Hahah maar er bestaan ook echt schapen in wolfskleren vind ik
Some peopleā¦
Ik dacht dat we een nieuwe medewerker hebben genaamd āMensaje reenviadoā want ik heb mailcontact met iemand binnen onze organisatie waar die ānaamā steeds boven staat. Dus ik vroeg aan mijn collega wie dat is, blijkt het āDoorgestuurd berichtā te betekenen in het Spaans
Godverdomme wat heb ik het koud de hele dag de verwarming werkt hier ook niet + de deur staat telkens open dus sterf de hele dag een moord.
En ook viel er net een loden buis op mijn teen uit zon halfopen doosje. Wil ik die doos verplaatsen valt er vervolgens nog eentje eruit op mijn andere teen
Mijn verstandskies zou getrokken worden maar het ging helemaal niet zoals gepland. Uiteindelijk duurde het meer dan een half uur en was de kies half afgebroken Nu met een dikke wang. Gelukkig werkt de verdoving nog.
Ik had dit tijdens kerst en mijn streepje werd uiteindelijk wel echt een volle streep
Ik snap echt niet waarom iedere week ongeveer de prijzen in de supermarkt omhoog gaan. Over een jaar is boodschappen doen gewoon een ding voor rijke mensen volgens mij.
Mijn lijstje met dingen die ik nog weiger te kopen voor de normale prijs begint ook steeds langer te worden. Ik bedoel ā¬1.65 voor een flesje Müllermilk enz? Nooit een keer.
Mijn vader kan couscous niet uitspreken, hij heeft het steevast over koesjkoesj
Mijn vader onthoudt geen namen dus dan is het altijd die ene, met een beetje mazzel zit er nog een beschrijving bij als die ene met krullen.
Mijn moeder geeft voorwerpen en bedrijfsnamen de meest rare namen. Favoriet is wanne sie aka onesie.
Hahah ja dat doet mijn vader ook. Of dan een omschrijving wat ook totaal niet klopt bij diegene. Het is altijd een soort van wie ben ik.
Toen ik nog thuis woonde in de tijd zonder mobiel was het ook altijd die ene vriendin heeft gebeld. Ja welke dan?
@Calypso jumpsuit gaat dan weer wel goed
Hahaha zo herkenbaar. De Witte. De Koster. Jan van de Kei (woonde langs een grote steen blijkbaar?!). De Spijker. Okeeeeeeā¦
Mijn moeder is geen fan van artiesten, die artiesten zijn fan van haar. Ze zegt altijd āX is mijn fanā ipv andersom.
Love het zelfvertrouwen van deze vrouw
ik ga weer zo hard moeten wennen als het warmer weer wordt, ik heb gewoon taart in mijn auto liggen, alhoewel ik in oktober nog per ongeluk een half bevroren pastasalade had voor lunch hierdoor
Ik zag dat Dirk nu ook Too Good To Go boxen aanbiedt dus ik had aan de klantenservice gevraagd of je dan ook kunt aangeven in de winkel geen vlees/vis te willen ontvangen want dat eet ik niet. Krijg ik een mail terug met een heel belerend toontje dat TGTG erop is gericht om te redden wat is overgebleven en als ik per se vega wil eten ik maar bij een ander bedrijf in de app moet kijken die wel vegetarische producten aanbiedt. Haha okƩ dan.
Boee wat stom zeg. Je stelt toch een normale vraag, waarschijnlijk om te voorkomen dat je de helft alsnog weggooit.
Bij Ekoplaza kan je wel aangeven bij het ophalen dat je vega eet, dan wisselen ze dat. Moet je wel als (een van de) eerste je box halen.
Hahah dit zei ik vroeger ook omdat ik niet begreep hoe de uitdrukking zat. Ik quote mezelf als kind van 9: Jody Bernal is mijn grootste fan
Ja ik ga het ook eens bij mijn Dirk vragen, zijn allemaal heel lieve mensen die daar werken dus misschien willen ze dat wel doen voor mij. En anders haal ik het op vlak voor mijn ouders komen, die eten wel vlees.
Ik schrijf heel veel officiƫle dingen voor mijn werk en heb nu in een belangrijk, net definitief gemaakt document lijden ipv leiden ontdekt. Echt janken!
Ughh mijn moeder āliddol kleineā of iemand met de naam Xander noemt ze standaard SSSANDER.
Oh edit : oma heeft het altijd over lucky of luukie king. Luuk Ikink
Ik was vandaag heel erg overprikkeld op werk en toen had ik ook nog een gesprek waar het leek alsof ik niets goed kon doen en toen reageerde ik best fel en nu voel ik me daardoor weer kut
edit: Ik weet soms ook gewoon niet meer of deze dingen veroorzaakt worden door mijn onzekerheid of dat ik te maken heb met een onaardig en ondankbaar werkcultuur.