En dat zure winegums niet een geweldige optie is als avondmaaltijd.
Whaha ja soort pasta pesto
(love pasta pesto nog steeds overigens)
Hahahahaha nee Maar er zitten ook gewoon groenten door en kruiden dus hij heeft me echt chagrijnig gemaakt om niks
Ik hoop echt dat ik in mijn volgende leven terug kom als jouw hond.
Nou dat hij vlees van de slager kreeg is eigenlijk omdat ik heel vaak vergeet hondenvoer te kopen
Er is vannacht een glasplaat van de douchecabine gesprongen, de badkamer ligt nu onder het glas
Mijn hele tiktok fyp staat vol met figure skating kapotleuk ik wil ook
Moet wel eerlijk bekennen dat je daar vrij weinig van merkte vorige keren. Ik dacht ook, O heel de Bijenkorf is dicht. Maar zitten ook best veel shop in shops met eigen personeel. Plus niet al het personeel staakt. Dus zal vast drukker zijn en best chaos met de kerst, maar ligt denk ik ook niet op z’n gat.
Ah balen haha.
Ik heb twee weken geleden 4 dagen ziek in bed gelegen, en het is gewoon nu alweer raak. Volgens mij had ik gisteravond echt koorts, halve nacht liggen rillen, en voel me nu nog steeds beroerd. Ook al een maand aan het hoesten, houdt maar niet op, echt klaar mee.
Beterschap. Ik heb van de week gehoord van mijn huisarts dat er een nare verkoudheid rondgaat, waar je makkelijk een maand last van kunt hebben.
Gelukkig geen vissen in de douchecabine?
Ik zal vandaag afspreken met vier vriendinnen maar eentje heeft afgezegd en toen dacht de rest dat het automatisch niet meer doorging. Nu ga ik vanmiddag maar lekker naar de Action of zo
Oké ik ga ook ff nietsvermoedend naar ali website… interessante zoektermen die voor me worden gesuggereerd
ben wel benieuwd wat anderen hebben hahaha
die van mij hele tijd ‘wimperborsteltjes’
het lijkt me echt heerlijk om burgemeester te zijn in zo’n pietluttig italiaans/frans dorpje met nog 82 inwoners waarvan niemand onder de 55 meer is
en dan nederlanders terroriseren als ze een camping willen beginnen uiteraard
Lol ik heb m refreshed en nu doet ie kattendingen. Waarschijnlijk omdat ik net naar een kattenmand heb gezocht? Dus waar de sekszoektermen vandaan komen is me een raadsel
oh die van mij wordt nu een stuk specifieker
‘victoria’s secret bh glitterbandjes’
Slimme marketing.