Wat je even kwijt wil #63

Ik heb echt een flinke salaris verhoging gekregen, nog nooit zo’n percentage erbij gekregen :sob::orange_heart: en dat terwijl dit mentaal echt mijn pittigste (half)jaar is geweest. Ben zo blij!

103 likes

Jaa dit doe ik ook wel eens voor een feestje, heerlijk. Vroeger ook wel eens een biertje meegenomen om in te komen voorafgaand aan een date haha

3 likes

MAAAAAR ik heb, om dit te compenseren, 3 weken niet gedoucht

5 likes

Je doucht ook gewoon koud, toch?

4 likes

Is douchen nog een ding?

5 likes

Hele late reactie maar lifehack is een dikkere huidskleurpanty onder je dunne zwarte panty! Niemand die ziet dat je een dikker laagje aan hebt :relieved:

4 likes

Ik wacht al 2 uur op eten en ik denk dat het niet meer gaat komen :sob:

Edit : Ik heb wel 20% korting gekregen op een volgende bestelling. Maarja, ik hoop dat ik de bestelling van vandaag nog krijg?

2 likes

Neeejoh pas 8 gedaan, sommigen hebben er 250 gedaan!! Maar echt wel een leuke hobby, volgende helaas pas eind januari weer :frowning:

Dat doet de mijne ook. Etters.

2 likes

Omg was er ook een sneeuwpopcompetitie? En kon je er santa burgers eten :heart_eyes:

Klinkt wel echt heel gezellig!

1 like

Ik weet niet wat ik lees.
:dotted_line_face:

1 like

Gisteren met die gladheid keihard gevallen met mijn ebike. Zo hard dat ik mijn knie niet goed meer kan buigen. :confused: Superklote, want op mijn werk is het nu alle hens aan dek. Ook typisch dat ik niet tijdens mijn werk ben uitgegleden, maar toen ik bij het depot de hoek om ging na het werk :sweat_smile:

4 likes

Hahaha nee dat nog net niet :joy: maar vanmiddag en vanavond wel kerstmarkt :hugs:

3 likes

Ik was vergeten hoe kut het is om supervroeg wakker te worden als je laat bent gaan slapen na een feestje. Ben doodmoe, maar klaarwakker. :sob:

8 likes

Ik had vanochtend zieke stress om mijn flixbus te vinden en te halen. Toen was ik er precies op de tijd dat ie zou vertrekken en gelukkig stond hij er nog. Toen vroeg ik (buiten adem) aan de buschauffeur, kan ik instappen? Nou, hij ging helemaal tekeer dat ik te laat was en dat door mensen zoals ik altijd alles in de soep loopt. Oprecht wel een paar minuten lange rant gehouden, en ik alleen maar sorry zeggen. Ik mocht dus wel mee gelukkig. Maar ik vond z’n reactie echt veel te heftig??

Ik snap dat hij onder veel tijdsdruk staat, maar ik hoefde echt alleen in te stappen en hij stond zelf ook nog buiten? We zijn nu halverwege en z’n rijstijl is ook vrij agressief. Al paar keer ruzie gemaakt met andere weggebruikers.

10 likes

Op een goede manier uit de hand gelopen dus?

1 like

Turn of events: we zijn een soort van matties geworden? Net in de pauze even met hem gepraat. Blijkt een ontzettend botte maar toch ook wel grappige Amsterdammer te zijn. En snap z’n hardheid ook wat beter na de horror flixbusverhalen die hij net vertelde.

55 likes

Ik realiseer mij ineens dat mijn huid al meer dan een maand super rustig is. Heb ik eindelijk dingen gevonden die werken? Geluk? Of word ik morgen wakker met een grote onderhuidse puist :’)

8 likes

En in jullie arme machteloze kelen eindigen. Interessante personificatie sgat.

2 likes

Het viel uiteindelijk wel mee! Heb lekker vanuit huis gewerkt en de hangxiety valt ook weer mee. Alleen het diner in de avond was wat zwaarder dan verwacht hahaha.
Gelukkig heb ik nu 3 dagen weekend.

2 likes