Wat je even kwijt wil #63

OK, mijn tip bij deze: zet je 2 staps verificatie aan bij je telefoon provider.
Mijn abonnement is dus verlengd terwijl ik daar niets vanaf weet, inclusief dus een iPhone14…
Heel gek dat hij dan ook gewoon bij me thuis is bezorgd, dat was vast niet de bedoeling…

Nu ben ik geblokkeerd, moet ik aangifte doen etc, wat een gezeik allemaal.

6 likes

Ik heb ook van die mooie wollen jassen die je sluit met een riem en zo maar er gaat niks boven zo’n dikke lange parka als het echt koud is.

6 likes

@Luzarl , ik kreeg een werkmail binnen met nieuws binnen de organisatie en het hoofdartikel (dat heel groot in de mail bovenaan stond met foto van jou) ging over jouw podcast. Ik dacht heeej die ken ik! Heel tof :clap:

18 likes

Ik liep vanochtend langs een kapperszaak waar een motor in de etalage stond
Want stel je voor dat haar laten knippen niet MANNELIJK GENOEG IS

14 likes

Het is alleen mannelijk als je je laat knippen met een machete

3 likes

Omg waar werk je dan :flushed: ik weet van niks

1 like

Spotify vrrrrrreppt.

Samenvatting

Nee serieus, gelijk heb je.

1 like

Mezelf erg dankbaar dat ik voor dit weekend een sjaal, handschoenen en een 4 seizoenendekbed heb aangeschaft :nerd_face:

1 like

Ik zit helemaal te gniffelen om mijn sinterklaasgedicht. Echt heerlijk om iemand legitiem een beetje te mogen plagen op subtiele wijze

5 likes

Ik ga mijn moeders wens laten uitkomen, ze mag mn haren knippen straks. Waar ze eigenlijk niks van kan maar fuck it. Her party.

3 likes

Ik heb net voor 9,73 euro twee pokebowls besteld. Ik ben vaak al meer geld kwijt als ik boodschappen ga doen voor twee personen avondeten.

11 likes

Ik ben echt goed bezig, zit nu al sinterklaasgedichten te schrijven in plaats van op de dag zelf zoals voorgaande jaren, en ik heb ook al kerstkaarten gekocht. Vorig jaar kreeg ik kaarten van m’n buren (had ik niet verwacht, was toen nieuw hier) en toen moest ik gauw zelf nog kaarten gaan kopen omdat ik het lullig vond om niks terug te sturen.

6 likes

Ik heb mezelf overtroffen en in een half uur twee Sinterklaasgedichten (deadline: morgenmiddag) gemaakt.

Morgenochtend moet ik onverwacht werken dus ik heb het echt tot op het laast uitgesteld, maar blijkbaar dicht ik best prima onder druk.

Uit sentiment/jarenlange loyaliteit natuurlijk gebruikt gemaakt van Mick’s Rijmwoordenboek.

10 likes

Micks rijmwoordenboek is de MVP van Sinterklaas

13 likes

Hahaha ik doe dit ook echt inclusief het slecht zijn in sparen maar love it

4 likes

Ik moet nog voor maandag een surprise maken. Heb niet eens een idee :sweat_smile:

Ik heb vakantie tot 20 december, ik ben er helemaal blij mee! Dit jaar nog niet echt vakantie gehad op 5 dagen rome na. Maar nu gewoon even rust en ook nog 5 dagen een autotripje met mijn date, helemaal zin in!
Nu moet ik zeggen dat ik vandaag en gisteren veeeeeelste lang heb gewerkt en ik ben nu echt kapot moe, maar mijn overdracht is goed gegaan en ik kan werk ook echt los laten.
Ik denk dat ik morgen pas een beetje het vakantie gevoel krijg als ik uitgerust ben!

39 likes

Ergens kwam een filmpje voorbij van een vrouw die van een schoenendoos en nog een leeg pak een paard maakte! Ze was er binnen 20 minuten mee klaar en zag er heel erg doenbaar uit. Was van een of andere nieuwszender ofzo

1 like

Mijn man heeft dit idd dit jaar gemaakt. Doos en een doos erop en dan heb je een paard

6 likes

Deze post voelt echt als dit plaatje :sweat_smile:

40 likes