Wat je even kwijt wil #63

Wij krijgen gisteren om 5 uur een mailtje of we vandaag een kersttrui konden aandoen, heb niet eens een kersttrui :frowning:

4 likes

Tot nu toe (bijna) iedereen, yay!

4 likes

Dat was wel op het forum maar bleek diegene uiteindelijk niet rottend eten ergens te hebben liggen wat dus naar ui stonk?

2 likes

Ik zag dit gister op de beste social media

1 like

Volgens mij was dat op TikTok!

Maar wat vervelend. Kan het niet zijn dat de geur voornamelijk in je neus hangt nog? Dus dat het daardoor bij alles lijkt alsof het naar ui ruikt maar dat niet echt zo is?

1 like

Omdat mensen dan moeten rekenen en dat kunnen ze niet. Als je fles b dubbel zo groot maakt moet je 2/3e van fles a en 1/6e van fles b. Dat wordt veel te ingewikkeld :joy:

2 likes

Ik heb zo eindejaarsgesprek. Ik ga om salarisverhoging vragen, maar daardoor ben ik zoooooooo zenuwachtig :sweat_smile:
Ik hoop dat ik zo nog uit mijn woorden kom.

42 likes

Succes! Je kan het! Je verdient het! Go go go go go! :partying_face: :partying_face: :partying_face:

(Ik dacht, ik cheer even voor je!)

3 likes

Haelp. Ik heb zo een team ontwikkelingsdag in een conferentie ruimte van een triest hotel op basis van een boek dat omschreven wordt als het logische vervolg van de meeste mensen deugen van Rutger Bregman. Met prachtige woorden zoals veiligheidsvreters en Safe zones. In totaal zijn we 12 uur bezig. :sob:

1 like

Tuurlijk niet, gewoon marketing. Nu moet je er een nieuwe fles bijkopen als je het wilt herhalen.

1 like

/s

3 likes

HAha oh

1 like

Haha super lief!! Dankjewel!

2 likes

Ik heb er vijf :roll_eyes:

1 like

Oh huh haha ik dacht dat ik wist welke je had en dat ik er nu achter kwam dat ik m verkeerd had gebruikt.
Maar zo te zien was bij diegene die ik had wel de instructie om dan de volgende dag het restant van beide flessen erin te gieten dus dan had ik vast toch een andere :sweat_smile:

Ha ha ha jk betaal net 9.20 voor een kaneelbroodje en een medium latte

5 likes

Ik heb voor de eerste keer de olie van de auto bijgevuld, maar het duurde echt lang. Hopelijk gaat het de volgende keer sneller. Ik had echt moeite met de doppen open krijgen :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Oké, het is gelukt :flushed:
Ben helemaal opgewonden door de adrenaline. Dit soort gesprekken voeren is zo ongemakkelijk, maar heel blij nu :joy:

65 likes

Ik ben bezig met digitale testen voor een baan waarop ik heb gesolliciteerd. Een gedeelte gaat over je persoonlijkheid, drijfveren en dat soort dingen maar ik moest ook een intelligentietest doen en ik heb twee onderdelen met figuur reeksen en cijfer reeksen echt compleet verprutst. Ik voel me zo’n knuppel, ben daar zo slecht in. Zou het echt zo jammer vinden als het nu hierop stuk loopt want het is niet alsof je voor die baan goed moet zijn in figuren en cijfers. Heb donderdag nog twee gesprekken en dan weet ik het hopelijk vrijdag. Had zulke goede hoop dat het wel ging lukken maar nu ik deze testen zo moeilijk vond en driekwart v/d tijd heb gegokt weet ik het even niet meer :frowning:

3 likes

Vind het soms echt bizar wat je allemaal voor een baan moet doen. Allerlei testen en soms lees ik hier over 4 of 5 gesprekken. Mag toch hopen dat je daarna in ieder geval dik betaald krijgt. Succes met de gesprekken!! Denk dat als je die heel goed doet, dat wel zwaarder zal wegen dan een cijferreeksentest.

44 likes