Ik ging gisteravond in mijn eentje een enge film kijken (Men), ik werd vannacht wakker omdat ik moest plassen en toen durfde ik niet Dat heb ik niet meer gehad sinds ik als 10jarige stiekem the ring keek. Mijn vriend was om 04:00 uur thuis en toen durfde ik weer
Was wel een goede film haha
Ik heb voor het eerst vakantie tussen kerst en oud&nieuw aangevraagd, ben helemaal excited.
Mijn vader zit te klagen dat 15 croissants 50 gulden zijn. Vriend, wanneer zou jij ooit 15 croissants kopen? En guldens? Hahahah
Huh koopt hij gouden croissants dan? Die zijn 40 cent per stuk ofzo toch, hoe kom je dan aan 50 gulden?
Er lagen grote verse in onze jumbo voor 1,50 ofzo? Vind ik ook heel duur
Ja die van La Place waarschijnlijk, die zijn wel ziek lekker
Ooh ja dat vind ik ook best prijzig. Bedenk nu dat ik dat bij een bakker ofzo nog wel zou verwachten, maar niet bij de Jumbo idd.
Ooo ja dat kan wel!! Hij had nu gewoon die droge meegenomen . Minder gulden natuurlijk
Ahw ik vind het wel schattig zo klinken
Ik heb dat liedje bij Even tot Hier over Staphorst al 5 keer opnieuw geluisterd.
Haha nee kan niet. Ik wil ook al mijn pakketjes bij een pakketpunt. Maar het komt heel vaak voor det een verkoper of webshop deze optie uit heeft gezet en dan moet het dus wel naar je huisadres.
@Seaside @Niettepruimen ook die optie is er niet altijd bij bijvoorbeeld PostNL.
Oh shit ik heb helemaal gemist dat dit alweer begonnen was
In word? Dan kun je het vaak nog terug krijgen!
%appdata% invoeren in die bestanden ‘explorer’, dan staan er vaak nog documenten die niet zijn opgeslagen
Deze echte tatta heeft net gratis kerst huisjes bij de appie gehaald met postcode loterij bonnen van de familie. Spuitbus scoren bij de Action voor de lellijke rode kleur en done
Oo lagen ze er al? Dacht vanaf morgen. Ik ga ze ook halen, betaal er iedere maand genoeg voor
Nou, je kunt dan drie afleveringen terugkijken
Ik doe de afgelopen weken boodschappen voor mijn moeder, omdat ze herstellende is van een operatie. Ze maakt dan een boodschappenbriefje voor me op een soort kladblokje. Alleen heeft dat kladblokje aan de buitenkant een print van een 100 euro biljet.
Ik heb er nu steeds heel veel lol in om dat briefje op te vouwen en dan ‘per ongeluk’ te laten vallen. Net heb ik het ook weer gedaan en de vrouw die achter me liep heeft het snel opgepakt en zei ook verder niet dat ik iets liet vallen.
Het is echt heel triest, maar ik haal hier zoveel plezier uit.
De volwassen versie van een portemonnee aan een touwtje
Ja en de bon werkt ook gewoon al!