Fijn dat jullie limburg eraf snijden
Waarom kan ik nou nooit slapen.
Heb ik gedaan omdat anders mijn locatie er op stond!
Calm your tits Thierry, ik denk dat wij wel meer kernkoppen hebben liggen dan jullie!
Hahaha wow ik kon zojuist amper de wat schuine stoep opkomen. Rond 19:00 kon ik daar nog prima lopen maar zojuist was het niet te doen met mijn hondje. Gelukkig was het wel al een stuk minder koud buiten!
Heb gedoe met een collega en kan daardoor niet slapen. Ze heeft me ergens op aan gesproken (waarze een punt mee had of het nou waar is of niet), maar vervolgens doet zij eigenlijk hetzelfde met een sneer onder water naar mij toe. Heb tijd geleden al gesprek gehad, omdat mij iets dwars zat en sindsdien lijkt het wel alsof ik niks goed meer kan doen en geeft ze dingen terug dat ik me niet aan afspraken houd, terwijl er andere dingen zijn afgesproken (en dat geef ik haar dan terug, want staat zwart op wit) en dan wordt er overheen gepraat.
Ik kan het voor mezelf al nooit goed doen, dus als iemand dat gevoel dan bevestigd dan breek ik…
Kan dit dan ook zo moeilijk loslaten en baal daar dan ook van
Deze dag is nu al kut, ben blij als ik vanavond in bed lig.
Hier sluit ik me bij aan
Ik ook
Hij is zojuist nog kutter geworden want ik moest omreizen door een wisselstoring (die al sinds gisteravond duurt want toen moest ik ook omreizen). Dus ik zat 7 uur in de trein maar die is nu ook gestrand dus ik ga weer terug naar huis. Wat een gezeik. Voor niks om 6 uur opgestaan.
Au!! Een knieval gemaakt op het laatste stukje ijs in de straat
Ongelooflijke spierpijn in mijn bovenbenen van het rare lopen van afgelopen dagen. Ik ben gelukkig niet op mijn bek gegaan door het gladde weer.
Het is echt ongelofelijk hoe slecht ik me voel, ben al bijna 2 dagen koortsig, barstende hoofdpijn, mijn hele lijf doet zo’n zeer, keel is helemaal opgezwollen en hoesten doet ook zo’n pijn. Ben om 4 uur vannacht wakker geworden, denk dat m’n paracetamol uitgewerkt was, en daarna alleen maar liggen woelen en draaien omdat geen enkele houding comfortabel was met dat pijnlijke lijf. Nu is de paracetamol op, gelukkig wordt er straks nieuwe voor me gehaald, kan echt niet zonder. Voel me echt zo zielig ook haha, deze rant moest er even uit.
Beterschap!
De schoonheid van de natuur
Echt chill als je bijna een halfuur te laat op kantoor verschijnt en alsnog de eerste bent.
Denk dat jullie echt zo’n beetje het enige land zijn dat wij aankunnen. Luxemburg pakken we ook wel.
Het is zo vies koud hier op kantoor! Alle verwarmingen staan vol aan, we hebben 3 heaters en alsnog zitten we nog met jassen aan