Wat je even kwijt wil #63

Ik kwam er net achter dat ik ooit een duimpje heb gereageerd op een bericht van iemand waarin ze Suzan en Freek beledigde, per ongeluk natuurlijk. Nu leef ik echt in een angst dat mensen dat toen gezien hebben en dachten dat ik beledigd was omdat ik fan ben van Suzan en Freek maar niks is minder waar.

11 likes

Het is goed gegaan ! Ik vind fietsen enger dan de auto.

2 likes

Jij krijgt dadelijk allemaal merch van hun met de kerst. (Dat doet me dan weer denken aan Ronald goedemondt en de verjaardag van zijn vader. dat ze allemaal spullen kopen van de beatles ieder jaar, terwijl hij niet eens fan is)

4 likes

Ik heb ook nog zomerbanden! Morgen worden m’n winterbanden de op gezet dus vond het wel tricky. Ben maar een stukje omgereden zodat ik niet binnendoor hoefde

1 like

Minder eng dan je had verwacht?

4 likes

Mijn hond zag een blaadje waaien en wilde er achteraan rennen. Hij was alleen vergeten dat ik de riem vast had en het glad was. Lag languit op straatđŸ„¶ nog 2 dage en kunnen we weer ‘genieten’ van regen ipv ijzel

2 likes

Dat komt door het werpen helaas

8 likes

Huh ligt er sneeuw? Kun je er even een foto van posten

2 likes

Ja leuk voor je maar hier is niks. Dus voor nu is het alleen nog maar teringkoud. Zodra net sneeuwt is het weer oke voor me.

1 like

Au, gaat het een beetje? Of ben je helemaal beurs?

4 likes

Wth ik ging echt bijna dood vanochtend vroeg. Stapte op de fiets, wilde ik remmen, bleken m’n remmen vastgevroren :skull:

12 likes

Er lag echt een dun laagje sneeuw dus dacht komt wel goed met winterbanden en 4wd nou :skull::skull: kon amper remmen

1 like

wisten jullie al dat het glad is buiten?

20 likes

Ik ben echt blij dat ik corona heb en dat ik niet de gevaarlijke wegen hoef te trotseren.
Soieso blij dat ik niet naar buiten hoef. Ik haat kou.

2 likes

Is ‘t hier ook glad ja? BAH

Het gaat wel, beetje pijn aan de pols en mijn knie maar komt wel goed. Vind het alleen eng om straks opnieuw te gaan wandelen. Al hebben de meeste mensen daar nu wel last van

3 likes

Oh ik wilde (of moet) zo gaan hardlopen maar ik zie op tegen de kou en gladheid :weary: maar ben al een week niet geweest en heb de rest vh weekend geen tijd dus ik moettt

2 likes

Op het tijdstip dat ik weg moest gaan de bussen nog maar 1 keer per uur en natuurlijk niet op het goede moment :’) maar ik ben heelhuids aangekomen!

2 likes

Gewoon rustiger lopen dan normaal! Gevoelsmatig heeeeel langzaam hardlopen, bijna wandelen. Het gaat dan meer om de beweging die je maakt, dan dat je echt snelheid hebt. Succes!

1 like

Nou gut het wordt zo boven 0 hoor. Althans hier. Dus nog even volhouden!