Wat je even kwijt wil #63

Hahhahaha toen ben ik geboren :joy:

2 likes

Ik was dus naar de stad hier, wat ik liever al niet doe. En ze zijn in een van de twee hoofdwinkelstraten echt al maanden bezig met de tegels. Dus dacht eigenlijk we dat t nu niet meer was. Maar het was erger dan ooit. Heel het midden lag open met 2 kleine strookjes aan de zijkant, was niet te doen. Arme winkeliers in deze tijd van het jaar.

1 like

Nou wij zijn hier heel vrij in. Als een van mijn collega’s een andere dag vrij moet hebben dan hij vaste vrije dag regelen we dat ook gewoon onderling omdat je alsnog die dag in de week vrij bent. Ik heb dit al vet lang geleden aangegeven en toen ik het net bij mijn manager aangaf (die uit Engeland komt en hier vandaag nog was) zei mijn ene collega dus dat ze dan helemaal alleen zou zijn en ging ze er een probleem van maken.

Volgende keer ga ik het wel direct op de mail zetten zodat t zwart op wit staat en ik zie wel hoe laat ik volgende week klaar ben ik dan nog te gaan werken (wss pas in de middag en vanuit huis).

1 like

Haha ja ik een paar jaar geleden, dan is alles zo nieuw niet meer. Ik denk dat er ook wel vestigingen bij zijn misschien. Ik heb het over de Generator tussen Euston/St. Pancras.

2 likes

Ik vind het niet zo aardig van je collega, zou die doorhebben hoe belangrijk dit voor je is? Misschien toch even er achteraan bellen/mailen?

5 likes

Jep die inderdaad.

Ik heb de folder nog in mijn fotoalbum

Ziet er heel anders uit nu!!

Hahah en check de walkman met geluidsbox!!!

(Kom net uit de douche)

39 likes

Ik heb net 100 euro aan mn vriendin overgemaakt en dat hebben we verrekent in de wiebetaaltwat. Maar als zij nu dat geld weer opmaakt is het dan mijn of haar geld? Hahaha we snappen er niks meer van

3 likes

Ik vertrouw sowieso niemand :joy: dus alles zwart op wit kan nooit kwaad met zoiets! Mensen kunnen echt kut doen als ‘t gaat om verlof en vrije dagen… Maar die collega die nu vakantie heeft, was dat dan ineens? Want dan is dat wel stom van die persoon en de ene die nu overblijft en daar zielig over doet.

Ik zou inderdaad ook alles héél rustig aan doen volgende week of zelfs een punt maken dat het allang besproken is en akkoord was en die andere collega’s er gewoon van af wisten.

5 likes

haha waarom heb je dat geld overgemaakt? als het op haar rekening staat is het in principe haar geld toch :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik kijk gedwongen naar het WK in de wachtruimte van de vaccinatielocatie. Is corona dan toch een complot van Qatar??

11 likes

M’n collega’s en ik kunnen het juist heel goed met elkaar vinden dus het is ook zeker geen steek naar mij toe ofzo maar het komt gewoon kei kut uit nu. M’n collega die vakantie heeft volgende week heeft er ook totaal niet meer bij stilgestaan. We zijn gewoon onderbezet en nog een nieuwe collega nodig anders hadden we dit probleem ook niet gehad.

1 like

Heel herkenbaar dit. Ik heb ook een dag vrij standaard eens in de twee weken en als mijn collega vrij wilt verplaats ik die dag ook voor hem. Niet het bedrijf. We hebben alleen elkaar in onze afdeling. Maar als ik mijn dag wil verplaatsen dan is het antwoord vanuit werk nee.
Ook zoiets moois.

3 likes

Om alvast wat van de wie betaald wat af te lossen maar het voelt verwarrend

2 likes

Dan is t nu haar geld toch? Jij hebt dat aan haar betaald omdat zij 100 euro meer heeft betaald/ 100 euro voor jou heeft voorgeschoten eigenlijk? Als jij dat nu aan haar hebt betaald om dingen van de wbw te verrekenen, dan begin je nu gewoon weer met een “schone lei”. Als zij dan nu iets voor jullie gezamenlijk betaalt (wellicht dus van dat geld) dan zet ze dat er gewoon weer op en jij ook.

2 likes

Wij hebben gelukkig heel veel vrijheid ook met iets later komen as je bijvoorbeeld naar de tandarts moet en daardoor een kwartier later bent ofzo, we klokken ook nooit en tussen de middag letten we ook niet echt op de tijd. Soms gaan we na een half uur weer werken, soms na een uur pas ofzo dus daar ben ik echt heel blij mee.

Ik heb het nu al wel een plekje kunnen geven en ga in de middag gewoon werken. Neem wel iets lekkers mee voor mijn collega en mij zodat we het gewoon samen kunnen vieren en laat mijn vriend lekker het lastige werk in de woning doen waar ik toch alleen maar in de weg loop waarschijnlijk :sweat_smile:

6 likes

Wat zijn dingrn snel achterhaald geworden. Ik denk dat veel jongeren geen idee hebben wat een walkman is en hoe vooruitstrevend dat was. Die folder is ook echt ouderwets. Wel echt leuk dat je dat nog hebt!

8 likes

Ja hè hoe lang we nog cassettebandjes hebben gebruikt!
Ze krijgen trouwens net als de LP een revival.

3 likes

Oh echt? Dat zou wel leuk zijn! Misschien komen videobanden dan ook ooit nog terug.

1 like

Stond jij in de min op wbw? Als in dat jij haar sws €100 moest betalen om gelijk te komen? Dan is het nu haar geld toch. Anders zou ik in wbw toevoegen dat jij €100 hebt betaald en dan rekent dat zichzelf weer goed.

Ja 300 ofzo in de min dus de getallen veranderen wel maar alles met getallen is lastig voor mij. Maar we hebben nu toegevoegd dat ik dat heb voorgeschoten en dat alleen zij eraan meedoet en dan was het goed

1 like