Dolly de kat heeft mij weer eens een snipper van het bed overgelaten waar ik met mijn obese lijf toch echt niet goed op pas
Nog wel gul dat ze nog een snipper over laat en je er niet helemaal eraf pleurt
Premium leven
Mehhh ben behoorlijk verkouden en heb zo training. Hoop dat het een beetje gaat en ik me er niet al te ongemakkelijk bij voel.
Ik heb dit ook al twee keer gehad! Echt smerig
Het gebeurt niet snel dat het Parool een 3 uitdeelt
Ik ben ergens aan het ontbijten en de dames naast mij hebben een glaasje prosecco besteld voor bij de koffie, zo heerlijk om mensen te zien genieten
Ik word zo moe van al die betaalde artikelen die ik nooit kan lezen omdat je meteen een abonnement moet afsluiten. Doe gewoon een eenmalige prijs dan via iDeal ofzo.
Nou het is € 2,99 dagpas voor zaterdagskrant digitaal en € 4,25 als je de krant in je handjes wilt hebben.
https://www.parool.nl/service/losse-verkoop
Salade. Niçoise. Met. Rundersalami.
en @mikselke een vorige hond van mijn ouders kwam altijd zogenaamd gezellig bij je op de bank liggen en dan manoeuvreerde hij net zo lang totdat hij je eraf geduwd had (of je uit jezelf wegging).
Hee wat leuk! Welke studie doe je?
Dit wel ja
Ik word zo vrolijk van deze trailer en ben de hele dag dat laatste nummer aan het nuriën was vroeger een van mn favoriete boeken en vond de originele film ook altijd geweldig. Komt met kerst op Netflix
Het is zo koud in m’n huis dat ik de thermostaat 1 graad omhoog heb gezet naar 16 graden maar nu hoor en voel ik de verwarming echt extreem gaan en het voelt echt illegaal. Verwarming?? In deze economie!!!
Zelfde hier… m’n vriend zei vanmorgen dat hij de verwarming aan had gezet. Het voelde echt alsof we een enorme ondoordachte uitgave deden. Op onze slaapkamers is het nog 11 graden maar toch voelt het zonde.
Oh een master forensische orthopedagogiek! Begon vorig jaar aan een research master maar vond het echt niks dus vrij snel gestopt en een jaar gewerkt.
Hij is in Engeland al uitgekomen en ik las dat de kranten dit een van de beste films van 2022 vinden. Ben echt zo benieuwd.
Hmm, De Morgen schiet de champagnejacht al aan met hun eerste reviews, tijd om de voorraden aan te vullen
Ja, mn hele TikTok staat er ook mee vol haha, ben zo benieuwd!
Maar kijk dan
Oh hier moest een reel staan maar t lukt niet