Wat je even kwijt wil #63

Zijn het deze?

4 likes

Die zijn ook in NL te koop :star_struck:

5 likes

Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik gebruik meestal de barista havermelk van oatly, dus ik denk dat het daarmee moet lukken

2 likes

Kerst ontbijt in het ziekenhuis. Wel om 8 uur begonnen, maar heel nice. :smile:

6 likes

Ik las hier dat medewerkers van de bijenkorf alleen 1 kerstbal kregen als ā€œkerstpakketā€ wtf. Heeft iemand misschien een link van die tiktok?

1 like

Denk als je zoekt op bijenkorf op tiktok je het wel kan vinden

2 likes

https://www.tiktok.com/discover/kerstbal-bijenkorf

1 like

Ik zag laatst zon video en haar bal was zelfs kapot haha.
Vorig jaar hadden ze een decoratie bij…

4 likes

Ik ga stuk! Mijn moeder draagt Rick and Morty sokken.
ā€œAch Vaiaan zijn dat Rick and Morty? Ik vond de tekeningetjes gewoon leuk.ā€

9 likes

Haha nou ik niet hoor. Geef mij maar Chips, kaas en sushi

(Ik ben ook ziek en eet dit nu door elkaar)

5 likes

Ik zou het nu alvast bestellen zodat het er snel is als je thuis komt :smile:

4 likes

Haha ook altijd heerlijk als iemand zegt uit de groep te gaan omdat ze klaar zijn met opleiding/stage/ergens anders gaan werken, dat je dan ziet ā€œdie en die heeft de groep verlatenā€ en dan 10 man: gefeliciteerd, tot ziens! Het ga je goed! Doegg! Leuk met je samengewerkt te hebben! :upside_down_face:

10 likes

Omg ik heb net per ongeluk gelogen tegen een werver van Amnesty dat ik al donateur was. Ik dacht echt dat dat zo was maar blijkbaar niet? Was een megalieve jongen dus ik had hem echt zn commissie gegund, stom :frowning:

5 likes

Auto heeft vandaag apk en grote beurt gehad en het bedrag viel lager uit dan ik dacht. Ook fijn een keer een financiƫle meevaller te hebben

11 likes

Altijd zin in chips en frituur dan. Dacht dat het aan mij lagšŸ˜‚

4 likes

De wetenschap steunt je!

5 likes

Het bordje mondkapje op bij luchtwegklachten bij de huisarts doet ook precies niks he. Ben de enige.

3 likes

Ik zeg meestal gewoon ā€œlaat me met rustā€.

5 likes

Ik ben zo sneu haha, mijn grootmoeder is deze middag ingeslapen en het enige waar ik het zwaar mee heb is hoe ik mijn baas moet verwittigen dat ik morgen niet kom werken omdat ik schrik heb eigen trauma bij hem op te wekken (zijn partner is vorig jaar in deze periode overleden) :clown_face:

4 likes

Haha tnx!

Op de 1e foto lijkt het weer niet scheef, hoe kan dat nou? Daarom twijfelde ik aan mezelf. Maar die 2e kan echt niet hoe het is nee. Ben er wel vaker geweest maar ga ongeveer 4 keer per jaar naar de kapper en dan degene die plek heeft wanneer ik wil (meestal is dat NU)

5 likes