Wat je even kwijt wil #63

Vertel me dat je dom bent geweest zonder te vertellen dat je dom bent geweest:
Ik had een proefabonnement afgesloten op iets school gerelateerds. Kennelijk aangeklikt dat ik een jaarabonnement wou en ben het vergeten stop te zetten. :smiling_face_with_tear:

Ik heb ze al gemaild en hoop dat ze coulant zijn!

4 likes

Misschien zat je zoals op de eerste foto en viel het de kapper daarom ook niet op? Hoop ik, anders zou ik een andere kapper zoeken

3 likes

Niet meer terug gaan naar dezelfde dus? Oh dat kost me zoveel geld dan :weary: Geld terug geven ze natuurlijk niet. HĂš wat een gedoe

1 like

Ik zou teruggaan naar de kapper wasr je geweest bent, dit moeten ze echt gratis voor je rechtzetten hoor!

21 likes

Nee nee wel teruggaan, maar zou zelf denk niet nog een keer erheen gaan na herstelwerkzaamheden als ze zoiets over t hoofd zien :joy:

3 likes

Zou wel naar dezelfde kapsalon bellen/gaan maar het niet door dezelfde kapster laten corrigeren. En op de eerste foto is het ook al scheef, dus niet gaan twijfelen.

5 likes

Storneren neemt je betalingsverplichting niet weg, dan heb heb je straks ook nog extra kosten

2 likes

Yes, ik kwam erachter toen ik bij geplande incasso’s keek. Als ze na storneren wel moeilijk doen en gaan dreigen met incasso kan ik altijd nog betalen @Freya

1 like

Yes ik heb de sneeuwman koekjes weer gescoord :heart: Meteen doorgestuurd naar m’n beste vriendin en 15 min later kreeg ik meteen foto terug dat zij ook in de supermarkt stond speciaal voor de sneeuwmannen :joy:

5 likes

Dank jullie wel! Om 17.30 uur heb ik een afspraak. Nu assertief genoeg zijn om te zeggen dat ik niet dezelfde kapster wil.

14 likes

Ik ben net begonnen aan mijn pak kaneelsterren haha. Echt heerlijk, juist ook omdat ze alleen in deze tijd van het jaar verkrijgbaar zijn

2 likes

Ik vind de zoekmachine van tiktok dezelfde kwaliteit als van dit forum :upside_down_face: ik kan nooit vinden wat ik wil

3 likes

Haha

1 like

Dan heb je vast wel een voorbeeld?

2 likes

Ik heb dit laatst ook gehad, dat heel mijn haar scheef geknipt was. Ik heb toen niet eens een afspraak gemaakt maar ben de volgende dag binnen gestapt. Heb de ‘teamleidster/bazin’ gevraagd of ze gewoon even naar mijn haar wilde kijken en wilde oordelen hoe het geknipt was. Ze heeft het toen heel netjes zelf geknipt want ze voelde zich zo schuldig dat iemand het zo had verpest. (Vraag me af of die nog is aangesproken daarna want het was echt dramatisch hoe scheef geknipt).

3 likes

Sodeknetter. Ik haal net kattenvoer uit de berging beneden. Doe ik de deur naar m’n appartement weer open, zit de kat daar in flight modus nĂ©t achter de deur. Dus ik schreeuwen van schrik dat ze naar binnen moet :sob::sob::sob:. Normaliter zit ze wel eens op de trap maar dit nog nooit zo. Stomme Dolly. Nu heb ik vast m’n bejaarde buren wakkergeschreeuwd maarja :smiling_face_with_tear:

Iedere week heeft de Volkskrant een interview met een kind. Ik vond dit zo’n leuke quote:

Die jongen heeft zijn prioriteiten op orde

77 likes

Gisteravond een coconnetje gemaakt met een fleecedeken en ik lig nu nog zooo lekker in bed. Wil niet opstaan!

2 likes

Deze jongen snapt wat volwassen worden inhoud. Het is niet al je dromen waar maken. Het is blij zijn dat je zelf naar de maccie kan en bestellen wat je wilt.

23 likes

Soms heb je interviews met kinderen die wereldverbeteraars willen worden. Nee, deze jongen wilt gewoon naar de McDonalds.

9 likes