Wat je even kwijt wil #63

haha ik smelt echt van deze zelf gemaakte woorden :heart_eyes:

2 likes

Ja voor apps: flixnet, toktok en chatsnap

21 likes

Fijn dat ze Oreos mooie koekjes vindt

2 likes

Oh winkels enzo zijn ook moeilijk. Starbucks is StarBUK.

4 likes

Ah dit doet mijn oma ook, heel cute

ā€˜Geef me even een mailtje’ alias ā€˜stuur me een whatsappje’ hahaha

7 likes

Mijn vader zei laatst picdick ipv dickpic hahaha

17 likes

Niet mijn moeder die chocolade flikkers bestelt ipv chocolade flikken bij de Bijenkorf.

36 likes

In dezelfde trant, mijn moeder zegt vaak schaap in wolfskleren ipv een wolf in schaapskleren

1 like

Mijn moeder zei eens tegen een kennis dat mijn net geboren baby Kevin heette. Dus nu loopt er iemand rond die denkt dat mijn kind Kevin heet. Er kloppen twee letters maar de vibe is wel wat anders.

20 likes

Hahah maar er bestaan ook echt schapen in wolfskleren vind ik :joy:
Some people…

3 likes

Ik dacht dat we een nieuwe medewerker hebben genaamd ā€˜Mensaje reenviado’ want ik heb mailcontact met iemand binnen onze organisatie waar die ā€œnaamā€ steeds boven staat. Dus ik vroeg aan mijn collega wie dat is, blijkt het ā€˜Doorgestuurd bericht’ te betekenen in het Spaans :cowboy_hat_face:

39 likes

Godverdomme wat heb ik het koud de hele dag :cold_face: de verwarming werkt hier ook niet + de deur staat telkens open dus sterf de hele dag een moord.

En ook viel er net een loden buis op mijn teen uit zon halfopen doosje. Wil ik die doos verplaatsen valt er vervolgens nog eentje eruit op mijn andere teen :rofl:

3 likes

Mijn verstandskies zou getrokken worden maar het ging helemaal niet zoals gepland. Uiteindelijk duurde het meer dan een half uur en was de kies half afgebroken :cry: Nu met een dikke wang. Gelukkig werkt de verdoving nog.

Ik had dit tijdens kerst en mijn streepje werd uiteindelijk wel echt een volle streep

Ik snap echt niet waarom iedere week ongeveer de prijzen in de supermarkt omhoog gaan. Over een jaar is boodschappen doen gewoon een ding voor rijke mensen volgens mij.

Mijn lijstje met dingen die ik nog weiger te kopen voor de normale prijs begint ook steeds langer te worden. :see_no_evil: Ik bedoel €1.65 voor een flesje Müllermilk enz? Nooit een keer.

3 likes

Mijn vader kan couscous niet uitspreken, hij heeft het steevast over koesjkoesj

5 likes

Mijn vader onthoudt geen namen dus dan is het altijd die ene, met een beetje mazzel zit er nog een beschrijving bij als die ene met krullen.

Mijn moeder geeft voorwerpen en bedrijfsnamen de meest rare namen. Favoriet is wanne sie aka onesie.

6 likes

Mijn opa en oma hadden altijd allerlei namen voor mensen. En dan ook serieus kwaad worden als ik niet wist wie ze bedoelden. Ja, die van Moei, wittewel. NEE WEET IK NIET.

13 likes

Hahah ja dat doet mijn vader ook. Of dan een omschrijving wat ook totaal niet klopt bij diegene. Het is altijd een soort van wie ben ik.
Toen ik nog thuis woonde in de tijd zonder mobiel :older_woman:t5: was het ook altijd die ene vriendin heeft gebeld. Ja welke dan? :joy:

@Calypso jumpsuit gaat dan weer wel goed :joy:

1 like

Hahaha zo herkenbaar. De Witte. De Koster. Jan van de Kei (woonde langs een grote steen blijkbaar?!). De Spijker. Okeeeeee…

16 likes