Hallo. Weten we nu al hoe het is afgelopen met het scheve kapsel? Anders kunnen we deze week niet afsluiten wat mij betreft. Mvg.
Ja, is al in verschillende topics voorbij gekomen volgens mij.
Ik heb de brief nog niet! Vanavond hopelijk
Vanaf vandaag dragen wij onze nieuwe werkkleding, en wie heeft er alweer meteen een vlek op haar witte blouse…
Ik haat het zo dat deze kamer zo fucking koud blijft in de winter. Het is hier nog geen 12 graden terwijl verwarming gewoon staat te loeien door het hele huis (en ook verder overal voelbaar is).
Begin dit jaar wel dubbelglas gekregen, enige verschil is nu dat ik er geen vocht op de ramen staat.
Misschien helpt het om (extra) tochtstrips te plakken bij de ramen?
Ja zit ik ook aan te denken. Het helpt ook niet dit kamertje geen warmte krijgt van buren (rest van het huis wel) en een plat dak er boven (rest van het huis ook niet).
Maar vraag me soms wel af of het bij de buren ook zo koud is in dit hok.
Maar waar dan? Niet ik in het haartopic of hier toch?
Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind de wachtkamers (bijvoorbeeld tandarts, huisarts) zo ongemakkelijk. Helpt ook niet dat ik al 10 minuten uitloop heb, terwijl ze net pauze hebben gehouden.
Er loopt een Sharon rond op mijn werk en als ik haar naam hoor moet ik elke keer aan dat introlied van Beugelbekkie denken. Hrt zit echt al weken in mijn hoofd.
Ik zal vast een spoiler geven: anti climax
Bedankt voor het linkje @FrozenFlame
Enne helemaal geen anticlimax, mooi dat het gefixed is toch!
Hoop dat het snel weer bijgroeit. Bij mij zit mn haar sowieso beter 1/2 weken na de kapper, dus wie weet.
Bij deze is dan ook mijn weekend ingeluid! (Ik dacht vanochtend sowieso dat het al vrijdag was )
Ik ben nog niet eens halverwege mijn reis naar de VS, nog 11 uur te gaan en ben er klaar meeeeee. Reizen is zo vermoeiend
Ik weet ff niet in welk topic het steeds over schimmel en luchten gaat maar zie net een tip op tiktok: een bakje zout in je raamkozijn. Dat absorbeert de condensatie
Oh ik vind dit altijd juist heerlijk. Lekker mensen kijken, fantaseren over waarom ze daar zouden zijn, stiekem half meeluisteren met wat er bij de balie gebeurt. Alleen irritant als mensen de neiging hebben tegen je aan te praten. ‘duurt lang he?’ hou je mond Gerda ik ben druk met mn wachtkamer observaties
Ik moet wat inpakken maar stel het steeds uit. Heb ook alleen maar bruine tape in huis ipv plakband Wordt vast mooi
Ik zit inmiddels in de sollicitatieprocedure voor deze baan, ik heb nu gesprek gehad en twee halve dagen meegelopen en ik vond het zo leuk. De persoon met wie ik meeliep heeft al aangegeven dat ze een positieve terugkoppeling gaat geven aan de manager, zo fijn. Er volgt dan nu hopelijk nog een gesprek en als dat positief is daarna nog een dag met theorie en praktijk elementen. Heb nog nooit zo’n uitgebreide procedure meegemaakt voor een baan, echt spannend. Inmiddels wil ik het heel graag
Mijn gekleurde pony (mijn haar) is niet meer. Rust in vrede.
Ik dacht dat ik iets heel ongezonds uit de diepvries had gepakt, maar het heeft een nutri-score B. Voel me ineens een healthy fitgirl.