Wat je even kwijt wil #63

Whoah er zit een gezin achter me in de trein en de kindjes zijn 3 en 4 of zo, zitten lekker te babbelen en te spelen. Niets geks. Maar die vader zit steeds heeeel hard “shhhhhhhh!” te doen echt het doet pijn aan m’n oren wat hij doet. Heb 10x liever spelende/kletsende/lachende kindjes op een iets harder niveau dan de heel tijd zo’n oorverdovend SSSHHHHTTTT :no_mouth:

7 likes

Wat een fijne reactie, dank je! Ik ga het inderdaad van me afzetten want je hebt gelijk, mijn reactie maakte blijkbaar helemaal geen verschil voor deze vrouw.

4 likes

Wow wat een onnodig heftige reactie van die vrouw? Helemaal als de hond niet eens los liep, waar maak je je dan zo druk om vraag ik me af? Denk idd dat het niet had geholpen om de confrontatie met haar aan te gaan, want dat is er ook echt zo eentje die dat opzoekt.

3 likes

Ooooh ik was mezelf al weer helemaal aan het hypen over IFFR en nu had ik een mega gunstige plek in de wachtrij en opeens waren al mijn kaartjes binnen :heart: zin in.

8 likes

Een van m’n favoriete kringloopwinkels in de buurt staat in de fik :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik ben gisteren gevallen met de fiets in een gladde bocht onderweg naar sport, had een dikke knie en beetje zere heup en verder viel het wel mee, ben gewoon gaan sporten. Maar vandaag voel ik me alsof ik overreden ben, toch iets harder gevallen blijkbaar :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wij hebben sindskort een ronde tafel - en ondanks dat we best een slag groter hadden gekund - vind ik het zo gezellig!

Hadden net sushi gehaald en zaten lekker naast elkaar met een serie aan op de tv :orange_heart: zo simpel, maar zo fijn.

33 likes

Ik zit net op de wc breekt de wc bril ineens door midden krakakaa schrok me rot :joy: reactie van mn vriend zie je nou die kut villeboy en roch!!! :joy:

45 likes

Blijkbaar is het heel glad op sommige plekken buiten. Ik viel bijna van de trap :hushed:

4 likes

Krrrakakakak

9 likes

Ik had zin in een ouderwets leuk avondje uit maar niemand zat op een lijn en het was ongemakkelijk en koud dus ik lig alweer in m’n bed :+1:t2:

5 likes

Zometeen 10.5 km wandelen over het strand en door de duinen.

15 likes

Super nice! Wij willen de woonkamer een beetje opknappen en willen ook een ronde tafel er in zodat we normaal kunnen knutselen, lego etc. Lekker de bureaus weer uit de woonkamer

3 likes

Leuk! Ik ga morgen! En doe dan de halve marathon! Ik hoop voor je op weinig wind!

3 likes

mijn schoonzusje probeerde gisteren de forumremedie tegen hikken (ze schreeuwde heel hard ‘ik ben geen vis!!! ik ben een mens!!!’ in de kroeg) maar het werkte niet

ik ben teleurgesteld

28 likes

De afstandsbediening van de tv was kapot. Echt een week lang van alles geprobeerd, maar helaas. Dus toch een nieuwe besteld. En ineens doet de oude het weer. Wat is dit voor afstandsbediening sorcery

2 likes

Mijn moeder viel op een spies

Samenvatting

Het was een rustige middag in het huis van de familie Smith. De moeder, mevrouw Smith, besloot om wat opruimwerk te doen in de kelder terwijl haar kinderen op school zaten. Ze was altijd zo zorgzaam voor haar gezin en wilde ervoor zorgen dat alles in huis netjes en opgeruimd was.

Terwijl ze bezig was met het opruimen, struikelde ze plotseling over een metalen staak die onbedoeld in de vloerbedekking was gestoken. Ze viel hard en de staak drong diep in haar borst. Haar man kwam thuis van zijn werk en vond haar daar, levenloos op de grond. Hij schreeuwde om hulp en de ambulance kwam snel, maar helaas was het te laat. Mevrouw Smith was op slag overleden aan haar verwondingen. Het is gebeurd.

Zou er interesse zijn in een AI gegenereerd boek over de (verzonnen) avonduren van het forum? :joy:

5 likes

Woohoo mijn vriend heeft voor mijn verjaardag een nacht geboekt in een hotel met bubbelbad :heart_eyes: Zo’n zin innnn

36 likes

en @Blush een fijne tafel maakt echt veel verschil! Wij hadden heel lang een zwarte eettafel (functioneel maar ongezellig) van Ikea en nu hebben we een grote houten tafel (niet rond, maar Deens ovaal) waar we veel meer aan zitten. Staat heel warm en gezellig (koffiehuis-vibes noemde een vriend het).

4 likes

Ik ben vandaag 35 jaar geworden en ik heb een puist op mijn kin :rage: komt hier ooit een einde aan??

10 likes