Gefeliciteerd!
Zo irritant idd. Waar ik vroeger dacht een mooie huid te krijgen als die puistjes stopten ben ik nu over gegaan naar nog steeds af en toe een wat onrustige huid maar dan met rimpels.
Gefeliciteerd wel!
Haha ja, inderdaad die rimpels ook. Het wordt er echt niet beter op
Morgen ga ik ook! We gaan een heel weekend wandelen.
Vandaag lekker gewandeld. Mooi weer en veel mist wat mooie plaatjes opleverden
Leuk! En fijn dat het weer goed was! Ik loop morgen de zuid route!
Wij ook toevallig.
Vandaag noord gedaan
Ik vroeg mijn vriend om niet op zijn telefoon te kijken (op een normale toon), sinds we een gesprek hadden over wat we gaan doen vandaag. Werd ie helemaal geirriteerd en nu zegt dat ik ruzie maak over iets wat niet nodig is. Is het zo moeilijk om even je telefoon aan de kant te leggen? Ik vind dat je gewoon echt de connectie verliest met een ander als iemand op zijn telefoon kijkt, ook al is het maar voor ‘even’.
Zo irritant altijd als mensen meteen denken dat je boos bent of ruzie maakt terwijl je gewoon iets zegt
Mijn kop had een error. Ik dacht dat ze boerenkool (kale = boerenkool in het Engels) in de taart hadden gepropt ipv dat het een taart was om te decoreren
Snap ik wel want zo kaal vind ik deze taart nou ook weer niet. Er zitten toefjes en spikkels op.
Mijn vriend is donderdag bij de tandarts geweest en nu sterft hij van de pijn, wang is ook dik en hij zegt krijg mijn mond amper open (op foto is zijn wang ook heel erg dik kan ik zien).
Maar even huisartsenpost bellen of spoedtandarts wil hij niet want hij krijgt zijn mond toch niet open. Nou dan doe je dat lekker niet. Jezus hoe eigenwijs kan je zijn.
Edit: Wang is nog dikker nu en ben gewoon boos geworden. Ja maar ik wil niet het huis uit. Je woont verdomme naast het ziekenhuis. Hup bellen jij.
(Sorry moet even mijn frustratie kwijt haha)
Ik heb zo een bierproeverij maar ik lust niet eens bier lekker via social deal dus kost toch geen drol
Ik zou zo graag bier lusten he. Het klinkt zo knus lekker een biertje drinken enzo. Maar het is zulke gore meuk. Dus andere drinken maar lekker hun biertje ik iets anders.
Ik zie net voor ‘t eerst hoe faaaaakking weinig pensioen ik nu opbouw bij m’n huidige werk en ik ga even in ren hoekje zitten huilen
Ik ga gewoon een lekker ander drankje erbij bestellen en gelukkig zit er ook een borrelplankje bij. Ik vermaak me wel
hier moet hij niet heen, gewoon met de spoed tandarts bellen
Ja nou ja ik zei dat het misschien een eerste goede stap kon zijn. Het leek me beter dan helemaal nergens heen bellen. En de huisartsenpost kan het hem beter uitleggen want naar mij luistert hij toch niet.
ik snap de gedachte, maar naar de SEH bellen of langsgaan met tandheelkundige klachten is zonde van de tijd en gaan hem terugverwijzen naar een spoedtandarts. huisartsenpost ook.
Sorry ik probeer ook maar het beste te doen bij iemand die op dit moment stront eigenwijs is.
Gewoon in zijn eigen sop gaar laten koken. Na een tijdje houdt het helpen op