Wat je even kwijt wil #63

Als je ooit een worstenbroodje koopt bij de Bijenkorf, koop dan de vega variant. Die is beter gekruid

2 likes

Ja joh doe maar fancy :sob:
Ik eet wel cheapo versie van de Lidl

3 likes

Het is ook niet iets wat ik iedere maand zou kopen hoor. Zat vandaag ook aan een frikandelbroodje van de ah

2 likes

Het is echt hooidruk in de trein en net toen ik richting de 1e klas liep, werd er omgeroepen gebruik te maken van alle zitplaatsen. Dus ik zit mooi in zo’n enkele stoel 1e klas :clap: living my best life

31 likes

Die enkele stoelen zijn echt de hemel.

6 likes

Heeft de Lidl standaard vega worstenbroodjes?!

2 likes

Ja echt de vipstoel van de trein haha

3 likes

Ik wilde een redelijk gezonde kant en klaar maaltijd halen omdat ik geen zin had om te koken. Maar al die verse maaltijden bij de AH waren zo duur geworden, dat ik nu maar weer pizza ga eten

2 likes

Nee

2 likes

Ik wilde deze week ook iets makkelijks en kant en klaar was gewoon rond de 7 euro. Ging ik kijken bij die iglo diepvries maaltijden was het ook nog bijna 6 euro :smiling_face_with_tear:

1 like

Kant en klaar kan wel goedkoper toch? Ik heb net de pasto pesto salade op, voor 4,39 geloof ik en ik probeer meestal iets mee te nemen waar 35% bonuskorting op zit. @Lemonade

1 like

Die vind ik best wel klein :sweat_smile:
maar pak idd vaak die met een sticker.

1 like

Mijn oude werk waar ik weg moest omdat er geen plek voor me was heeft nu een wervingscampagne omdat ze dringend mensen zoeken. Echt heel erg rot

7 likes

Ja, ik zou je aanraden om 'm toch eens mee te nemen want ik ben een grote eter en heb aan deze salade wel genoeg, ook al lijkt er amper wat in te zitten. Ik had 'm kleiner verwacht maar de inhoud valt me alleszins mee. Een andere tip zou zijn om AH vega kipstukjes te bakken in de pan (sowieso lekkerder want dan kan je de pasta er nog even bij gooien zodat-ie niet meer zo koud is) en vandaag at ik 'm met de plantaardige zalmfilet van Vivera.

3 likes

Klinkt alsof ze gierig zijn en op deze manier goedkopere loonslaven konden krijgen. Maar ik kan me zo goed voorstellen dat dit echt kut voelt!

3 likes

De kant en klare spaghetti bolognese is nog steeds 2.50 zag ik vandaag! Niet heel gezond maar wel redelijk voor die prijs.

2 likes

Dat is een goede om er wat warms door te gooien. Ik eet het liefst al mijn maaltijden warm, daarom vult zoiets misschien niet zo goed bij mij.

1 like

Jumbo heeft enkele van eigen merk van rond de 2,80 - 3 euro nogwat.

Ah jammer. Alleen met van die vega of landen weken dan?
Moet ik eens beter opletten.

1 like

Vorige week nog! Geen idee of ze deze week er nog zijn

2 likes