Wat je even kwijt wil #63

Ik stuur je even een DM :grin:

4 likes

Ik heb deze hond gemaakt, wel beetje cringe filmpje maar wel makkelijk en snel klaar. Je hebt alleen wat vloermoppen van de action nodig en wat dozen en zo.

31 likes

omg dit is precies bobientje of samson

20 likes

Je kan ook nog zo’n gele of groene pot gel kopen en daar dan je cadeautje in doen. Dat was vroeger altijd wel een succes, super ranzig zo met dat gel. of je maakt gewoon van ontbijtkoek een drol in een doosje.

10 likes

Hahaha ik heb deze ooit gemaakt, maar dan op een zwarte schapendoes voor te stellen. Dus toen heb ik eerst al die dweilen zwart geverfd met textielverf. Het is een wonder dat m’n badkamer niet permanent blauw was :grimacing:

7 likes

We gingen karaoke doen en zaten te wachten op ons nummer maar toen hadden andere ook dat nummer gekozen en dan is het helemaal niet meer leuk :pensive:

3 likes

Ook nog een idee! Even kijken of ik dat red. Anders wordt het het paard wat hierboven genoemd is, denk ik

@Marquez aan zoiets zat ik ook nog te denken maar het is .1 een bierpakket en .2 in mijn eigen huis dus alle zooi moet ik zelf opruimen :joy:

Edit; aangezien ik niet meer kon slapen, heb ik wel een gedicht gemaakt om 5 uur :sweat_smile:

5 likes

Ik heb zoveel problemen met slapen en het is echt heel irritant.

1 like

Dolly de kat heeft mij weer eens een snipper van het bed overgelaten waar ik met mijn obese lijf toch echt niet goed op pas :expressionless:

6 likes

Nog wel gul dat ze nog een snipper over laat en je er niet helemaal eraf pleurt

4 likes

Premium leven

1 like

Mehhh ben behoorlijk verkouden en heb zo training. Hoop dat het een beetje gaat en ik me er niet al te ongemakkelijk bij voel.

4 likes

Ik heb dit ook al twee keer gehad! Echt smerig

2 likes

Het gebeurt niet snel dat het Parool een 3 uitdeelt

1 like

Ik ben ergens aan het ontbijten en de dames naast mij hebben een glaasje prosecco besteld voor bij de koffie, zo heerlijk om mensen te zien genieten

37 likes

Ik word zo moe van al die betaalde artikelen die ik nooit kan lezen omdat je meteen een abonnement moet afsluiten. Doe gewoon een eenmalige prijs dan via iDeal ofzo.

18 likes

Nou het is € 2,99 dagpas voor zaterdagskrant digitaal en € 4,25 als je de krant in je handjes wilt hebben.
https://www.parool.nl/service/losse-verkoop

4 likes

Salade. Niçoise. Met. Rundersalami.

4 likes

en @mikselke een vorige hond van mijn ouders kwam altijd zogenaamd gezellig bij je op de bank liggen en dan manoeuvreerde hij net zo lang totdat hij je eraf geduwd had (of je uit jezelf wegging).

4 likes

Hee wat leuk! Welke studie doe je?

3 likes