Liggen ze dan bij de verse bakkers afdeling of zijn ze om zelf af te bakken?
Deadstock altoOw-memorabilia is tegenwoordig schijnbaar een goede investering.
Wow de flashbacks.
Bij de verse broodjes
Thanks! Ik ga erop letten.
Als mensen naast de blije doos op latere leeftijd, bijvoorbeeld rond hun studententijd, een box met goodies zouden krijgen, dan zou daar gewoon een noise cancelling headphone, eeltsokken en een electrisch dekentje in moeten zitten.
Ik had vandaag een echo voor mijn hart en het onderzoek duurde drie keer zo lang als normaal en de persoon die het onderzoek deed ging van gezellig kletsen naar stil. Nu duurt het belletje van de cardioloog over een week ineens heel lang. Misschien waren de mensen die het de vorige keren deden niet zo zorgvuldig. Het zal wel weer meevallen. Want dat is ook eigenlijk altijd wel aan de hand.
Ligt misschien ook aan wat je cardioloog dit keer wil weten, de vraagstelling bepaalt wat er allemaal in beeld moet en sommige metingen kunnen heel lastig zijn om goed in beeld te krijgen, de ene dag ook weer lastiger dan de andere dag. Ik zou er in ieder geval niet direct (negatieve) conclusies aan verbinden.
Ik vind bijna niks engers dan loslopende honden in het wild haha.
Heb al sinds ik heel klein ben het voorgevoel dat ik ooit gekilled ga worden door een roedel verwilderde honden.
Ik ben ooit ‘s nachts achtervolgd door (vond ik) wilde honden hahaha echt heel sad maar dat maakt me nog steeds soms bang. Ik ben toen ik een boom geklommen
Ik weet niet eens of ze echt zouden bijten dus misschien zat ik daar echt voor Jan met de korte achternaam en waren ze gewoon enthousiast en op zoek naar vrienden.
Ja platteland Argentinië dus ik dacht Omg zo heb ik rabies omdat ik stiekem een hypochonder ben.
Maar het was minder eng irl dan in m’n hoofd hoor haha
Haha elke keer als dit filmpje voorbij komt moet ik hem weer helemaal kijken
David died:
https://vm.tiktok.com/ZMYJCK5f8/
Ja blijft goud. Die man is uiteindelijk kort daarna wel overleden helaas
Ik heb 1 aflevering op de npo gezien over de meldkamer en nu wil ik daar werken
Ik had gisteren de hele dag een broek aan die veels te strak zat eigenlijk, en nu heb ik echt zon pijn in mijn buik. Ik hoop niet dat ik permanente schade heb aangericht ofzo, want dit is echt heel kut.
Edit: volgens mij zit er gewoon ontiegelijk veel gas vast wat eruit moet
Ik had een tuin set besteld (met veel korting super fijn) en deze is geheel toevallig op mijn vrije dag vandaag bezorgd om kwart over acht toen mijn vriend nog thuis was om te helpen tillen. De webshop stond niet zo goed bekend qua communicatie omtrent bezorging en dat klopte want het was gewoon een mail met morgen bezorgen we je pakket a 80 kilo. Maar het kwam perfect uit allemaal en de eerste stoel zit al in elkaar! Nog een stoel, bank en tafel te gaan en dan ben ik alvast klaar voor de zon!
Ik heb net mijn paspoort laten verlengen en ik vind het echtt niet leuk om aan dat soort dingen zoveel geld te moeten uitgeven. Is gewoon meer dan een halve dag salaris joh.
Ik heb de elektrische deken die in m’n kerstpakker zat uit de doos gehaald en als deken over mn bureaustoel gedaan. Warme kont nu
Ze zoeken nog genoeg mensen, dus let’s go!
Ik ben echt helemaal klaar met die kut stakingen in het openbaar vervoer. Heb morgen een belangrijke afspraak waar ik nu niet naar toe kan.
Begrijp overigens wel waarom er gestaakt wordt maar blijft gewoon vervelend.