Wat je even kwijt wil #63

Het is wel een thema met restaurants en BN’ers. Vorige maand familie de Mol.Ik zat net naast Wendy van Dijk. Thanks voor de tip trouwens @iloveweekend was echt superlekker A-fusion :heart_eyes:

1 like

Wat rot dat je toch moet gaan werken! (Heb je trouwens in je CAO nagekeken of je er een vrije dag voor krijgt?)

1 like

Als iemand nog een baan zoekt en goed is met naald en draad: wordt poppendokter! Ik wil een knuffel laten repareren en zoek dus iemand die hem kan maken maar echt alle poppendokters hebben een opnamestop tot ergens ver in 2023.

17 likes

Oh ik moet gelijk denken aan die creepy scene van Toy Story 2!

4 likes

Mijn opa kan dat misschien wel doen maar dat is wel in zeeland

2 likes

Die heb ik nooit gezien!

@Luzarl Dat is wel erg ver weg maar wat leuk dat je opa dat doet! Is hij een echte poppendokter? Lijkt me zo leuk om te doen maar ik kan helemaal niet naaien :joy:

2 likes

Ja!! Al jarenlang.

4 likes

Ik had een keer op vakantie elke ochtend live pianomuziek bij het ontbijt en dat was echt zoooo fijn. Precies goed ook qua balans blijheid/serieusheid en volume enzo. Nooit verwacht dat dat zo chill zou zijn.

4 likes

Och zielige kapotte knuffels 🥹

Ik ben geen poppendokter maar heb best wat knuffels gerepareerd. Er kwam een keer een vriendinnetje van mijn dochter logeren met twee knuffels die voorzichtig op bed werden gelegd. Stukgeknuffeld. Haar moeder kon het niet maken zei ze, en oma ook niet.
Hoe blij kun je een kind krijgen toen er ‘s avonds knuffels op bed lagen die weer gemaakt waren!

Ik weet niet wat er aan jouw knuffel stuk is, en of ik het een beetje net kan maken?
Ik woon in Noord-Holland

32 likes

Ik vind het altijd zo grappig om mensen te zien lachen als ze bijvoorbeeld op de fiets zitten of wandelen en alleen zijn. Dat ze bijvoorbeeld een podcast aan het luisteren zijn of gewoon aan iets grappigs denken. Echt een vrolijk beeld of zo hahaha

63 likes

Wat lief dat je dat voor haar gedaan hebt!

Mijn knuffel is gegrepen door een hond, zijn hoofd is opengespleten. Scheur zit ook op een rottige plek want hij loopt precies langs zijn oog. Voordat dit gebeurde had ik hem sowieso al een keer willen laten opknappen want hij is 35 jaar oud. Hij was nog wel helemaal heel maar wel een paar versleten plekjes en er moet nieuwe vulling in. Noord Holland is voor mij goed te doen maar weet niet of dit is iets wst voor jou te doen is?

3 likes

Omg ik kom er in de check in balie bij Schiphol achter dat ik mijn zusjes pasport mee heb en niet de mijne :sob::sob::sob:. Mijn moeder is onderweg om hem te brengen, maar het wordt super krap :sob::sob::sob::sob:

23 likes

Ik weet niet hoe ver het voor haar rijden is, maar een noodpaspoort aanvragen bij de marechaussee duurt ook niet heel lang! (Ik heb ervaring) en sowieso bij iemand even aangeven wat het verhaal is, dan loodsen ze je door de rij heen. Succes!

1 like

Ja over een noodpasport begon de grondstewardess niet eens :thinking: maar ik mag nu idd bij de check in balie wachten en als 1 van hun straks gaat boarden meelopen, maar dan moet mijn moeder er wel straks zijn!

1 like

Een hond! :smiling_face_with_tear:

Stuur maar even een foto via pb
Kan ik kijken of ik wat voor je kan doen. Ok?

5 likes

Omg mijn moeder heeft keihard gereden en ik daarna net zo hard gerend en de gate was al dicht maar ik zit in het vliegtuig!! :grin::grin::grin:

163 likes

Aahh fijn!

2 likes

11 likes

Je hebt hopelijk wel De Mediameiden ingelicht voor hun rubriek Etende BN’ers?

1 like

Omg bestaat dit?
Had geen idee. Goed om te weten voor het vervolg kan ik papparazzikiekjes opsturen.

4 likes