Waarom alleen voor de baby?
Ja onvergeeflijk
Waarom is het huishouden nooit echt écht klaar.
Er is hier een leuk evenement in de stad wat ik graag wil zien, maar moet mezelf even dwingen om er alleen heen te gaan.
Go go go
Mijn hormonen zijn zwaar aan het trollen. Moest huilen onder Avatar omdat ik een Momo wilde en zag een asiel voor me vol met Momo’s die zaten te wachten tot ik ze kwam halen. Echt get out hormonen.
Ook echt voor een sneue wedstrijd wtf
@Soy.peor Het zijn gelukkig maar Brabanders
@Krabsalade Hier moest ik te lang over nadenken
Er staat kerst knuffel denk ik? Is echt niet te lezen. Wel echt een dokters handschrift.
Ik dacht eerst Kust knuffel maar dat slaat nergens op
Uiteindelijk is jezelf ernaartoe slepen altijd het grootste obstakel.
Wel helemaal bevroreren nu
Ik denk dat nog steeds.
Een sneue wedstrijd? Voor die supporters van die clubs is er geen wedstrijd belangrijker dan tegen elkaar
Voor babywas raden ze dat sowieso aan vanwege schadelijke stoffen die er vanuit het productieproces eventueel in de kleding kan zitten. Dit zou dan oa de babyhuid kunnen irriteren. Voor mezelf maak ik me daar niet zo druk over.
Toen er vorig jaar op de grachten geschaatst kon worden in mijn stad baalde ik mega erg dat ik zelf geen schaatsen had, dus ik heb besloten dat ik morgen schaatsen ga kopen De laatste keer dat ik op schaatsen stond was ik er vrij slecht in maar in de tussentijd heb ik leren rolschaatsen en dat kan ik nu best aardig, dus wie weet lijkt het nu wel ergens op (ik wil dit zelf heel graag geloven, gaat vast tegenvallen lol)
Ik wil een neusmutsje
Ik ook, ik haat m’n koude neus.
Heerlijk van die koortsgolven terwijl je in bed ligt
Nog 2 weken en dan kerstvakantie. Merk dat mijn motivatie niet heel hoog is door allerlei omstandigheden, dus hopelijk vliegt deze week weer voorbij.
Ik kan niet wachten op mn kerst vakantie pff.
Nu duurt t zolang voordat t vakantie is en dan is het zo ver dan is het 2x knipperen met mn ogen en ik ben weer op werk.