Heb je wel the good stuff? Dus geen zoutoplossing maar xylometazoline
?
Oh ik hoor van mensen met een dergelijke verslaving dat ze die spray niet eens altijd lekker vinden, maar dat hun neus aanvoelt als een hel als ze de spray even gebruiken (omdat je neus dan dichtslibt) Ik durf het daardoor amper te gebruiken
Dat is toch nog steeds goor, loopt dan zo achter in je keel en dat voelt zo rot echt ielllll
Maar (als je het kortdurend gebruikt) geeft het wel even zo’n fijn gevoel dat je het nadeel van die vieze smaak alweer vergeet
En als je neus maar dicht genoeg zit komt het niet zover tot in je keel
Ik voel me echt ziek gestrest en wil slapen maar wacht nog op een pakket hopelijk is ie er snel
Ik gebruik altijd de kinderversie om een verslaving te voorkomen
Als je neusspray je keel inloopt gebruik je hem verkeerd
Wat kun je verkeerd doen aan een neusspray?
Nou ja, hij hoort niet in je keel te lopen. Als dat gebeurt moet je hem meer richting je oor richten (als ie eenmaal in je neus zit uiteraard)
Edit en ook niet je neus ophalen na het gebruik!
Bij mij loopt het altijd mijn keel in haha
Zo maar echt. Ik heb een groepsgenoot die maar blijft vertellen dat dr man is overleden. En eentje dje maar wat graag verteld dat ze voor alles en iedereen klaar staat behalve zichzelf en blablabla
Ja, die heb ik! Maar inderdaad die smaak achterin je mond ugh. Kom in ieder geval de nacht door.
Wij hebben dat dus gedaan met 3 collega’s. Eindstand: het hele bedrijf, incl directrice loopt nu de hele dag ons kantoor binnen om koffie te halen
Ik heb last van wintertenen. En als ik dat aan mensen vertel moeten ze lachen maar het doet echt super zeer vooral zonder schoenen heb ik echt moeite met lopen, zo’n zeer doet het.
Oh man dit is zo vreselijk en je kan er ook echt niks aan doen. Ik ben inmiddels weer oke maar een maand geleden kon ik af en toe ook echt amper lopen zo’n pijn. En jeuken dat het doet. I feel you. Ieder jaar feest.
In her defence, ze is er nog niet super lang én ze neemt altijd zelf goeie cupjes mee om de voorraad aan te vullen.
Daarnaast gaan we over niet al te lange termijn verhuizen naar een nieuwe locatie en daar krijgen we een professionele nespressomachine better days are coming!
Oh zo rot hè? Ik heb gelukkig geen jeuk. Maar wel pijn. Hopelijk trekt het snel weg als het wat minder koud wordt.
Waarom krijg ik mijn salaris deze maand zo laat? Zó benieuwd of er netto meer overblijft na die veranderingen vanaf 2023. Zou welkom zijn want bepaalde kosten zijn overwachts weer mega gestegen. Zo irritant dat eventuele meevallers direct weer ergens anders gestord kunnen worden
Ik had het toen het in december een poos zo koud was en na een paar weken was het plots weg. Had verwacht dat het met deze kou weer zou komen, maar het valt tot nu toe mee.
Ik ben donderdagavond gevallen met mijn fiets, flink beurs maar nu heb ik sinds zondag veel pijn onder/naast mijn rechterschouder die steeds erger worden, vooral bij dieper in- en uitademen en hoesten. Donderdagochtend ga ik ernaar laten kijken, ik ga eigenlijk nooit naar de dokter maar dit voelt niet echt goed