Wat je even kwijt wil #63

Gewoon in zijn eigen sop gaar laten koken. Na een tijdje houdt het helpen op

2 likes

Inmiddels zit er ook een gat in mijn deur. Ik ben echt zo verdrietig.

Mijn gang zou eigenlijk opnieuw gewit moeten worden en het toilet ziet er (buiten de nieuwe tegels om) erger uit dan dat het was :sob:

2 likes

Wow hoe kan dit. Wat vreselijk!

3 likes

Okee we hadden om 19:00 gereserveerd zeggen ze ja er is vanaf 20:00 een carnavalsfeestje :smiling_face_with_tear: nu zitten we tussen de hossende mensen

2 likes

Dit klinkt als de hel

8 likes

Vind het echt aso dat ze zoiets niet vertellen bij je reservering, genoeg reden om dan elders heen te willen namelijk!

3 likes

Mijn deuren kunnen tegen elkaar aan botsen als je niet uitkijkt. Maar dit is wel een erg extreem resultaat van niet uitkijken en gewoon flink doorduwen :sob::sob:

Het vervelende vind ik ook dat er niet over is gecommuniceerd en dat ik het gewoon zo aantref??

2 likes

Ja erg jammer :frowning: maar we komen er wel vaak en graag dus ik ga ook niet klagen

3 likes

Ik zou echt alle schade verhalen op het bedrijf.
Dit kan echt niet

7 likes

Ja ik ga sowieso een mail opsturen naar de uitvoerder. Er moeten maandag en dinsdag nog wat werkzaamheden gebeuren en dan woensdag komt de voorman alles nalopen. Dus dan zal ik ook wel even uitleggen hoe ik de gang van zaken vind gaan. Ze mogen echt die deur komen maken want vind dat er echt heel lelijk uitzien.

2 likes

Zou even goed fotos maken van alles en op een rijtje zetten wat er allemaal is gebeurd. En de kosten van het repareren in eerste instantie aftrekken van wat je moet gaan betalen. Dit kan echt niet hoor

2 likes

Ohh zo kut! Ik was laatst uit eten (normaal restaurant, geen kroeg) en daar bleken ze alle wedstrijden van het wk op groot scherm uit te zenden? Was ook heel gezellig, not

2 likes

Ja het is 1 maand voor carnaval dus alle pronkzittingen zijn nu. Hoop dat het alsnog leuk is!

1 like

Ik heb geen idee wat dat is, we zijn gewoon weggegaan en bij de buren gaan zitten

10 likes

Ik ben sinds ja-ren weer uit en werkelijk er is niks wat meer roept als “je bent oud!”

5 likes

Ik had mezelf eindelijk zover om te douchen en mijn haar te wassen (ja, middenin de nacht idd)…

Heb ik geen warm water?!? :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ga 21 km wandelroutes duinen en zee …:+1:
…maar heb maar 5 uur geslapen vanacht :-1:

12 likes

Succes en wellicht zien we elkaar nog!

3 likes

Er komt straks iemand langs om kennis te maken als hulp in de huishouding. Hoop zo dat het wat wordt, lijkt me echt zo’n heerlijke luxe.

19 likes

Oh heeeeerlijk. Ik wil dit ook vanaf over een paar maanden. Hoe heb je dit gesprek geregeld?

1 like