Wat je even kwijt wil #63

Ugh heb zo en training time management en ben de enige deelnemer en het is een fysieke training. Ugh totaal geen zin ik en vooral omdat ik de enigste deelnemer ben.

7 likes

Aah gisteren een nieuw serum met vitamine c opgedaan en nu enorm veel uitslag over mijn hele gezicht. Lijkt wel een soort acne? Nog nooit gehad dit. Wil eigenlijk thuisblijven maar voelt beetje ijdel

1 like

Oh dat lijkt mij ook niet leuk, ja. Is het nog een optie dat aan te geven en te verschuiven naar een dag met meerdere deelnemers?

1 like

Haha ja had ik gemaild, lees ik net dat die trainer er super veel zin in heeft en dat een collega van haar als deelnemer ook aansluit die nog in opleiding is. Van de organisatie zelf kreeg ik ook al een mail met je bent de enigste deelnemer maar geen nood de training gaat door! :crazy_face::crazy_face::crazy_face:FML

17 likes

Hun enthousiasme maakt me gewoon boos :rage:

3 likes

Haha ik vind je taalfout in deze context heel grappig. Fijn dat ze je zo leuk (enig) vinden :smile:

7 likes

Vind het ook meer pushen dan echt oh wat zijn we blij dat jij meedoet.

3 likes

Gaat vast lekker snel dan! Hoop dat ze goed hun tijd managen hahah

Ik heb een urineweginfectie wat echt al kut genoeg is. Maar ik heb sinds zaterdag ook enorme pijn in mijn onderkaak aan 1 kant en het trekt door naar mijn oor en oog en ik kan er niet van slapen. Ik word echt krankzinnig

Toen ik net met deze tactiek begon wel ja, nu gaat vertrekt wat ie later

5 likes

Ik woon in een sociale huurwoning en ze zijn dit pand al een tijdje aan het renoveren, nu heb ik sinds dit weekend dat de verwarmingsbuizen die door mijn woning heen lopen gloeiend heet zijn terwijl ik zelf mijn radiatoren allemaal uit heb staan. Opzich fijn dat het warm is in huis zonder dat ik zelf hoef te stoken, althans zo lijkt het dan, maar ik vraag me nu af of ik hier straks ook voor moet betalen bij mijn eindafrekening dus of ik het niet toch even moet melden :sweat_smile: we krijgen per adres wel een individuele eindafrekening aan het einde van het jaar dus

Woon je in een huis of in een appartement met blokverwarming?

1 like

Dat laatste!

1 like

Ik word er letterlijk schijtziek van, ben eigenlijk nooit ziek (buiten migraine dan) en nu in 3 maanden tijd corona, griep en nu buikgriep achter elkaar… lijkt wel alsof mn immuunsysteem een tik heeft gehad ofzo? groetjes vanaf de plee (met gebroken wc bril want die moet ik gvd ook nog fixen)

3 likes

Oke! Ik woonde ooit in een appartementencomplex tussen bejaarden en daar waren de buizen in de winter altijd heet. Ik heb toen nooit mijn eigen verwarming aangehad omdat de buizen genoeg warmte gaven haha. Maar uiteindelijk moest ik toen ongeveer omgerekend 40 euro per maand betalen voor het verwarmen van de gezamenlijke ruimtes en aansluitkosten oid. Ik zou even informeren waarvoor je betaalt in het geval je de verwarming zelf helemaal niet aanzet.

2 likes

Heb je metertjes aan je verwaming zitten? Ik zou in de gaten houden of die oplopen… bij mij zijn de buizen ook warm maar is de radiator gewoon koud. Mijn meters lopen alleen op als ik zelf stook, dus ik betaal niet extra voor de warme buizen.

4 likes

Dit inderdaad @MakeFezHappen. Bij mijn complex rekenen ze die buizen in de keuken en badkamer als ‘verwarming’ en dat kun je niet uitzetten. Best lullig want ik houd ook niet bepaald van een verwarmd toilet maar helaas is daar geen oplossing voor.

2 likes

Same. Vreselijk, denk ook echt door al het quarantainen en nu kunnen alle bacillen en virussen weer de vrije loop, heel je lichaam van de leg. Beterschap vanaf mijn plee naar de jouwe :four_leaf_clover:

3 likes

Big girls dont cry is nog steeds echt mijn jam

6 likes

Ik wil nu meteen glamourus luisteren.

6 likes