Ik weet niet wat ik lees.
Gisteren met die gladheid keihard gevallen met mijn ebike. Zo hard dat ik mijn knie niet goed meer kan buigen. Superklote, want op mijn werk is het nu alle hens aan dek. Ook typisch dat ik niet tijdens mijn werk ben uitgegleden, maar toen ik bij het depot de hoek om ging na het werk
Hahaha nee dat nog net niet maar vanmiddag en vanavond wel kerstmarkt
Ik was vergeten hoe kut het is om supervroeg wakker te worden als je laat bent gaan slapen na een feestje. Ben doodmoe, maar klaarwakker.
Ik had vanochtend zieke stress om mijn flixbus te vinden en te halen. Toen was ik er precies op de tijd dat ie zou vertrekken en gelukkig stond hij er nog. Toen vroeg ik (buiten adem) aan de buschauffeur, kan ik instappen? Nou, hij ging helemaal tekeer dat ik te laat was en dat door mensen zoals ik altijd alles in de soep loopt. Oprecht wel een paar minuten lange rant gehouden, en ik alleen maar sorry zeggen. Ik mocht dus wel mee gelukkig. Maar ik vond zān reactie echt veel te heftig??
Ik snap dat hij onder veel tijdsdruk staat, maar ik hoefde echt alleen in te stappen en hij stond zelf ook nog buiten? We zijn nu halverwege en zān rijstijl is ook vrij agressief. Al paar keer ruzie gemaakt met andere weggebruikers.
Op een goede manier uit de hand gelopen dus?
Turn of events: we zijn een soort van matties geworden? Net in de pauze even met hem gepraat. Blijkt een ontzettend botte maar toch ook wel grappige Amsterdammer te zijn. En snap zān hardheid ook wat beter na de horror flixbusverhalen die hij net vertelde.
Ik realiseer mij ineens dat mijn huid al meer dan een maand super rustig is. Heb ik eindelijk dingen gevonden die werken? Geluk? Of word ik morgen wakker met een grote onderhuidse puist :ā)
En in jullie arme machteloze kelen eindigen. Interessante personificatie sgat.
Het viel uiteindelijk wel mee! Heb lekker vanuit huis gewerkt en de hangxiety valt ook weer mee. Alleen het diner in de avond was wat zwaarder dan verwacht hahaha.
Gelukkig heb ik nu 3 dagen weekend.
Ik was met met nog heel veel anderen opgesloten in de parkeergarage slagbomen gingen niet meer omhoog
Wow, er worden nu ook al beenverlengingen uitgevoerd Echt heftig.
Nieuw soort ingreep in VS: Mark liet zijn benen breken om langer te worden | RTL Nieuws
Ik vlieg over een paar uur van IndonesiĆ« terug naar Nederland () en ik denk steeds āoja niet vergeten een slof sigaretten te kopenā, terwijl ik al 3 jaar gestopt ben met roken? Zit nog in mān systeem blijkbaar.
Al best een tijd. Leek me vroeger echt ideaal, maar neeā¦
Vanochtend deep clean van de woonkamer met mijn vriend gedaan. (Door mijn ex ben ik het serieus ook niet gewend en ben ik er echt altijd eerst van in shock maar dan zo dankbaar) vers bosje bloemen, lego hogwarts die nu bijna af is en permanente plek heeft.
En nu doe ik niets meer behalve content rond kijken tot ik er straks weer een zooi van maak.
I feel you! Ik sliep om 5.00 uur en moest er om 10.00 weer uit voor mān dochter (oma logeerde hier zodat ik kon stappen) dus wordt een laaaaange dag.
Maar ik heb wel echt de hele avond keihard gedanst, was zo leuk!
Je hebt gelijk, al was deze manier nieuw voor me + het aantal cmās. Ik kende het vanuit hier en het Westen an sich alleen als wanneer je een klein verschilletje had tussen je linker- en rechterbeen (en ook dan nauwelijks uitgevoerd). En heb het indd jaren terug ook wel eens gehoord dat het in China een steeds meer voorkomende ingreep was, maar dan met een andere oprektechniek.
Krijg er iig helemaal de kriebels van dat je je benen breekt, een metalen buis IN je botten laat plaatsen en deze dan middels een afstandsbediening steeds verder verlengt waardoor je bot steeds nieuw bot gaat ontwikkelen. En al die ellende en risicoās en maandenlang in een rolstoel zitten en daarna nóg weet ik hoe lang hersteltijd voor 10cm extra En dat verwacht wordt dat dit uiteindelijk een hele normale ingreep gaat worden. Past wel weer helemaal bij dat alles steeds meer maakbaar wordt. Nare ontwikkeling in mijn ogen.
De ideale persoon om dit aan te vragen: ik heb gisteren spontaan schaatsen besteld die zojuist binnen kwamen. Kan ik die zo gebruiken of moet ik die eerst laten slijpen?? Het lijkt me zo bot maar ik ben obviously geen schaatser dus ik ken er niks van.
Ziet er echt idyllisch uit!! Heerlijk
Ligt aan waar je ze hebt besteld! Als er bij staat dat ze worden geslepen, dan zijn ze al goed en anders nog even langs een slijper (kan ook vaak bij schoenmakers). Maar als je niet zo fanatiek bent zal je er nu sowieso wel op vooruit komen hoor:)