Uiteindelijk is jezelf ernaartoe slepen altijd het grootste obstakel.
Wel helemaal bevroreren nu
Uiteindelijk is jezelf ernaartoe slepen altijd het grootste obstakel.
Wel helemaal bevroreren nu
Ik denk dat nog steeds.
Een sneue wedstrijd? Voor die supporters van die clubs is er geen wedstrijd belangrijker dan tegen elkaar
Voor babywas raden ze dat sowieso aan vanwege schadelijke stoffen die er vanuit het productieproces eventueel in de kleding kan zitten. Dit zou dan oa de babyhuid kunnen irriteren. Voor mezelf maak ik me daar niet zo druk over.
Toen er vorig jaar op de grachten geschaatst kon worden in mijn stad baalde ik mega erg dat ik zelf geen schaatsen had, dus ik heb besloten dat ik morgen schaatsen ga kopen De laatste keer dat ik op schaatsen stond was ik er vrij slecht in maar in de tussentijd heb ik leren rolschaatsen en dat kan ik nu best aardig, dus wie weet lijkt het nu wel ergens op (ik wil dit zelf heel graag geloven, gaat vast tegenvallen lol)
Ik wil een neusmutsje
Ik ook, ik haat m’n koude neus.
Heerlijk van die koortsgolven terwijl je in bed ligt
Nog 2 weken en dan kerstvakantie. Merk dat mijn motivatie niet heel hoog is door allerlei omstandigheden, dus hopelijk vliegt deze week weer voorbij.
Ik kan niet wachten op mn kerst vakantie pff.
Nu duurt t zolang voordat t vakantie is en dan is het zo ver dan is het 2x knipperen met mn ogen en ik ben weer op werk.
Heb m’n eerste verkeersboete binnen . Gelukkig maar 5 km te hard op de snelweg maar schaam me wel naar m’n werkgever toe 🥹.
Denk maar elke dag die je vrij bent aan de mensen die geen vakantie hebben. Dan voelt het vást langer
Twee heel verschillende moods en het geeft errors.
Opruimwoede VS Sport
Sporten heeft gewonnen al, nu die woede nog even er uit gooien.
Eerst koffie.
Ik vind de ochtendwandeling zo fijn als het vriest. Jas half open, ben echt een ijskonijn niet alleen qua emoties
Squatten tijdens het stofzuigen
Bukken doe ik wel genoeg, squat reps doen dan indd! Goeie!
Er lagen nog chocolade letters op mn werk bij het eet gedeelte. Heb lekker een hele meegenomen en in mn tas gedaan. Fuck iedereen hier. Ik ben ongesteld dus ik verdien t het meeste.
ik las net op reddit een thread met wat zijn jouw favoriete kerstkoekjes https://www.reddit.com/r/AskEurope/comments/ziottk/what_is_your_favourite_christmas_cookie_recipe/
en toen kwam ik deze tegen:
en nu heb ik hier heeeel veel zin in
Zie ook dat de site van Daring Gourmet daar genoemd wordt en ben echt fan. Haar Lebkuchen recept is echt 10/10, dus misschien ga ik me ook eens wagen aan deze:
Zimsterne zijn heerlijk maar het glazuren vind ik gedoe.
Het mooiste effect krijg je als je eerst de hele deegplak insmeert met het glazuur en dan de sterren er uit steekt, echter heb je dan natuurlijk wel restjes met het glazuur (al zou je dat in theorie kunnen verwerken tot meer deeg).
Het besmeren met het deeg na het uitsteken is dan makkelijker maar wel knoeierig en minder netjes.