Wat je even kwijt wil #63

Oh gelukkig, houden zo!

2 likes

Die @Ludo

https://vm.tiktok.com/ZMYRp91H6/

8 likes

Wow wat een kutverjaardag was dit zeg :rofl: ben nu maar mijn verjaardagstaart aan het eten en een glas amaretto en coke aan het drinken met mijn vriend haha.

15 likes

Morgenochtend tentamen, zenuwachtig pfffff. Ik heb me wel goed voorbereid maar toch hou ik altijd stress erover ofzo

6 likes

Weet je wat jou echt zou opbeuren. Die ene video van jouw schoonmoeder en die stripper.

5 likes

Dacht even dat je casual kwam vertellen dat je coke zat te snuiven :joy:

22 likes

I feel you. Ik heb winterhanden namelijk. Wat een pijn, echt niet te doen. Ik heb het ook dit jaar voor het eerst. Nooit eerder gehad. Jij wel? Ik probeer maar allemaal gekke crèmetjes maar niks helpt tot nu toe.

4 likes

Oh je handen, dat lijkt me ook zo naar! Ik heb er sinds een jaar of 15 last van. Thuisarts.nl zegt dat het niet bewezen is dat crèmes werken en dat het vanzelf weer over moet gaan :persevere: ik draag zoveel als mogelijk mijn uggs buitenshuis en draag dubbele sokken thuis.

Dat doe je misschien ook al maar ik zou iig altijd handschoenen dragen met deze kou. Sterkte met de pijn :hugs:

2 likes

Kruidvat verkoopt eigen merk xylometazoline met menthol, die geeft een minder vies gevoel vind ik. Koop nu alleen nog maar die haha.

3 likes

Ik werd wakker met buikpijn van de zenuwen voor een afspraak die ik vanmiddag heb en nu krijg ik een mailtje dat het niet doorgaat :partying_face:.

46 likes

Ik heb ook wintertenen gekregen nadat ik in december 2u moest wachten op een steenkoud station (NS-ellende!). Hiervoor nooit last van gehad maar echt zo vervelend! Ik was trouwens kort daarna op vakantie naar een warmere bestemming en toen was het binnen een dag helemaal weg. En nu terug in Nederland heb ik er natuurlijk weer last van. Maar ik ga er dus wel vanuit dat het snel wegtrekt zodra het weer wat warmer wordt.

Mijn vader draagt hierdoor zelfs altijd in huis uggs in de winter (heel schattige zo’n 65+er met uggjes) @Zelie je hebt handschoenen met verwarming erin. Kun je krijgen bij motorzaken etc. Helpt die ouwe hier significant met z’n winterhanden. En binnen wollen handschoentjes zonder vingers dragen helpt ‘m ook.

Superkut wel…

3 likes

Komen jullie ouders ook altijd met van die zelf verzonnen namen?
Zo noemt mijn moeder Jamie oliver , Jamie olovan. En Gert verhulst , Gert van hulst.

26 likes

Nee, maar mijn moeder weigert Oreo goed uit te spreken. Zij zegt o-rEEEEE-o

4 likes

Haha mijn moeder kan “Bershka” nooit uitspreken (breshka/burushka/beshkra)

6 likes

Ja! Mijn vader kan echt geen namen onthouden. Er werd een keer een neefje geboren in onze familie en mijn vader wist als enige de naam. ‘Ja het was iets van Matthias of Matthijs, in ieder geval met de M.’ Het kaartje kwam en de baby heette Sem. Sindsdien vertrouwen we mijn vader niet meer met namen :joy:

29 likes

Linkedink!

16 likes

Mijn moeder heeft het over een ‘mailtje’ sturen, maar bedoeld eigenlijk een whatsappje, echt schattig.

7 likes

Mijn oma gaat wel eens naar de aaaceeeetiejon.

2 likes

Eigenlijk zegt ze dan Mooi/goed in het grieks.

2 likes