Wat je even kwijt wil #63

Ja, maar ze heeft dus ook degene aangesproken die het op internet had gezet, oftewel ze weet ook wel dat je het sowieso niet op internet zou moeten zetten, ze spreekt niet alleen degene aan die naar meer details zat te vissen. Vind jouw ‘ja maar sorry’ opmerking dus niet helemaal toepasselijk, want dat wist ze zelf duidelijk ook al.

3 likes

Als jij mijn linker schoen strikt, strik ik jouw rechter.

2 likes

Ja maar dat kan @Jellyshoes toch niet doen? Want dr moeder postte het bericht dat die in het ziekenhuis was. Niet zij. Zij reageert gewoon in 1 bericht op zowel haar moeder als de nieuwsgierige fb vriend dat het ongepast is om dit op fb te zetten én verder te vragen

4 likes

Ja precies dit is het. Uiteindelijk heeft m’n moeder het ook verwijderd en gaf ze me ook wel gelijk hierin.

1 like

Mijn zoontje is vandaag jarig, 6 jaar. Woow tijd vliegt.
Wens me succes met het kinderfeestje :joy:

35 likes

Het is oké! Ieder z’n mening :grin:

(sorry weet niet zo goed welke emoticon ik erbij moest zetten aangezien het echt oké is, en ik het niet sarcastisch bedoelde of gepikeerd over kom want niks van beiden is het geval😂)

3 likes

25 likes

En wat bedoel je dan met deze :upside_down_face:?

Dat op z’n kop :slight_smile:

2 likes

Ik had eigenlijk meteen na werk een sollicitatiegesprek vlakbij, maar ben onverwachts vroeg klaar en kan dus even chillen ergens met thee en een soepje. Beter dan zo’n snelle overgang. Alleen kut dat ik nu tijd heb om zenuwachtig te worden

5 likes

@Schaakmat

Sorry kon het niet laten

36 likes

Dit is precies wat ik in mijn hoofd had.

3 likes

ik heb net dat vis ding uitgeprobeerd bij een collega die de hik had en het werkt, zijn hoofd toen ik tegen hem zei dat hij gewoon moet denken: Ik ben geen vis, …priceless

11 likes

Ik ben wel benieuwd of het een tweede keer ook nog werkt, of dat het alleen werkt bij de eerste keer pure verbijstering over zo’n uitspraak.

8 likes

daar ben ik ook benieuwd naar, ik ga die gast in de gaten houden

2 likes

Ik heb het net zelf getest en het werkte wel :joy: maar voor de volledigheid zal ik de volgende keer testen of “ik ben geen vogel, ik ben een mens” ook werkt.

5 likes

Ik word helemaal gek van de jeuk. Sinds ik op vakantie op Curaçao ben geweest zit ik onder de muggenbulten. Wanneer trekt de jeuk weg ahhh.

2 likes

Een hooikoortstablet helpt daar wel tegen vaak.

2 likes

Oh chill die heb ik hier liggen. Ga het gelijk even testen, dankje!

4 likes

Je wordt er vaak wel suf van! Weet niet of je nog moet rijden