Wat je even kwijt wil #63

Ik keek vandaag tv met de bewoners op mijn werk en er was iets op tv over dementie en vond het even ongemakkelijk voor ze. Maar ze zaten allemaal zo ‘ohh wat erg he’ ‘ben blij dat ik mijn verstand nog heb’.

Terwijl ze allemaal dement zijn

147 likes

Zou echt graag een zomer hond willen. Zo’n hekel aan die uitlaat sessies op koude winteravonden

4 likes

Even zeiken.

Partner ongeluk gehad dus eigen risico nota deze maand betalen.

Hond moet een operatie aankomende week.

En toen we net naar de Mc dondalds wouden ging de auto kapot. Die mag volgens de anwb naar de garage voor een nieuwe koppelingscilinder.

Dag geld!

11 likes

Hoe was het??

Ik ben net voor het eerst alleen naar de opera geweest (die fantastisch was).

17 likes

Oohh wat leuk!

En jaa ik vond het heel prima eigenlijk! Kon gewoon lekker staan waar ik wilde, lekker meezingen en dansen. Vind het denk ik wel iets gezelliger om met m’n vriend te gaan bijv, om tussendoor even te kletsen, maar verder had ik een hele leuke avond!

4 likes

Hoe was de opera? Welke heb je gezien?

1 like

Zit een danspauze op de wc te houden. Mn voeten zijn zo moe :joy:

4 likes

Gisteren kwam de pakketbezorger helemaal gestrest aan met mijn pakketje. Wat niet zo gek is, want hij had het het waarschijnlijk druk en hij liep al uit.

Ik vind het daarom jammer dat je niet overal kan instellen, dat ik mijn pakketje ook op een later moment wil ontvangen.

7 likes

Pff dan haal je het toch op bij een pakketpunt? Kun jij het afhalen wanneer het jou uitkomt en scheelt die bezorger ook een hoop want die dumbt sowieso al allerlei pakketen bij dat pakketpunt. Die winkel draait daar weer op dus ja, haal het gewoon op. Kan 7 dagen lang.

5 likes

Mijn pakketpunt stond er dit keer niet op (wat best vreemd is).
Het zal wel een coderingsfout op de website zijn.

3 likes

Ultieme luxe is wel koffie drinken in bed voordat de hond uit wil :sparkles:

4 likes

Je hebt niet altijd die mogelijkheid helaas

10 likes

Sorry daar had ik nog even niet aan gedacht. Maar een pakketpunt wordt toch wel overal in Nederland aangeboden?

1 like

Een pakketpunt kiezen kan lang niet altijd bij de eerste levering, dus dan zou de bezorger eerst een keer langs moeten komen.

6 likes

Ik kan altijd direct een pakketpunt kiezen bij de eerste levering. Dat moet je dan gewoon even instellen qua poscode en kiezen waar je het wilt ophalen. Ok

2 likes

Ik niet helaas en dat heeft te maken met hoe pakketjes verzonden worden, want ik heb het weleens aan PostNL gevraagd. En soms wordt het ook gewoon niet aangeboden bij webshops.

19 likes

Bij PostNL en DHL kan je het in de app aanpassen op het moment dat je pakket jouw richting op komt. Bij “Iets anders afspreken”. Zo doe ik dat weleens als ik het niet op de website bij het bestellen al kan kiezen.

3 likes

Bij PostNL kon dat altijd in de app, maar de laatste paar keer was die optie opeens weg.

1 like

Haha jeetje, nou deze keer kon dat blijkbaar niet? Fijn dat het bij jou wel altijd kan.

44 likes

Operetta land! Een stuk voor kinderen. Vind dat vaak leuker dan voor volwassenen haha. Volgens mij is het eigenlijk niet officieel een opera :joy: Maar het was iig in het opera gebouw lol en het decor was ook super leuk!

9 likes