Wat je even kwijt wil #63

Nog een beetje droog gehouden met het uitlaten van de hond? Hier regent het namelijk de hele ochtend al.

4 likes

Dit gaat bij mij altijd fout, dan komen ze alsnog op de tijd en plek die zij initieel aangeven.

Ik vind het ook jammer dat je bij bol.com niet kan aangeven dat alles tegelijk komt, maar dat ligt denk ik aan vanuit welk magazijn (bol com of leverancier zelf) het wordt geleverd? Ik had pas iets dat deels op vrijdag en deels op dinsdag geleverd kon worden. Dus van allebei aangegeven dat het op dinsdag mocht: komt het pakketje dat op dinsdag pas zou komen alsnog op vrijdag :sweat_smile:

4 likes

Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik dat had gedaan en bevestiging had gekregen en dat ze alsnog gewoon op het oorspronkelijke tijdstip voor mn deur stonden :unamused:

En bij postnl kan dat vaak ergens rond middernacht ofzo aangepast, dat ik vaak al sliep

1 like

Ik heb dus heel vaak dat het in de PostNL app alsnog niet kan, pas als de bezorger langs is geweest. :frowning:

2 likes

Ik ging gisteravond in mijn eentje een enge film kijken (Men), ik werd vannacht wakker omdat ik moest plassen en toen durfde ik niet :japanese_ogre: Dat heb ik niet meer gehad sinds ik als 10jarige stiekem the ring keek. Mijn vriend was om 04:00 uur thuis en toen durfde ik weer :+1: Was wel een goede film haha

9 likes

Ik heb voor het eerst vakantie tussen kerst en oud&nieuw aangevraagd, ben helemaal excited.

16 likes

Mijn vader zit te klagen dat 15 croissants 50 gulden zijn. Vriend, wanneer zou jij ooit 15 croissants kopen? En guldens? Hahahah

37 likes

Huh koopt hij gouden croissants dan? Die zijn 40 cent per stuk ofzo toch, hoe kom je dan aan 50 gulden? :sweat_smile:

2 likes

Er lagen grote verse in onze jumbo voor 1,50 ofzo? Vind ik ook heel duur

1 like

Ja die van La Place waarschijnlijk, die zijn wel ziek lekker :joy:

2 likes

Ooh ja dat vind ik ook best prijzig. Bedenk nu dat ik dat bij een bakker ofzo nog wel zou verwachten, maar niet bij de Jumbo idd.

1 like

Ooo ja dat kan wel!! Hij had nu gewoon die droge meegenomen :roll_eyes:. Minder gulden natuurlijk

6 likes

Ahw ik vind het wel schattig zo klinken

1 like

Ik heb dat liedje bij Even tot Hier over Staphorst al 5 keer opnieuw geluisterd. :clap::clap::clap:

6 likes

Haha nee kan niet. Ik wil ook al mijn pakketjes bij een pakketpunt. Maar het komt heel vaak voor det een verkoper of webshop deze optie uit heeft gezet en dan moet het dus wel naar je huisadres.

@Seaside @Niettepruimen ook die optie is er niet altijd bij bijvoorbeeld PostNL.

6 likes

Oh shit ik heb helemaal gemist dat dit alweer begonnen was :scream:

hele weekend aan iets werken en dan per ongeluk op “niet opslaan” klikken :melting_face:

1 like

Iemand kwam net een cadeau voor zijn partner kopen en zei tegen zijn moeder: ja, dit is mijn plantendealer.

Hoe ik me voelde:

75 likes

In word? Dan kun je het vaak nog terug krijgen!

2 likes

%appdata% invoeren in die bestanden ‘explorer’, dan staan er vaak nog documenten die niet zijn opgeslagen

3 likes