Wat je even kwijt wil #63

Ik moest vanavond huilen door een reel waarbij een professor aan een Amerikaanse university pizza’s had meegenomen en er bijna niemand was komen opdagen. 🥹

edit:

staat ook op youtube

https://youtube.com/shorts/UP9T_PPICCA?feature=share

3 likes

Aww maar dit klinkt ook wel heel sneu voor die professor

4 likes

Er zit een dier in de tuin dat groot genoeg is om opgemerkt te worden door de sensor van de lamp waardoor die steeds aan gaat en ik denk dat er iemand in m’n tuin staat en ik me dus elke keer kapot schrik. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik wil straks een nep kerstboom gaan kopen maar vraag me eigenlijk af of dat wel in mn auto gaat passen :skull: zonder gedoe

1 like

Bij ons was de doos wel zo groot dat die iig niet op de achterbank paste, dus de achterbank moest plat. Succes en niet te veel vloeken.

3 likes

De AI chatbot het laten doen? Dan heb je vast een begin :smile:

2 likes

Heb er zin in! Het is ook nog inclusief baby die lastig is vandaag dus het word zeker weten een succes

3 likes

Er wordt al vanaf zeven uur vuurwerk afgestoken vanwege Willem II - NAC. Wat een ontspannen zondagochtend hahah

2 likes

Zijn die nederlanders weer aan het rellen.

28 likes

Dit keer zonder tractoren

3 likes

Waarom alleen voor de baby?

2 likes

Ja onvergeeflijk

6 likes

Waarom is het huishouden nooit echt écht klaar. :face_with_spiral_eyes:

38 likes

Er is hier een leuk evenement in de stad wat ik graag wil zien, maar moet mezelf even dwingen om er alleen heen te gaan.

2 likes

Go go go

9 likes

Mijn hormonen zijn zwaar aan het trollen. Moest huilen onder Avatar omdat ik een Momo wilde en zag een asiel voor me vol met Momo’s die zaten te wachten tot ik ze kwam halen. Echt get out hormonen. :roll_eyes:

3 likes

Ik dacht echt dat hier Kut Knuffel stond.

57 likes

Ook echt voor een sneue wedstrijd wtf

@Soy.peor Het zijn gelukkig maar Brabanders

@Krabsalade Hier moest ik te lang over nadenken

1 like

Er staat kerst knuffel denk ik? Is echt niet te lezen. Wel echt een dokters handschrift.

6 likes

Ik dacht eerst Kust knuffel maar dat slaat nergens op

7 likes