Oh meen je. Gelukkig ben/blijf ik gewoon thuis.
Goeie! Ik moet eens uitrekenen of dat het voor mij waard is, want ik heb vrij weinig spullen en ben maar alleen. De vorige keer hebben we een busje met chauffeur gehuurd via brenger en dat was iets van 50 euro en verder zelf een paar keer heen en weer en ik denk dat het met zo’n verhuisbedrijf wel echt veel duurder is?
Dat wel ja. Ze komen wel eerst langs om te kijken wat nodig is en dan krijg je een offerte. Wij waren 1400 euro kwijt voor het verhuizen incl dozen, verhuislift en montageservice. Is veel geld, maar voor mij was het elke cent waard.
Wij dachten dat we niet veel spullen hadden, maar dat viel tegen, haha. Vooral ook veel dozen nodig gehad, veel meer dan verwacht.
Zou morgen eigenlijk een superlange meeting hebben bij een opdrachtgever maar die is verplaatst, dus nu lekker toch de hele dag vrij op mijn verjaardag en uitgebreid kunnen lunchen en taart eten.
Alvast gefeliciteerd
Hahaha ik zat deze serieus super moeilijk op zn kop te lezen. Zie ik dat het origineel een paar posts boven stond
Ik kan morgen door de staking niet op kantoor werken, maar heb juist echt even een kantoordag nodig. Voel me echt een beetje eenzaam. Ook de reden dat ik überhaupt een nieuwe opdracht/opdrachtgever wil. Wil zo graag weer meer naar kantoor.
Pff al die rooster reveal video’s op Tiktok van stewardessen, ga toch weg man. Net kwam ik er een tegen een meisje dat helemaal zenuwachtig was en trillende handen had, voor je rooster??? Is gewoon je werk vriendin, doe niet zo overdreven.
Een rooster reveal???
Haha wtf
Ik ga ook een rooster reveal doen. Oh morgen werk ik thuis, omg overmorgen naar kantoor!!1!!!111
Ja als je van 9 tot 5 werkt en een kantoorbaan hebt is het niet zo spannend. Maar als je 24/7 ingepland kan worden, is het best wel een ding als je rooster uitkomt
ik heb 1 keer op stewardessen content op instagram geklikt en al deze dingen zitten nu ook steeds in mijn aanbevolen berichten. Hoeveel stewardess influencers zijn er??
Ik ging net met een paar vrienden boodschappen doen bij de Lidl maar zij waren eerder klaar dan ik en gingen al in de auto zitten want=koud.
Dus toen ik klaar was liep ik naar de auto en ik trek aan de achterdeur, ging niet open, dus ik loop om en probeer de andere deur en die ging wel open. Zie ik iemand naar me kijken alsof hij water ziet branden en “Wat moet je” naar me roept. Sta ik bij de verkeerde auto…Ik zo “Ooh sorry, sorry ik dacht dat dit een andere auto was”. Die mensen dachten natuurlijk dat ik ze wilde gijzelen ofzo WAT een elllende.
Nou echt hier ga ik de komende maanden nog heel veel cringe-flashbacks van krijgen
Jongens, dit is hem dan geworden.
Ik ben al de hele week into Destiny’s Child en hoop nog steeds op een reünietour.
Dit kan ook nog
rooster reveal
Mijn hele TikTok staat vol met mensen die dit stukje nadoen. Ik was ook even obsessed. Geen idee waarom, maar het is gewoon dat kleine knikje met zn hoofd enzo ofzo hahahah. Maar wordt er nu inmiddels helemaal gestoord van.
Nog altijd beter dan een doucheputje.
+y
Jij was echt de meangirl op de middelbare school, geef toe.
Alleen als ze vandaag roze draagt
Omg ja dat je dan aankomt en dan nog boodschappen moet doen echt zo vervelend. Had laatst dat ik dan in de supermarkt dan nog moest meebeslissen over wat we gingen maken