van buitenaf was en dat ze het ook een kans heeft gegeven
Ik kan het voor volgend jaar iedereen aanraden. Heerlijk die chaos.
Nadat mijn vriend griep had, werd ik verkouden. Nu is hij verkouden en heb ik de griep. Lekker afwisselend zo