Er was op werk nog een chocolade letter over. Ik dacht ik neem hem niet. 3x raden wie hem uiteindelijk toch heeft…
Ik moet plassen maar de auto monteur kan elk moment komen. Ugh.
Nou dat lijkt me 30 seconden werkt, moet toch kunnen? Go go go!
Haha ja stresskip, done!
Ik ging vanochtend met mijn slaaphoofd naar de container om een vuilniszak weg te gooien.
Ik had alvast mijn rugzak om en mijn sporttas vast in mijn andere hand.
Doe ik gewoon mijn sporttas in dat ding ipv de vuilniszak!
Dus ik met een snelvaart die klep open gedaan en het zat zo vol dat ik het eruit kon lepelen, maar wtf! Mijn draadloze oordopjes, sportkleding, sportpasje kortom al het belangrijke zat er in.
Zo veel geluk gehad en was direct wakker
Haha goed zo!
Buschauffeurs in almere waren over het algemeen veel vriendelijker dan hier in zeist
Zeg altijd gedag en krijg misschien 1 op de 10 x een hallo terug hier
Ik heb woensdag een peeling maar ben echt aan het hoesten dus is niet lekker. Maar ik wil die peeling wel graag vergoed hebben en vanaf volgend jaar heb ik niet meer zo’n groot aanvullend pakket ga ze straks maar even bellen of ik miss alvast kan betalen
Want? Je mag als je ziek bent toch wel in bad.
Als je niet teveel hebt gehijgt of andere gekke dingen hebt gedaan niet.
Of doe zoals ik het doe.
1: wordt wakker van je dutje
2: Doe de lichten aan
3: schrik je de pleuris want je hoort mensen wegrennen
3: Bel eerst je ouders, voordat je 112 belt
Mijn auto heeft begin dit jaar in de fik gestaan, ik belde ook direct m’n vader, hij zei, bel de brandweer! Toen dacht ik, oh ja… de brandweer, die bestaan ook nog…
Hahaha ojee dit zou ik ook echt kunnen doen. Eerst mijn moeder, dan de rest.
Maar mama’s weten het toch altijd beter
Pas als mama zegt dat je de politie moet bellen doe je dat! Of je nou 3 of 68 bent.
Elke keer als ik de ah open is er wel weer iets duurder. En elke keer verbaast t me weer Houdt t dan nooit op.
Het wordt nog erger. Sokken bij de hema waren 3,50 en altijd 2+1 gratis. En nu 5,25
Vanmiddag gesprek gehad. Heb nogmaals excuses gemaakt voor hetgeen zij last van had (en ik fout gedaan had volgens haar) en gezegd dat ik heel snel het gevoel heb dat ik het niet goed doe (zonder haar daarin te betrekken of schuld tr geven) en daarna heel constructief gesprek gehad. Dus ik ga het gewoon laten verder en alle steken ff negeren, want in dit gesprek was er niks. Moeilijk. Voor mij is het zo prima voor nu dus
Ik had vandaag een beoordeling op mijn werk en echt alles wat fout kon gaan ging fout ahhhh😩 ik moet het nu loslaten van mezelf, kan het toch niet meer veranderen, maar ik ben echt helemaal kut ervan haha
Ik heb vandaag de eerste kerst boodschappen gedaan en voel me echt een succesvolle huisvrouw.