Wat je even kwijt wil #63

nutri-score vergelijkt alleen in dezelfde categorie, dus jouw bitterballen maaltijd zal misschien 5g minder vet hebben dan andere

8 likes

Een appel als dessert dan maar

Vraag ik me ook af. Las in een ander topic ook al dat mensen schimmel achter kasten enzo hadden, dus werd daar een beetje bang van. Wij hebben al jaren niet verwarmd op de bovenverdieping, maar hebben wel dag en nacht een raam open op de slaapkamers. Vooralsnog geen schimmel gelukkig.

2 likes

Alvast sorry voor deze deceptie maar het is niets spannend

het is een verkeersboete uit Londen van 5 maanden terug voor het gebruik van een voertuig op een weg in de heffingszone waar een heffingsregeling van toepassing is, wat dat ook mag zijn :weary: why de fok dit uit Uzbekistan moet komen weet ik ook niet

40 likes

Ik wist wel dat je me zou teleurstellen.

21 likes

Ik vind dat jullie moeten meebetalen aan de boete uit steun

6 likes

Jammer

Waarom zou je dit doen?! Vooral zo triest dat ze zichzelf dan heel gezond bezig vinden.

1 like

Ik ben kerstkaartjes aan het schrijven en versturen, het toppunt van burgerlijkheid is wel echt bereikt.

6 likes

Hahahah nee ben gewoon hartstikke trots dat het net nummer van me stadsie is. Daardoor nog makkelijker te onthouden. Ezelsbruggetjes zijn niet altijd logisch

@hummus klopt!

ene = 010

1 like

Ik krijg haar ook altijd!
Sowieso deze niche van butterlovin influencers. Mijn favoriete foto OOIT is dat het zoontje van zo’n influencer met een gigantische grijns een heel pak boter wegwerkt. Vind het nu voor het eerst even heel jammer dat ik hier geen foto’s van kinderen mag posten.

Ieuw hoe kan je in godsnaam gewoon hele plakken boter puur eten?!

3 likes

In mijn dorp had je vroeger een man (leraar exacte vakken was hij) die gewoon een groot stuk kaas afhapte. Gewoon met zn tanden in een kilo kaas :woozy_face:

1 like

Wij kregen dit vroeger altijd bij mijn opa en oma als ze aan het koken waren. Tijdens het wachten of zo kregen we dan plakjes boter haha. Ik vond het smerig, maar mijn zus was helemaal fan

Oke mijn tante heeft dus lootjes trekken gemaild :rofl::rofl::rofl: en die gaven aan dat ze niet mogen zeggen wie welke berichten stuurt.

Ze gelooft nog steeds niet dat het iemand van ons is, dus of ze is echt zo naif of het is een act om minder verdacht te lijken. Ondertussen heb ik wat olie op het vuur gegooid, omdat ik dus mijn zusje verdacht en haar rare vragen gestuurd en door haar reactie ben ik vrij zeker dat ze het niet is, maar nu valt mijn moeder juist op omdat ze in alle commotie erg stil is. :thinking: ze zou de humor er wel voor hebben, maar ik denk dat ze het nooit zolang geheim zou kunnen houden.
Dan hebben we nog mijn andere oom en die zou zeker het kunnen zijn, maar heeft zijn lootje nog niet eens getrokken en is ook totaal niet involved.

Ik denk dat ik mijn moeder dit keer rare vragen moet sturen om haar reactie te peilen :shushing_face:

62 likes

Iedereen die vandaag naar buiten moet, veel succes. Ik heb net even snel de kliko aan de straat gezeten het is een heuse ijsbaan.

4 likes

Dat komt echt goed, als je maar goede winterbanden hebt! In mijn straat wordt niet gestrooid en ik rijd er al de hele week prima weg met de ijzel. Gewoon rustig aan doen en dan lukt het wel! :smile:

Ik moet zelf alleen zo met de fiets naar het station en daar heb ik iets minder vertrouwen in haha. Het eerste stukje ga ik in ieder geval maar lopen.

1 like

Jezus ja ik ga maar gewoon lopend naar mn werk in plaats van op de fiets :no_mouth:

2 likes

Er ligt hier sneeuw :heart_eyes:

1 like

Ik moet zo naar mn werk rijden maar IK DURF NIET :joy::joy::joy:

Sinds wanneer ben ik zo’n miet

2 likes