Ik moest vanavond huilen door een reel waarbij een professor aan een Amerikaanse university pizza’s had meegenomen en er bijna niemand was komen opdagen. 🥹
edit:
staat ook op youtube
Ik moest vanavond huilen door een reel waarbij een professor aan een Amerikaanse university pizza’s had meegenomen en er bijna niemand was komen opdagen. 🥹
edit:
staat ook op youtube
Aww maar dit klinkt ook wel heel sneu voor die professor
Er zit een dier in de tuin dat groot genoeg is om opgemerkt te worden door de sensor van de lamp waardoor die steeds aan gaat en ik denk dat er iemand in m’n tuin staat en ik me dus elke keer kapot schrik.
Ik wil straks een nep kerstboom gaan kopen maar vraag me eigenlijk af of dat wel in mn auto gaat passen zonder gedoe
Bij ons was de doos wel zo groot dat die iig niet op de achterbank paste, dus de achterbank moest plat. Succes en niet te veel vloeken.
De AI chatbot het laten doen? Dan heb je vast een begin
Heb er zin in! Het is ook nog inclusief baby die lastig is vandaag dus het word zeker weten een succes
Er wordt al vanaf zeven uur vuurwerk afgestoken vanwege Willem II - NAC. Wat een ontspannen zondagochtend hahah
Zijn die nederlanders weer aan het rellen.
Dit keer zonder tractoren
Waarom alleen voor de baby?
Ja onvergeeflijk
Waarom is het huishouden nooit echt écht klaar.
Er is hier een leuk evenement in de stad wat ik graag wil zien, maar moet mezelf even dwingen om er alleen heen te gaan.
Go go go
Mijn hormonen zijn zwaar aan het trollen. Moest huilen onder Avatar omdat ik een Momo wilde en zag een asiel voor me vol met Momo’s die zaten te wachten tot ik ze kwam halen. Echt get out hormonen.
Ook echt voor een sneue wedstrijd wtf
@Soy.peor Het zijn gelukkig maar Brabanders
@Krabsalade Hier moest ik te lang over nadenken
Er staat kerst knuffel denk ik? Is echt niet te lezen. Wel echt een dokters handschrift.
Ik dacht eerst Kust knuffel maar dat slaat nergens op