Wat je even kwijt wil #63

Wat bedoel je met ‘ik ben de smoes’?
Ik snap dat je moe bent als je zo laat ging slapen maar het is wel netjes te gaan ja en niet op het laatste moment af te zeggen.

1 like

Ik gok dat ze alleen met haar afgesproken heeft en dat de babyshower een verrassing is

4 likes

Via een buurtgroep op facebook (speciaal daarvoor weer aangemaakt). Daar had zij een oproep geplaatst dat ze nog plek heeft.
Had eerder zelf een oproep geplaatst, maar daar kwam niks uit.

3 likes

Ohhh jaaaa haha
Nou dan moet je zeker niet afzeggen.

Als ik op zondag werk moet ik altijd wachten op akkoord van mijn eindredacteur voordat ik de deur uitga, normaal geeft hij mij dat al rond 12 maar hij is nu op vakantie en de vervangende eindredacteur heeft nog niks laten horen. Ik heb hem al wel gebeld en hij zou gaan kijken. Beetje balen want zo gaat de tijd wel snel en ik wil/moet gewoon nog boodschappen doen

1 like

Zo’n hekel aan (lees schoonfamilie) wat al om 13:35 voor de deur staan als de verjaardag pas om 14:00u start. Ben maar “even” een rondje met de hond.

12 likes

Oh ik haaaaaat dat echt zoooo intens hè. Deed mijn ex-schoonmoeder ook. Stonden vaak ruim een half uur vroeger voor de deur terwijl ik dat laatste half uur juist nodig heb voor de laatste dingen. Of me nog half aan het opmaken ben.

De hele verjaardag hoeft van mij dan al niet meer haha

Nu zijn we uit elkaar en voor de verjaardag van mijn dochter app ik altijd van te voren naar haar, niet eerder komen hoor want we zijn er ook niet. Zijn pas om 14.00 thuis. (Is niet waar hè maar ze is hardleers)

Echt vreselijk ja. Het is ook vanáf hè, je hoeft niet stipt zo laat op de stoep te staan? Het is geen afspraak of reservering? Ok ik stop anders wordt de rant nog langer.

18 likes

Ik heb ook een familielid die dit doet, maar ik zeg voortaan gewoon een tijd die een half uur later is dan de tijd die ik zelf in gedachten heb

15 likes

I feeeeel You, had precies hetzelfde gisteren :sob: ben dan zo in de war dat alles mislukt

3 likes

Ohhh herkenbaar alleen hier mn eigen familie (ouders). Als ik zeg dat je vanaf 16.00u kan komen, is 15.45 ook te vroeg joe. En dan verbaasd doen als ik nog niet klaar ben haha

5 likes

Ik denk dat dit de enige oplossing is:

3 likes

Ja dat kan ook. Maar dan ga ik me alsnog keihard ergeren als ik zeg 14.30 en ze dan om 14.00 voor de deur staat ook al is het dan vanaf 14.00 uur.

Zo irritant dit! Mijn vader deed dit ook altijd tot ik gestopt ben met open doen tot de afgesproken tijd. En nu gaat de bel altijd stipt op de afgesproken tijd.

10 likes

Mijn man heeft zijn baard laten staan, nu 3 weken ofzo. En het staat hem zo goed hè! :grin:

11 likes

Ik kocht net twee oatmeal cookies bij de Ap (die van de bakkerij). Ik dacht al, wat zijn ze klein ineens, maar nu eet ik hem en het is geen oatmeal cookie maar iets met pecannoten en karamel? Ook superlekker, daar niet van, maar ze hebben normaal al geen cookie met pecan en karamel dus huh

1 like

Ik heb er al eens vaker over gepost dat ik heel veel lekkages heb gehad in huis (paar weken nadat we klaar waren met klussen is het begonnen). Er zijn nu al meerdere lekkages verholpen vanuit het dak en het toilet en 1 lek kan niet gevonden worden waardoor we de badkamer opnieuw moeten laten aanleggen. Dit was al helemaal kut natuurlijk, maar we hadden ons erbij neergelegd en de verklaring was er: verkeerd aangelegde toilet en badkamer. Alleen nu met de hevige regen zijn er 1 week nog 3 lekkages bijgekomen op andere plekken in het huis die vanuit de gevel en het dak komen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen? Heb vandaag de hele dag gehuild. Het is intens veel geregel al 7 maanden lang, we zijn elke week uren aan het bellen met de vve, verzekeringen en loodgieters. En het wordt gewoon alleen maar erger. De houten vloer die we hadden gerenoveerd staat bol, in 2 muren zitten meters lange gaten, we kunnen niet meer wassen omdat de badkamer half open ligt, er staan al weken bouwdrogers in huis waardoor ik helemaal gek wordt van de herrie en er is nu geen kamer meer in het huis waar geen lekkage is. En ik heb gestoorde stress omdat ik zo snel mogelijk hier weg wil maar het op deze manier natuurlijk onverkoopbaar is. Sorry voor het geklaag maar ik moest het even kwijt want trek het gewoon even echt niet meer :sob:

22 likes

Wat onwijs kut dat het al zo lang duurt! En als ik het goed had onthouden vond je de buurt ook matig toch? Echt een rot situatie. Gewoon huilen en je gal spuwen, heel normaal. Hopelijk is er snel een echte oplossing :orange_heart:

1 like

Ja klopt! Het is ook nog eens een stom dorp. Maar dat lijkt vergeleken met dit nu echt een non-probleem haha. Thanks :hugs::hugs:

1 like

Ik moet wat minder tv kijken. Laatst zat ik dreamschool te kijken en die aten een tosti. Toen had ik de hele week zin in een tosti. Nu kijk ik de verhulstjes en nu wil ik eieren en yogurt met honing eten…

5 likes

Ach wat rot voor je, hier mag je zeker over klagen hoor!! :hugs:

2 likes