Wat je even kwijt wil #63

Lol ik realiseer me net dat ik vanavond een jurkje en panty aan moet en 's nachts naar huis moet fietsen bij -6 :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

9 likes

joggingsbroek over overheen, kan die daarna net als een sjaal in de mouw van je jas als je ‘m moet ophangen.

13 likes

Joggingbroek meenemen om overaan te doen.
Dat heb ik afgelopen week gedaan.

7 likes

kruidvat heeft van die pantys met fleece aan de binnenkant

4 likes

Trump heeft NTF’s uitgebracht en het is hilarisch. Het is zo slecht. Een kind met paint zou dit beter kunnen doen.

6 likes

Hahaha ja love it! Op werk gingen er ook binnen ons team de hele tijd berichtjes heen en weer dat ik bijv een warme trui moet vragen zodat de verwarming niet meer loeiheet hoeft :sweat_smile:

Bedankt voor de aanmoediging! Ging prima en ik vind het eigenlijk best lekker met deze temperaturen.

3 likes

Ik hou van extremen: lekker heet in de zomer, lekker koud en sneeuw in de winter :heart_eyes:

2 likes

Ik heb een mega kater van de kerstborrel en moet over een uur werken. :weary: Ik hoop dat deze dag snel voorbij is.

2 likes

YouTube algoritme fuckt met me en daarom kijk ik nu het tweede filmpje deze week waarin ik hoor dat yoga niet in het Christelijke geloof past.

Ik vind het belachelijk en kan mijn gedachten niet op een rij krijgen over waarom ik het belachelijk vind.

Edit: de comments zijn van een nieuw niveau vermaak.

6 likes

Je collega’s waarschijnlijk ook, dat scheelt. Vorig jaar hadden wij ook ons kerstfeest op een donderdag, op vrijdag was iedereen zo naar de klote. En heb het bij een oude baan ook wel eens gehad dat iedereen in zijn pauze dutjes ging doen op de bank in de keuken. Geeft wel echt een fijn gevoel van saamhorigheid :smiling_face:

7 likes

een van mn favo dingen op internet dit.
ik heb een keer een website gevonden die helemaal over het Satanistische in yoga ging, was goed vermaak. kan m alleen niet meer vinden nu :woozy_face:

1 like

Haha ja wij hadden gister ook onze kerstborrel en wij moeten via intranet per dag aangeven wanneer we op kantoor komen werken, vandaag bijna niemand :sweat_smile:
En ik twijfelde om na de borrel mee te gaan naar de kroeg bij ons om de hoek, toen riepen collega’s gelijk ja kan makkelijk! Morgen rustig aan en gewoon half uurtje later inloggen vanuit huis, dat ziet niemand :joy:

5 likes

Oke, mijn zusje heeft mijn moeder om te testen ook al 2 dagen geleden rare vragen gestuurd en nog nergens een verbaasde reactie. :thinking:

Ondertussen zei mijn oma dat het niet intern kon zijn omdat niemand van ons zulke onbeschofte vragen stelt. Mijn moeder reageerde daarop met de vraag wat hier onbeschoft aan was.

Ik denk dat we de dader in het vizier hebben :nerd_face::nerd_face::nerd_face:

49 likes

Wat een heerlijk verhaal is dit :joy: Ik verheug me nu al op een uitgebreid verslag van jullie kerst waarin het duidelijk wordt wie het was en hoe de rest daarop reageerde

11 likes

Ik deed zonet de check-in voor mijn vlucht van morgenmiddag. Het belangrijkste voor mij is dat ik een stoel aan het gangpad heb, maar nu blijkt dat ik toevallig ook een een gangpad-stoel heb met Extra Leg space. Ik ben 1m63 en heb echt korte benen, maar ik heb het maar zo gelaten. Lekker veel plek voor mijn rugzak tussen door te stallen.

7 likes

Een tijdje geleden postte iemand in het opbiecht topic iets over een dure fles champagne, daarop gebaseerd heb Ik nu een nieuwe suggestie voor een topic: het snobbiechttopic! Een topic waar je al je humblebrags en snob berichtjes in kwijt kan. Lijkt me leuk om te lezen en soms moet je je humble brag gewoon even kwijt zonder een asshole te lijken :joy:

7 likes
6 likes

Ooooh damn hahahah thanks!!

2 likes

Ik voel me zoooo kut (fysiek en mentaal). Ik denk dat ik mezelf maar even bij elkaar raap en dan naar de supermarkt ga voor comfortfood. Hopelijk kan ik daarna nog wat nuttigs doen

9 likes