Wat je even kwijt wil #63

Wat een vreselijke situatie en al helemaal omdat je zelf er niks aan kunt doen. Is het ook een gebreke van de ander partij?

1 like

Ik herken dit heel erg. Ellende aan het huis en een stom dorp waar ik me niet thuis voel. Dat klinkt dan misschien als pietluttig om daar dan over te klagen, maar juist alles bij elkaar maakt het echt rot. Hoop dat het snel verholpen is allemaal! En lekker klagen hoor als dat een beetje helpt :hugs:

1 like

Ik had een brood gekocht maar ben het vergeten mee te nemen :frowning:

1 like

Ik ā€œgingā€ niet zo laat slapen, ik viel
Pas zo laat in slaap omdat ik vreselijke slapeloosheid heb nadat mijn vader overleden is.

En het is inderdaad niet netjes om af te zeggen en dat heb ik ook zeker niet gedaan, maar het vroeg ontzettend veel van mij omdat ik vooralsnog erg snel overprikkeld ben (wederom als gevolg van het overlijden van mijn vader).

8 likes

Ja ik zag dat, had ook in slaap moeten vallen zeggen. Schreef het te snel op.

En heel verdrietig van je vader. Veel sterkte.

3 likes

Ja dit doe ik ook. Mijn schoonvader en partner komen altijd een halfuur te vroeg en mijn ouders altijd te laat. Nu zeggen we tegen m’n schoonvader een halfuur later dan de oorspronkelijke tijd en tegen mijn ouders een half uur vroeger. Belachelijk eigenlijk.

4 likes

Ik had een mega kater vandaag waardoor ik vet veel geslapen heb en nu ben ik natuurlijk klaar wakker :skull:

1 like

Deze drie dagen vrij zijn te snel voorbij gegaan en waren alleen maar gevuld met to do lijstjes afvinken. Bah, voel mij helemaal niet uitgerust of een gevoel dat ik heb kunnen genieten, alleen maar achter de feiten aanrennen want tijd en concentratie tekort (maar wel 6 uur gescrolld door social media :no_mouth::neutral_face:)

1 like

Ugh heb zo en training time management en ben de enige deelnemer en het is een fysieke training. Ugh totaal geen zin ik en vooral omdat ik de enigste deelnemer ben.

7 likes

Aah gisteren een nieuw serum met vitamine c opgedaan en nu enorm veel uitslag over mijn hele gezicht. Lijkt wel een soort acne? Nog nooit gehad dit. Wil eigenlijk thuisblijven maar voelt beetje ijdel

1 like

Oh dat lijkt mij ook niet leuk, ja. Is het nog een optie dat aan te geven en te verschuiven naar een dag met meerdere deelnemers?

1 like

Haha ja had ik gemaild, lees ik net dat die trainer er super veel zin in heeft en dat een collega van haar als deelnemer ook aansluit die nog in opleiding is. Van de organisatie zelf kreeg ik ook al een mail met je bent de enigste deelnemer maar geen nood de training gaat door! :crazy_face::crazy_face::crazy_face:FML

17 likes

Hun enthousiasme maakt me gewoon boos :rage:

3 likes

Haha ik vind je taalfout in deze context heel grappig. Fijn dat ze je zo leuk (enig) vinden :smile:

7 likes

Vind het ook meer pushen dan echt oh wat zijn we blij dat jij meedoet.

3 likes

Gaat vast lekker snel dan! Hoop dat ze goed hun tijd managen hahah

Ik heb een urineweginfectie wat echt al kut genoeg is. Maar ik heb sinds zaterdag ook enorme pijn in mijn onderkaak aan 1 kant en het trekt door naar mijn oor en oog en ik kan er niet van slapen. Ik word echt krankzinnig

Toen ik net met deze tactiek begon wel ja, nu gaat vertrekt wat ie later

5 likes

Ik woon in een sociale huurwoning en ze zijn dit pand al een tijdje aan het renoveren, nu heb ik sinds dit weekend dat de verwarmingsbuizen die door mijn woning heen lopen gloeiend heet zijn terwijl ik zelf mijn radiatoren allemaal uit heb staan. Opzich fijn dat het warm is in huis zonder dat ik zelf hoef te stoken, althans zo lijkt het dan, maar ik vraag me nu af of ik hier straks ook voor moet betalen bij mijn eindafrekening dus of ik het niet toch even moet melden :sweat_smile: we krijgen per adres wel een individuele eindafrekening aan het einde van het jaar dus

Woon je in een huis of in een appartement met blokverwarming?

1 like